نوشته شده توسط : غریبه

وبسایت شما حتما باید برای اندازه های مختلف صفحه نمایش بهینه باشد چرا که روز به روز جستجو از طریق گوشی های موبایل افزایش می یابد و اگر سایتی بهینه نداشته باشید، کاربران از شما خوششان نخواهد آمد! این یک حقیقت آشکار است که صفحه اول گوگل بیشترین ترافیک را به خود اختصاص می‌دهد. در صورت به اتمام رسیدن بودجه بالافاصله از صفحه اول گوگل حذف خواهید شد. اگر موتورهای جستجو ببینند که شما در حال تولید حجم بالاتری از محتوای مرتبط با یک موضوع خاص هستید، باید منتظر بهبود نتایج و رتبه سایت خود در مورد آن عبارت‌ها باشید. گوگل قدرتمند است. در سرتاسر وب حرکت می‌کند و مشخص می‌کند که کدام صفحات مفیدترین و مناسب‌ترین موضوع را برای کاربران دارند. ما نه تنها به نتایج گوگل اعتماد داریم، بلكه در طی تصمیم‌گیری‌های خود در طول روز از هر جهت به آن متکی هستیم.

سئوی سایت برای صفحه اول گوگل با تمرکز روی موضوعات به جای کلمات کلیدی معمولاَ هنگامی که می خواهید برای یک عبارت کلیدی مرتبط با صنعت کاری خود رتبه خوبی دریافت کنید.  اگر شما نمی توانید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود که رقابت بالایی برای آن ها وجود دارد. اندازه مناسب یعنی در حدود ۳۰ تا ۶۵ کاراکتر (توجه کنید که معمولا اگر تگ تایتل شما بیشتر از این مقدار باشد، ممکن است در نتایج جستجو به صورت ناقص نمایش داده شود که وجهه خوبی ندارد و احتمالا نرخ کلیک شما را کاهش می دهد. به عکس زیر توجه کنید

تنها در صورتی می توانید بهترین عملکرد را از عبارات کلیدی طولانی استخراج کنید. در این روش معمولا (تکرار می کنم، معمولا) بدون نیاز به لینک بیلدینگ خیلی زیاد و یا خرید سوشیال سیگنال و عملیات آف پیج دیگر، مقالات و محتواهای من به راحتی به صفحات اول گوگل راه پیدا می کنند. اما چگونه؟

در نوشتن متن رپورتاژ خبری، بهینه‌سازی آن و لینک‌سازی درست برای سئو با شما همکاری خواهیم کرد. بازاریابی محتوا مهمترین بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ رپورتاژی که به دنبالش هستید، همین جا پیدا میشه. کافیه به مشاورین ما اعتماد کنید و کار رو به کاردان بسپرید. تمام هماهنگی‌های لازم را برای انتشار رپورتاژ خبری انجام می‌دهیم.

اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد. در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و مخاطبان جدید بدست آورید.

لینک راهی است که کاربران بین صفحات اینترنت هدایت می شوند و موتور های جست و جو با استفاده از لینک ها، دنیای وب را جست و جو می کنند. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه به معنای افت رتبه شما خواهد بود. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود.

در واقع ما دلال لینک نیستیم و همه سایت ها مربوط به خودمان و همه آموزشی و دارای مقالات یونیک و سرعت ایندکس بالا هستند و به نسبت به ریپورتاژ های مجود در بازار با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. و صد در صد تاثیر گذار هستند.

لینک مطلب معرفی محصول شما در تمام محل هایی که لیست مطالب پی سی دانلود نمایش داده می شود. ما در تاریخ معین سفارش شما رو در اسرع وقت ثبت خواهیم کرد.

در صورت پاسخ به دیدگاه شما ، تمایل دارید ایمیل اطلاع رسانی برای شما ارسال شود ؟

حال آنكه در اینترنت ارتباط دو طرفه بوده و به صورت هوشمند برقرار می گردد. ما تمامی رسانه های با کیفیت و قدرتمند را در یکجا برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید براساس نیازمندی های خود بهترین گزینه را هوشمندانه انتخاب کنید و با چند کلیک در رسانه های هدف خود بدرخشید

خرید رپورتاژ آگهی به شما اجازه میدهد یک صفحه در سایت آگهی دهنده ایجاد کنید و این صفحه باید از نظر محتوایی در سطح بسیار بالایی باشد.

کاربران عزیز از طریق ایمیل و پیامک از اعلانات ارسال شده باخبر خواهند شد این روش مشتریان شما با این هدف انجام میشود که گوگل صفحه رپورتاژ را یک صفحه تبلیغ شناسایی نکند و کار اشتباهی هم نیست. خانه های چوبی در برابر امواج مضر الکترومغناطیس به داخل خانه عایق می‌باشند.

