نوشته شده توسط : غریبه

بسیاری از شما شاید دفعه اولتان باشد که کلمه پاپ سوکت را میبینید و نمیدانید چیست ، پاپ سوکت یک ابزار برای تلفن های همراه شما است که سهولت استفاده از آن را برای شما ساده تر میکند ، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره پاپ سوکت به دست آورید  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

پاپ سوکت چیست

پاپ سوکت یک دایره پلاستیکی است که شما آن را با یک برچسب چسبنده به سطح صاف تلفن همراه خود (یا قاب) می‌چسبانید. زمانی که آن را دو بار به سمت بالا بکشید، مانند یک آکاردئون بزرگ شده و به سمت بالا می‌آید. به این ترتیب می‌توانید انگشتان خود را میان تلفن همراه خود و انتهای پاپ سوکت قرار دهید. با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید تلفن همراه خود را راحت تر در دست بگیرید.

اگر ایده وجود یک شی بزرگ در پشت تلفن همراهتان شما را اذیت می‌کند و کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، نگران نباشید. پاپ سوکت در هر زمان به راحتی برداشته، نصب و جابجا می‌شود.

توجه داشته باشید که پاپ سوکت‌ها دارای دو بخش هستند: پایه (صفحه چسبی) و پاپ تاپ (PopTop) که قسمت طرح ظاهری است. زمانی که از طرح ظاهری پاپ سوکت خود خسته می‌شوید، بخش تاپ پاپ به راحتی جدا می‌شود و شما حتی می‌توانید طرح دلخواه خود را برای سطح ظاهری آن سفارش دهید؛ در حالی که برداشتن پایه اصلی پاپ سوکت کمی دشوار است.

برای برداشتن کامل پایه اصلی، از متصل بودن پاپ سوکت به گوشی خود اطمینان حاصل کنید و سپس آن را به آرامی از محل مورد نظر جدا کنید. اگر در برداشتن پاپ سوکت با مشکل مواجه شدید، یک نخ دندان یا یک کارت اعتباری را در زیر پلت فرم بکشید تا چسب موجود در زیر آن از سطح جدا شود. هیچ وقت به یک باره آن را نکشید؛ چراکه باعث می‌شود دستگاه آسیب ببیند. پاپ سوکت برای انواع مختلف گوشی‌های همراه موجود است و به طور کلی پاپ سوکت کاربردهای فراوانی دارد و کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

به خاطر داشته باشید که ژل چسب پاپ سوکت ممکن است با گذشت زمان، خشک شود. اگر احساس کردید که چسب آن خشک شده است، کافی است آن را با آب گرم بشویید و بگذارید خشک شود. نگذارید این چسب بیشتر از ده دقیقه در هوای آزاد خشک شود.

یک پاپ سوکت عمدتا به عنوان یک گیره اضافی عمل می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر کارایی دارد. اگر گوشیتان مرتبا از دستتان به زمین می‌افتد و با در دست گرفتن یک گوشی بزرگ مشکل دارید، پاپ سوکت این مشکلات را حل می‌کند.

اگر گوشی بزرگی دارید، با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید گوشی خود را در یک دست بگیرید و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. علاوه بر این، استفاده از پاپ سوکت بسیار راحت‌تر است و گوشی کمتر از دست شما به زمین می‌افتد

اگر در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن، نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما در یک جا نگه داشته شود، پاپ سوکت این امکان را برای شما فراهم می‌کند. هنگامی که از دو پاپ سوکت برای نگه داشتن گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، کارایی بهتری را مشاهده می‌کنید؛ البته استفاده از یک پاپ سوکت نیز این کار را انجام خواهد داد.

همانطور که در بالا خواندید خرید پاپ سوکت فانتزی کار را برای شما راحت میکند ، با خرید یک پاپ سوکت آسان فیلم ببینید ، آسان تر سلفی بگیرید و زندگی دیجیتالی آسان تری داشته باشید

 



:: برچسب‌ها: خرید پاپ سوکت فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()