ادامه مطلب:

https://irsocial.net/buy-reportage/

https://www.wordwebonline.com/en/REPORTAGE

https://journalism.nyu.edu/graduate/programs/literary-reportage/



:: برچسب‌ها: سایت آگهی دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

رایانه چیست -  کامپیوتر چیست؟ 

کلمه رایانه از کلمه "Compute" در انگلیسی گرفته شده است که به معنی "محاسبه" است ، به همین دلیل به آن نیز ماشین حساب یا رایانه می گویند ، برای محاسبه اختراع شد ، در زمان قدیمی از رایانه فقط برای محاسبه استفاده می شد. اما امروزه از آن در ساخت اسناد ، نامه الکترونیکی ، گوش دادن و مشاهده صوتی و تصویری ، بازی ، تهیه پایگاه داده و همچنین بسیاری از کارهای دیگر مانند بانک ها ، در موسسات آموزشی ، دفاتر استفاده می شود.در خانه ها ، در مغازه ها

توابع کامپیوتر

فرآیند عملکرد یک کامپیوتر به صورت فاز تکمیل می شود -

ورودی → پردازش → خروجی

  1. برای ورودی ، از صفحه کلید ، ماوس و غیره و همچنین دستگاه های ورودی و همچنین دستورات یا رایانه از طریق نرم افزار استفاده کرده یا داده را وارد می کنید.
  2. این دستورات یا با خود را فعال کنید این بخش دوم از فرایند است داده به پردازنده توسط نرم افزار ارائه شده است برای پردازش اطلاعات و دستورالعمل ارائه شده است.
  3. خروجی قسمت سوم و نهایی اطلاعات خروجی اطلاعات پردازش شده توسط شما بر اساس دستور داده شده توسط رایانه است که توسط دستگاه خروجی دریافت می شود .

استفاده از رایانه - کاربرد رایانه

  • پردازش داده ها - از رایانه ای برای انجام پردازش داده های بزرگ و بزرگ و تولید اطلاعات استفاده می شود ، این امر باعث می شود جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و به دست آوردن اطلاعات بسیار آسان باشد.
  • آموزش و پرورش - تصویر آموزش مدرن در رایانه ها تغییر کرده است ، امروز با وسط اینترنت می توانیم در چند لحظه از هر موضوعی اطلاعات کسب کنیم ، مدارس و دانشکده ها نیز به اینترنت و بسیاری از مکان ها وصل شده اند. اما تأكيد بر كلاس هوشمند است كه فقط به دليل كامپيوتر ممكن است
  • بانک - در بخش بانکی ، استفاده از رایانه ها متحول شده است ، کتاب های قدیمی حساب ها و ثبات ها توسط رایانه ها جایگزین شده اند.بیشتر عملکردهای بانک ها از طریق رایانه هایی مانند برداشت پول و سپرده انجام می شود. برای انجام این کار ، حتی ماشینهای رایانه ای نیز برای شمارش پول در دسترس هستند.
  • ارتباطات - اینترنت 4G امروزه توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، فناوری رایانه ای امکان استفاده از اینترنت در زمینه ارتباطات را فراهم کرده است و اینترنت باعث ایجاد انقلاب در ارتباطات شد.
  • تفریح ​​- استفاده از چندرسانه ای باعث شده کامپیوترها چند وجهی داشته باشند ، از رایانه ها نیز برای پخش فیلم ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی استفاده می شود.
  • اداره - هر مؤسسه مدیریت داخلی خود را دارد و کارهای اداری از طریق رایانه انجام می شود ، همچنین مزایای برنامه های دولت به عنوان حکمرانی الکترونیکی نیز امروز به گوش مردم می رسد. شده است
  • امنیت - امروزه بدون رایانه سیستم امنیتی ما کاملاً ضعیف خواهد بود. در ردیابی هواپیماها از رایانه ها در حملات هوایی ، دوربین های مدار بسته استفاده می شود
  • تجارت - در مغازه ها ، بانک ها ، بیمه ، شرکت های اعتباری و غیره از کامپیوتر حداکثر استفاده می شود. کار کردن بدون رایانه برای دنیای مالی غیرممکن شده است
  • صنعت - بسیاری از مؤسسات صنعتی؛ به عنوان مثال ، فولاد ، شیمیایی ، شرکتهای نفتی و غیره به کامپیوتر وابسته هستند. گیاهان همچنین برای کنترل واقعی فرایندها از رایانه استفاده می کنند.
  • پزشکی - در زمینه پزشکی از کاربرد رایانه برای تشخیص انواع بیماری های جسمی استفاده می شود ، تجزیه و تحلیل و تشخیص بیماری ها نیز با استفاده از رایانه ، اشعه ایکس ، اسکن شهری ، سونوگرافی و غیره در زمینه های مختلف در دوره مدرن امکان پذیر است. رایانه در کاربرد گسترده ای است

ویژگی های کامپیوتر |ویژگی های کامپیوتر

1.                  سرعت - در حالی که شخص شما را برای انجام یک محاسبه کوچک زمان می برد ، اما کامپیوتر می تواند در کمتر از ثانیه محاسبات زیادی را انجام دهد ، این سرعت توسط پردازنده ارائه می شود ، سرعت کامپیوتر در هرتز اندازه گیری می شود. ، شدت کار رایانه در هر ثانیه ، به ازای هر میلی ثانیه ، در هر ثانیه در هر نانو ثانیه انجام می شود.

2.                  دقت - انجام کار بدون خطا به معنای تکمیل هر کار آینده با دقت کامل دومین ویژگی یک کامپیوتر است ، هیچ اشتباهی توسط رایانه انجام نمی شود ، کامپیوتر همیشه نتیجه صحیح می دهد ، زیرا کامپیوتر ما است تنها با رعایت دستورالعمل مشخص شده توسط برنامه ایجاد شده توسط کامپیوتر ، یک کار را انجام می دهد ، اگر نتیجه ای که توسط رایانه داده شده اشتباه باشد در آن صورت منطقه ممکن است یک خطا در برنامه هایی که توسط انسان طراحی شده

3.                  اتوماسیون - هنگامی که یک دستورالعمل بعدی به کامپیوتر داده شود تا کار تمام شود ، این کار به طور خودکار و بدون توقف کار می کند ، به عنوان مثال وقتی کامپیوتر به چاپگر اجازه می دهد 100 صفحه را چاپ کند. تمام 100 صفحه فقط بعد از چاپ متوقف می شود ، کامپیوتر دستورالعمل هایی را برای انجام این کارها دریافت می کند ، او آنها را بر اساس این دستورالعمل ها تکمیل می کند. یک برنامه / نرم افزار جداگانه برای انجام هر کار انجام شده توسط R وجود دارد

4.                  ظرفیت ذخیره سازی بزرگ: - داده ها و اطلاعات نامحدود را می توان در رسانه های ذخیره سازی خارجی و داخلی رایانه (هارد دیسک ، فلاپی دیسک ، نوار مغناطیسی ، CD RAM) ذخیره کرد. اطلاعات را می توان در رایانه ذخیره کرد و فضای کمتری را اشغال کرد. از این رو ظرفیت ذخیره سازی آن بسیار زیاد و نامحدود است.

5.                  بازیابی سریع: - اطلاعات لازم را می توان از اطلاعات ذخیره شده در چند ثانیه با استفاده از رایانه بدست آورد. استفاده از RAM- Random Access Memory باعث شده تا این کار راحت تر شود.

6.                  توانایی تصمیم گیری سریع: - کامپیوتر وضعیت را با توانایی تصمیم گیری سریع بر اساس دستورالعمل هایی که قبلاً گفته شد ، تجزیه و تحلیل می کند.

7.                  تطبیق پذیری: - انواع مختلفی از کارها با کمک رایانه قابل انجام است. رایانه های مدرن توانایی انجام انواع مختلفی از کارها به طور همزمان را دارند.

8.                  تکرار: - با دادن سفارشات رایانه ، می توانید همان نوع کارها را به طور مکرر و با اطمینان انجام دهید.

9.                  چابکی - کامپیوتر به دلیل ماشین بودن عاری از نقص انسان است. احساس خستگی و کسالت نمی کند و هر بار با ظرفیت برابر کار می کند.

10.              رازداری: - استفاده از رمزعبور می تواند کار رایانه را محرمانه جلوه دهد. فقط کسی که رمز عبور را می داند می تواند داده ها و برنامه های نگهدارنده در رایانه را با استفاده از رمز عبور مشاهده یا تغییر دهد.

11.              یکنواختی کار: - با وجود انجام یک کار مکرر و مداوم ، کیفیت کار کامپیوتر هیچ تاثیری ندارد.

انواع رایانه

کامپیوتر آنالوگ چیست؟

این گروه از رایانه هایی است که برای اندازه گیری فشار واحدهای فیزیکی ، دما ، طول ، سرعت و غیره استفاده می شوند ، بگذارید کمی بیشتر بدانیم ، بیایید در مورد فشارهای هواشناسی ، رطوبت یا باران موجود در جو صحبت کنیم. یا کمترین یا بالاترین درجه حرارت امروز چقدر بود ، آنالوگ رایانه ای برای جمع آوری داده های همه ، سنج باران (باران سنج) - در مکانی خاص ساخته شده است. میزان بارندگی اندازه گیری می شود ، 2 ریز سنج - رطوبت غالب موجود در جو ، انیمومتر را اندازه گیری می کند - قدرت و سرعت هوا را اندازه گیری می کند ، یعنی تمام رایانه های آنالوگ داده های فیزیکی را جمع می کنند. هستند 

رایانه دیجیتال چیست؟

رایانه های دیجیتال رایانه هایی هستند که شما معمولاً در خانه خود ، در دفاتر کار می کنید ، که در آن داده ها به صورت دیجیتالی تغذیه می شوند و خروجی بدست می آید .بیشتر رایانه های دیجیتال مورد استفاده و بازاریابی قرار می گیرند. رایانه های دیجیتال معمولاً داده ها و برنامه ها را به 0 و 1 تبدیل می کنند و آنها را بصورت الکترونیکی می گیرند.

رایانه ترکیبی چیست

رایانه های ترکیبی (رایانه آنالوگ) و آنالوگ رایانه (رایانه دیجیتال) از خصوصیات هر دو برخوردار هستند. این رایانه ها از آنالوگ و دیجیتال قابل اطمینان تر هستند ، کار آنها تهیه اطلاعات دیجیتالی از آنالوگ کامپیوتر است ، آنها بیشتر در پزشکی ، هواشناسی استفاده می شوند.

 



:: برچسب‌ها: اطلاعات عمومی رایانه , اطلاعات کامل در مورد رایانه , رایانه چیست , کاربرد رایانه ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تلگرام یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی دنیای امروز، نامی آشنا برای پیر و جوان است. امروزه کمتر کسی است که در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. حتی با وجود محدودیت‌ها در استفاده از این پیام‌رسان محبوب، استفاده از آن همچنان در ایران رواج دارد. این محبوبیت شاید مبتنی بر ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالایی این پیام رسان محبوب دارد. اگر در پی گسترش کسب‌وکار یا کانال تلگرامی خود در این پیام‌رسان هستید، خرید ممبر تلگرام گزینه مناسبی است و این مقاله برای شما نوشته شده‌است.

 

هم اکنون به پادکست این مقاله گوش دهید:

 

تاریخچه تلگرام

تلگرام، یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است. این برنامه توسط پاول و نیکلای دوروف دو برادر روس پشتیبانی مادی و معنوی می‌شود. چند وقت پیش تلگرام قابلیت جدیدی را به پیام‌رسان خود اضافه کرد که توسط آن شما قادر به ساخت یک کانال خواهید بود که مدیریت آن تنها توسط مدیران آن است. تنها مدیران هستند که در یک کانال تلگرام قادر به ارسال پیام و پست هستند.

 

با کم بودن اعضای کانال خود چه کنیم؟

ممکن است تصمیم گرفته‌ باشید کسب و کار خود را در تلگرام گسترش دهید. شاید هم تنها نیاز دارید تا یک کانال تلگرام با موضوع دلخواه خود داشته باشید. در هر صورت خرید ممبر کانال تلگرام در کنار دیگر روش‌های جذب ممبر ارزان و راحت می‌تواند به شما کمک کند. بالا بودن تعداد اعضای کانال شما نشان دهنده محبوبیت کانال شما است. حتی در صورت خرید ممبر کانال تلگرام نیز با زیاد شدن تعداد ممبرهای کانال شما یک اعتماد نسبی در بازدیدکنندگان کانال به وجود خواهد آمد.

 

تلگرام مکانی مناسب برای تبلیغات

تلگرام در ایران به مجبوبیت بسیاری دست یافته است. این درحالی است که این پیام‌رسان در کشورهای مختلف به این حجم از کاربران نرسیده‌ است. شاید یکی از دلایل این محبوبیت وجود کانال برای رسیدن به اهداف گوناگون کاری، اعتقادی و تبلیغاتی است. اگر قرار باشد به روش سنتی منتظر باشید تا تعداد ممبرهای کانال تلگرام‌تان افزایش پیدا کند، شاید این مسئله یک عمر به طول بیانجامد.

در این میان سایت‌هایی وجود دارند که با ارائه یک پنل منطقی برای کانال شما اعضا جذب می‌کنند. این پیکیج‌های ارائه شده از سوی این‌ کانال‌ها انواع متفاوتی مانند، ممبر اد اجباری ، ممبر پاپ آپ، ممبر هیدن، و ممبر پراکسی دار است. در فضای رقابتی شدید کانال‌های تلگرامی موفقیت شما وابسته به اعضای کانال و مقدار ویو آنان از مطالب داخل کانال شما است. بهتر است بدانید که خرید ممبر کانال تلگرام دارای مزایای زیر است:

  • باعث افزایش بازدهی و فروش در کانال شما خواهد شد.
  • درصدی از ممبرهای واقعی را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • بازدید پست‌های شما را افزایش خواهد داد.
  • مخاطبان شما را افزایش داده و سبب اعتماد سازی خواهد شد.
  • موجب جذب کانال‌های مشابه برای تبادل خواهد شد که خود موجب افزایش ممبر شما خواهد شد.

 

مزایای خرید ممبر کانال تلگرام را در بالا خواندید، اما باید بدانید که خرید ممبر ممکن است نکات منفی را نیز برای شما به همراه داشته باشد که با آگاهی از آن‌ها خواهید توانست اثرات آن را به حداقل برسانید. نکات منفی خرید ممبر برای کانال تلگرام به شرح زیر است:

  • در هر خرید مقداری از ممبرهای شما فیک خواهد بود.
  • تعداد ویوی شما برابر با تعداد ممبرها‌ی ‌شما نخواهد بود.
  • ممکن است ریزش بسیار زیادی در ابتدای کار وجود داشته باشد.
  • ممکن است حیطه کاری شما مورد علاقه ممبرهای خریداری شده نباشد.

 

انواع مختلف روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام

با توجه به نکات منفی و مثبت خرید ممبر کانال تلگرام، اگر تصمیم گرفته‌اید این‌کار را انجام دهید، باید پکیج‌های متفاوت خرید ممبر را به خوبی بشناسید. بدین ترتیب با توجه به نیاز خود قادر خواهید بود تا راه درست را انتخاب کنید.

 

ممبر اد اجباری

ممبر اد اجباری یکی از انواع خرید ممبر است که افراد در این روش همانطور که از اسم آن پیداست به اجبار به کانال شما اضافه خواهند شد. این روش برای تازه کاران مناسب است و در کم‌ترین زمان بیشترین نتیجه را خواهد داشت. میزان ریزش در روش ممبر اد اجباری بسیار بالا است. البته این مسئله نیز تا حدود زیادی به جذاب بودن کانال شما بستگی دارد. روش ممبر اد اجباری قیمت مناسبی دارد و برای شروع کار گزینه مناسبی است.

 

ممبر پاپ آپ

روش ممبر پاپ آپ با نام روش اختیاری نیز شناخته می‌شود. افراد در این روش با اختیار خود عضو کانال شما خواهند شد. در این روش با توجه به دسترسی‌های کانال‌های تلگرامی فرعی تبلیغات کانال شما به صورت پاپ آپ روی موبایل آنها نمایش داده خواهد شد. روش ممبر پاپ آپ روش گران قیمت‌تری نسبت به روش ممبر اجباری است. این روش هدفمند‌تر است و بازدهی بالاتری برای فروش محصولات و زمینه‌های تجاری خواهد داشت.

 

ممبر هیدن

روش ممبر هیدن نیز به نوع خود در قیمت به صرفه است و از روش ممبر پاپ آپ ارزان‌تر است. در این روش اعضا عضو کانال شما خواهند بود ولی کانال شما در صفحه تلگرام آنان نمایش داده نخواهد شد. این روش برای کسانی که به تعدادی ممبر دائمی نیاز دارند مناسب است. میزان ریزش در روش ممبر پاپ آپ بسیار پایین است. از سوی دیگر روش ممبر پاپ آپ برای جذب مشتری مناسب نیست چون عملا افراد کانال شما را نمی‌بینند. اما برای اعتماد سازی نسبت به تازه واردها مناسب است. از سوی دیگر پست‌های شما ویو نیز نخواهد داشت.

 

نتیجه‌ گیری

خرید ممبر کانال تلگرام ، یک روش به صرفه و ضروری برای گسترش کسب و کار شما است. اگر کانال تلگرام شما نیاز به پیشرفت دارد، بدانید که از انجام این کار ناگزیر هستید. سایت‌های متفاوتی برای خرید ممبر کانال تلگرام وجود دارد. اما باید دقت کنید که سایتی با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش را انتخاب کنید. سایت ممبر تلگرام یکی از این سایت‌ها است. در این سایت‌ خدمات تنوع بسیار بالایی دارند و خرید ممبر حتی تا اندازه‌های بسیار بالا نیز امکان پذیر است.

پس از خرید با کم‌ترین فوت وقت ممبرهای شما افزایش خواهد یافت. بنابراین برای دیدن نتیجه نباید مدت زمان زیادی صرف کنید. فراموش نکنید اگرچه خرید ممبر تلگرام نکات منفی نیز دارد ولی نکات مثبت آن بیش از نکات منفی است. بنابراین قبل از خرید ممبر تلگرام به همه نکات توجه کنید. فراموش نکنید پست‌های جذابی بسازید و هیچ‌گاه ناامید نشوید

خرید ممبر تلگرام.تاریخچه تلگرام.ممبر ارزان.روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام.خرید ممبر کانال تلگرام



:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , تاریخچه تلگرام , ممبر ارزان , روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اسمارت فون همچنین نوعی رایانه است و نحوه مجهز کردن کامپیوتر به پردازنده ، نوع گوشی هوشمند نیز دارای پردازنده است و تا به امروز مردم قبل از خرید ، مشاهده کرده اند که کدام پردازنده در تلفن است. تصور می شود اگر قصد خرید یک تلفن جدید را دارید ، ابتدا پردازنده موبایل را بشناسید

پردازنده موبایل چیست - پردازنده موبایل چیست؟

امروزه تلفن های دو هسته ای ، چهار هسته ای ، هشت هسته ای در بازار عرضه می شوند ، اما اکثر کاربران قبلاً با نام پردازنده اشتباه گرفته بودند ، اکنون آنها نگران هستند که این هسته چیست ، آن هم انواع زیادی؟ حال نحوه انتخاب تلفن با پردازنده خوب ، قبل از هر چیز می دانیم هسته اصلی این پردازنده چیست؟ 

هسته اصلی در پردازنده چیست - هسته چیست؟

اصولاً یک پردازنده اصلی یک واحد محاسبه یا تراشه درون یک پردازنده است ، یک هسته واحد به عنوان یک پردازنده Single Core نامیده می شود. قدرت پردازنده به Gigahertz (GHz) بستگی دارد ، یعنی به اندازه پردازنده. هرچه گیگا هرتز بیشتر باشد ، سریعتر محاسبه می شود. حال دوباره بیایید صحبت کنیم ، هسته های دو هسته ای ، چهار هسته ای ، هشت هسته ای چیست؟

 

پردازنده Single Core برای قطع بیشتر و بیشتر آویزان کردن استفاده می شود ، بنابراین برای افزایش ظرفیت آن ، هسته های اضافی در پردازنده نصب می شود که بر اساس تعداد آنها ، باید نام پردازنده ها مشخص شود. 

  1. پردازنده دو هسته ای - پردازنده دو هسته ای 
  2. چهار هسته معنی - پردازنده چهار هسته ای 
  3. شش هسته معنی - پردازنده هسته Hexa 
  4. هشت هسته معنی - پردازنده پردازنده Octo 
  5. ده هسته اصلی - پردازنده اصلی دکا

برای تلفن های هوشمند ، شرکت هایی مانند Snapdragon ، Mediatek و ARM Cortex در حال ساخت پردازنده هستند ، شما می توانید با توجه به هسته و گیگا هرتز (گیگاهرتز) با توجه به بودجه خود ، گوشی هوشمند را مطابق با پردازنده موبایل انتخاب کنید.

 

برچسب - پردازنده موبایل به معنای به زبان هندی ، هسته اوکتا ، لیست پردازنده های موبایل اندرویدی ، پردازنده به معنی در موبایل ، CPU (واحد پردازش مرکزی) چیست

 

نکاتی برای خرید کامپیوتر دست دوم 


همه افراد قادر به خرید یک کامپیوتر جدید نیستند یا برخی از کاربران آن را مناسب خرید یک رایانه قدیمی می دانند ، زیرا بسیار ارزان است. تعداد کمی رایانه قدیمی در OLX Quikr فروخته می شود ، اما به دلیل نداشتن دانش فنی مناسب در مورد سخت افزار ، گاهی اوقات این معامله ثابت می شود که بسیار گران است ، اما اگر به برخی موارد توجه داشته باشید ، می توانید معامله خوبی نیز انجام دهید. - 

 

 

5 نکته برای خرید یک کامپیوتر مورد استفاده به زبان هندی 

  1. قبل از خرید رایانه قدیمی ، بدانید که این کامپیوتر کجا بوده است یا چه کارهایی انجام می شود. دلیل این امر این است که رایانه ای که بصورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، فقط وقتی شروع به زحمت بیشتر می کند ، فروخته می شود. 
  2. همچنین ، دریابید که چند ساله است ، اگر هنوز هم در ضمانت است ، بسیار خوب خواهد بود. اگر نه ، CPU و غیره را با باز کردن آن بررسی کنید تا مطمئن شوید وضعیت آن خوب است یا نه. اگر دانش فنی ندارید ، آن کامپیوتر را به شخصی نشان دهید که بتواند در مورد آن به شما بگوید. 
  3. قبل از گرفتن رایانه قدیمی ، همچنین اطمینان حاصل کنید که باید روی آن کار کنید ، گاهی اوقات انتظارات بیشتری از رایانه قدیمی داریم. یعنی بررسی کنید که آیا نرم افزاری که باید روی آن کار کنید در آن اجرا خواهد شد یا خیر.
  4. یعنی کامپیوتر به سختی قادر به بارگیری ویندوز XP است و شما ویندوز 7 را در آن نصب کرده اید. اگر رایانه شما تمام نیازهای سخت افزاری یا نیازهای سیستم سیستم عامل را برآورده سازد ، پس از آن فقط قادر به اجرای صحیح خواهد بود ، در این صورت سرعت کامپیوتر نیز می تواند بسیار کند باشد. 
  5. اکنون مهمترین چیز مهمترین بخش کامپیوتر CPU است ، اما در اینجا شما نباید به یک طراحی خارجی بروید ، بررسی کنید که چه سخت افزاری در آن نصب شده است ، مثلاً اینکه چقدر رم در آن وجود دارد ، پردازنده 

 

 



:: برچسب‌ها: پردازنده چیست , هسته اصلی در پردازنده چیست , پردازنده موبایل چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

شکی نیست که میوه های خشک برای سلامتی مفید هستند. در کنار یک رژیم غذایی سالم ، اگر شما به طور معمول غذای خشک را وارد کنید ، برای سلامتی شما مفید است. در کنار بادام ، کشمش ، خرما و گردو ، بسیاری از میوه های خشک وجود دارد که به حفظ سلامتی شما کمک می کند. در حال حاضر ما فقط از گردو صحبت می کنیم ، که گنج بسیاری از خصوصیات است.

نام گردو در زبان های مختلف فواید یکسانی دارد. در این مقاله از Stylecrase ، فواید خوردن گردو را توضیح خواهیم داد.

فواید گردو - فواید گردو

گردو نه تنها برای سلامتی بلکه برای پوست نیز مفید است. در زیر ، ابتدا فواید گردو برای سلامتی را برای شما بیان خواهیم کرد ، سپس چگونگی فواید آن برای پوست مفید است.

فواید گردوبرای سلامتی قلب

گردو به سلامتی قلب کمک می کند. این ماده حاوی اسیدهای چرب امگا 3 فراوان است که برای سیستم قلبی عروقی شما مفید هستند. جدا از این ، همچنین مشخص شده است که گردو برای کسانی که فشار خون بالایی دارند نیز مفید است. بگذارید به شما بگوییم که اسیدهای چرب امگا 3 با کاهش کلسترول بد از بدن ، در شکل گیری کلسترول خوب کمک می کنند ، که برای قلب مفید است.

2. برای مغز

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گردو نه تنها برای قلب بلکه برای مغز نیز مفید است. خوردن غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 باعث می شود عملکرد سیستم عصبی شما به درستی انجام شود و این باعث بهبود حافظه می شود 

 

3. برای سرطان

طبق تحقیقات انجمن آمریكا برای تحقیقات سرطان ، مصرف برخی از گردو روزانه خطر ابتلا به سرطان سینه را كاهش می دهد

 

4- برای استخوانها

گردو همچنین برای تقویت استخوان ها مفید است. این ماده حاوی اسید آلفا لینولنیک است که به تقویت استخوان ها کمک می کند. بعلاوه ، اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گردو نیز التهاب را تسکین می دهند 

 

5. از دست دادن وزن

تعجب خواهید کرد که بدانید گردو نقش مهمی در کاهش وزن دارد. این ماده حاوی مقدار زیادی پروتئین و کالری است ، که به کنترل وزن کمک می کند. همچنین در تحقیقات ثابت شده است که مصرف گردو نه تنها باعث کاهش وزن می شود بلکه آن را نیز تحت کنترل نگه می دارد

خوردن گردو همچنین در دوران بارداری می تواند مفید باشد. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در آن به رشد مغز کودک کمک می کند. شما می توانید مقدار مناسب گردو را به توصیه پزشک مصرف کنید.

7. افزایش مصونیت

گردو حاوی عناصر آنتی اکسیدانی فراوانی است که ایمنی شما را افزایش می دهد و به محافظت در برابر بیماری ها کمک می کند. بنابراین ، برای اینکه خود را در برابر بیماری ها محافظت کنید و سالم بمانید ، باید گردو را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

8- استرس را از بین ببرید و بهتر بخوابید

مصرف گردو همچنین شما را از استرس رهایی می بخشد و خواب بهتری را فراهم می کند. گردو حاوی ملاتونین است که به بهتر شدن خواب کمک می کند . در عین حال ، اسیدهای چرب امگا 3 با تعادل در فشار خون ، استرس را تسکین می دهند.

9- دیابت

همچنین گزارش شده است که مصرف گردو برای جلوگیری از دیابت مفید است. این مطالعه همچنین نشان داد افرادی که روزانه دو تا سه قاشق غذاخوری گردو مصرف می کنند ، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهند.

10. یبوست و هضم

گردو سرشار از فیبر است ، که دستگاه گوارش شما را سالم نگه می دارد. برای صحیح نگه داشتن معده و جلوگیری از یبوست ، خوردن چیزهای سرشار از فیبر حائز اهمیت است . در چنین شرایطی ، اگر روزانه گردو می خورید ، معده شما نیز درست می شود و یبوست وجود نخواهد داشت .

11. برای بیماریهای التهابی

گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است. بنابراین ، مصرف مواد غذایی ممکن است برای کسانی که بیماری التهابی مانند آسم ، آرتروز و اگزما دارند ، مفید باشد.

12. داخلی را تمیز کنید

گردو در واقع به عنوان جاروبرقی بدن شما عمل می کند ، زیرا باکتری های بی شماری را از دستگاه گوارش شما پاک می کند.

13. از عفونت های قارچی جلوگیری کنید

اگر مستعد ابتلا به عفونت های قارچی هستید ، ممکن است گردو سیاه برای شما مفید باشد. به دلیل رشد کاندیدا در دستگاه گوارش و عفونت های قارچی ، پوست شروع به رو به زوال می کند. در این حالت ، گردو سیاه مانع از رشد عفونت قارچی می شود

فواید گردو برای پوست - مزایای پوست گردو

تاکنون فواید گردو را برای سلامتی می دانید ، اما این ماده نیز به روشی بی نظیر روی پوست تأثیر می گذارد. بنابراین ، در زیر ما به شما خواهیم گفت که چگونه گردو برای پوست نیز مفید است. فواید گردو را برای پوست بدانید:

1. پوست براق

گردو حاوی بسیاری از مواد مغذی مانند امگا 3 است که پوست و همچنین سلامتی را تغذیه می کند. جدای از این ، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد که باعث از بین رفتن کثیفی پوست و به شما درخشش پوست می شود.

نحوه استفاده
  • با مخلوط کردن چهار گردو ، دو قاشق چای خوری جو ، یک قاشق چایخوری عسل ، یک عدد خامه قاشق چای خوری و چهار قطره روغن زیتون در کنار هم یک خمیر ریز درست کنید.
  • این خمیر را روی صورت خود بمالید و بگذارید تا خشک شود.
  • بعد از این کار صورت را با آب ولرم بشویید.

2. ضد پیری

گردو سرشار از ویتامین B است ، به همین دلیل برای پوست مفید است. در عین حال ، ویتامین B به کاهش استرس کمک می کند. اگر فرد دچار تنش شود ، پس از آنکه آرش مستقیم او روی صورتش به صورت چین و چروک و پیری ظاهر می شود. در چنین شرایطی ، هنگامی که شما گردو مصرف می کنید ، پیری و چروک شروع به از بین بردن پوست می کند.

نحوه استفاده
  • با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری پودر گردو ، یک قاشق چایخوری روغن زیتون ، دو قاشق گلاب و نصف قاشق چای خوری عسل یک خمیر درست کنید.
  • این بسته را به مدت 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید.
  • سپس هنگام خشک شدن ، دهان خود را با آب بشویید.
  • برای کسب نتایج بهتر ، می توانید هفته ای دو تا سه بار از این چهره استفاده کنید.

3. مرطوب کننده

برای کسانی که پوستشان خشک است ، گردو نیز بسیار مفید است. از آنجا که به دلیل طبیعی روغن کاری شده است ، این ماده با مرطوب نگه داشتن پوست و خشک کردن آن کمک می کند.

نحوه استفاده

برای این کار نیازی به کارهای زیادی نیست ، فقط کافی است هر شب شب روغن گردو را روی پوست خود بمالید. بعد از این ، صبح از خواب بیدار شوید و دهان خود را بشویید.

4. دایره تاریک

مصرف گردو همچنین می تواند برای از بین بردن دایره های تیره زیر چشم مفید باشد. روغن گردو التهاب را در زیر چشم شما از بین می برد و به کاهش دایره های تیره کمک می کند.

 



:: برچسب‌ها: خواص مصرف گردو , فواید گردو برای پوست , فواید گردوبرای سلامتی قلب ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 

اینترنت باعث شده تا دنیا به یک دهکده کوچک تبدیل شود و تبادل اطلاعات بسیار سریع و آسان تر صورت گیرد به همین دلیل هم است که ما شاهد سرعت گرفتن علم و تکنولوژی در دنیا هستیم. هر کسی می تواند تنها با یک سرچ ساده به هر اطلاعاتی که لازم داشته باشد و به راحتی دست پیدا کند و از تجربیات دیگران استفاده کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر، توضیحاتی کلی از کاربرد مجله‌های اینترنتی را گرد هم آورده که به شرح آن می‌پردازیم؛ مجله‌های اینترنتی خیلی زود توانستند جای مجلات و روزنامه‌های مختلف را بگیرند و کمتر کسی را می‌بینید که برای پیداکردن مطلب مورد نظر خود به سراغ مجلات و کتابخانه‌ها برود؛ چرا که در اینترنت با یک سرچ ساده می‌توان تمام منابع مورد نیاز را بسیار سریع‌تر پیدا کرد. مجلات اینترنتی قالبا به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند، مجله‌هایی که مطالب عمومی را انتشار می‌دهند و مجلات تخصصی که در هر زمینه‌ای اطلاعات مختلف را برای مخاطبان خود جمع‌آوری می‌کنند، در این زمینه مجله اینترنتی ۲۰ بخربه عنوان یک مجله تخصصی در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند که متعلق به فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر می‌باشد این مجله اینترنتی مطالب بسیار محدودی را ارائه می‌کند اما کیفیت مقالات به قدری بالاست که توجه ما را به خود جلب کرد و باعث شد تا ما تصمیم به معرفی این مجله اینترنتی بگیریم.

مجله اینترنتی ۲۰ بخر که در حقیقت یک مجله تخصصی در زمینه لوازم خانگی محسوب می‌شود توانسته با توجه به نیاز افراد مقالاتی را گردآوری کند که در زمان خرید لوازم خانگی و یا طرز استفاده از لوازم خانگی بسیار مفید باشد، ما در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی کوتاه روی این مجله داشته باشیم اما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به آن مراجعه کنید چرا که می‌تواند برای شما هم بسیار جذاب باشد ما در اینجا به معرفی چند متن پربازدید در در این مجله اینترنتی خواهیم پرداخت.

 : اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را داشته باشید مطمئناً به دنبال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن در ایران هستید، چیزی که برای ما بسیار جالب بود این است که این مجله مربوط به یک فروشگاه اینترنتی بوده که بیشترین تمرکز این فروشگاه روی لوازم خانگی بوش می‌باشد اما در مقاله نمایندگی بوش که در مجله اینترنتی ۲۰ بخر منتشر شده است در این مقاله به خوبی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش بوش سرویس و "سیهاوی" مورد بررسی قرار گرفته شده و در انتها لیست کاملی از تمام نمایندگی‌های بوش سرویس و "سیهاوی" در کل کشور معرفی شده که شما با مراجعه به این مقاله می‌توانید آدرس و تلفن نزدیک‌ترین نمایندگی بوش را پیدا کنید.

گارانتی اصلی بوش در ایران: مساله دیگر که در زمان خرید لوازم خانگی بوش اهمیت بسیار زیادی دارد داشتن یک گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش آن می‌باشد اما وجود گارانتی‌های متفاوت باعث سردر گم شدن شما می‌شود و شما نمی‌توانید تشخیص دهید که گارانتی اصلی بوش کدام است این مقاله که جزو پرطرفدارترین مقالات مجله اینترنتی ۲۰ بخر است گارانتی بوش سرویس و گارانتی "سیهاوی" را که بزرگترین گارانتی‌های بوش هستند را به خوبی مورد بررسی قرار داده است و با تکیه بر مدارک و شواهد موجود این دو گارانتی بوش سرویس و "سیهاوی" را با یکدیگر مقایسه کرده است و می‌تواند به تمام سوالات شما در رابطه با گارانتی بوش جواب دهد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را حتماً بخوانید.

 

اگر بخواهیم چند مقاله مهم در مجله اینترنتی ۲۰ بخر را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر اشاره کنیم که در آن به معرفی بزرگترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی اشاره شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست، اما در قسمت اسرار خرید این مجله اینترنتی دو مقاله بسیار پر طرفدار وجود دارد که یکی مربوط به راهنمای خرید ماشین لباسشویی است و دیگر راهنمای خرید ماشین ظرفشویی در این دو مقاله در ابتدا برندهای مختلف را مورد برسی قرار داده تا شما بتوانید بر اساس اطلاعات موجود بهترین مارک ماشین لباسشویی و بهترین مارک ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید و در ادامه به معرفی انواع ماشین لباسشویی و انواع ماشین ظرفشویی پرداخته شده است و برنامه‌های شستشو و تکنولوژی‌های مختلف را معرفی می‌کند و شما را با نحوه عملکرد آنها معرفی می‌کند تا در انتها بتوانید بر اساس نیاز و بودجه‌ای که برای خرید ماشین لباسشویی و یا خرید ماشین ظرفشویی در نظر گرفته‌اید بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید حال که صحبت از ماشین ظرفشویی و لباسشویی شد این بود که بسیاری از ما بهترین ماشین ظرفشویی و یا بالاترین مدل ماشین لباسشویی را در خانه داریم اما با برنامه‌های شستشوی در آنها آشنا نیستم به همین دلیل بیشتر از یک و یا دو برنامه شستشو را استفاده نمی‌کنیم اگر شما هم مانند من این مشکل را دارید حتماً مقاله مربوط برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی و برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی را مطالعه کنید در این دو مقاله شما با نحوه عملکرد برنامه‌های شستشو آشنا خواهید شد و در آخر شما متوجه خواهید شد هر برنامه شستشو چه مزیت‌های را برای شما فراهم می‌کند و در چه زمانی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا



:: برچسب‌ها: مجله اینترنتی ۲۰ بخر , نمایندگی بوش , مجله اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()