نوشته شده توسط : غریبه

لازم نیست تنها نوشتن را تمرین کنید و همه کلاس های مناسب سطح خود را برای متوجه شدن این زبان از دست دهید. یاد بگیرید که چگونه با بازی کردن و خواندن روزنامه ها و نویسندگان آلمانی، آلمانی را یاد بگیرید. یادگیری زبان از ابتدا شروع می شود.

یادگیری سریع صحبت کردن با یک زبان فواید زیادی دارد مانند تحرکی که ایجاد شده و رضایت از توجه به پیشرفت های عظیم در مهارتهای زبانی در فضاهای کوتاه زمان. با این وجود نزدیک شدن به یادگیری زبان با سرعت کمتری و شروع به کار با اصول اولیه مزایای بسیاری نیز دارد.

در حالی که آلمانی شباهت های زیادی با انگلیسی دارد یادآوری این نکته ضروری است که در نهایت این یک زبان خاص با تمام واجی های جدید، قوانین دستور زبان، واژگان و موارد دیگر برای دستیابی به آن است. باید هنگام مطالعه آلمانی ذهن خود را باز نگه داشته و انتظار نداشته باشید که همه کلمات شباهت زیادی با کلمات انگلیسی داشته باشند، زیرا در اغلب موارد اینگونه نیست.

الفبای خود را دوباره بیاموزید. یادگیری یک زبان جدید شامل گام های زیادی در مورد کودک می شود و همه چیزهای مختلفی را که باید یکباره یاد گرفته نشود دچار اضطراب نمی شوید. برخی از اولین قدم های ساده برای دستیابی به زبان دوم، تسلط بر الفبای است که مخصوصا در زبان آلمانی مفید است زیرا الفبای آن کمی متفاوت است.

ممکن است فکر کنید که این الفبای تقریباً در تمام زبانهای جهان اول یکسان است، اما در حقیقت چهار حرف دیگر وجود دارد که الفبای آلمانی را تشکیل می دهند. بنابراین قبل از شروع به لاغر شدن به آلمانی، عاقلانه است که نگاهی به الفبای و نحوه تلفظ هر حرف به صورت آوایی داشته باشید تا مطمئن شوید که از نحوه صدای برخی از حروف جداگانه هنگام صحبت توسط بومیان آگاه هستید.

نمودار را پیدا کنید که مثال هایی از چگونگی ظاهر شدن این اصوات در کلمات آلمانی را نشان می دهد، سپس این کار شما را یک قدم به هدف خود برای تبدیل شدن به یک بلندگو ماهر آلمانی نزدیک می کند. درک اصطلاحات کلیدی را بدست آورید. همانطور که قبلا نیز گفته شد یادگیری کلمات کلیدی می تواند در مراحل اولیه یادگیری زبان بسیار کمک کننده باشد، اما چگونه می دانید کدام کلمات کلیدی هستند و چه زمانی باید به سطح بعدی اصطلاحات بروید؟

برخی وب سایت ها بر اساس منابع مختلف لیستی از پرکاربردترین کلمات را به گویش آلمانی ارائه می دهند. اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید زیرا به اروپا سفر خواهید کرد، می توانید به عنوان مثال لیست هایی متناسب با معمول اصطلاحات مسافرتی پیدا کنید. دسته اول مشترک برای مبتدیان هنگامی که احساس زبان و نحوه ظاهر و به نظر رسیدن آن را احساس کردید، می توانید بر روی جملات آسان حرکت کنید با نگاهی به این که چگونه آنها در کنار هم قرار می گیرند تا عبارات منسجم را با استفاده از اسم افعال و صفت ها تشکیل دهند.

متداول ترین زمینه های گفتاری که احتمالا در ابتدا آنها را انتخاب خواهید کرد نحوه درخواست راهنما هستند و زبان مورد نیاز برای کارهای اصلی و کارهایی مانند گفتن زمان. گوتن تگ هیچ زبانی آسان نیست ، اما اگر واقعاً می خواهید آلمانی یاد بگیرید می توانید. آلمانی یک زبان منطقی است با نحوی منظم و معدود کلمات خارجی که در واژگان آن تصویب شده است. آلمانی متعلق به خانواده زبان های آلمانی غربی و همچنین انگلیسی، آفریقایی و هلندی است. آلمانی و انگلیسی به هم نزدیک هستند و با کمی تلاش و وقت می توانید زبان آلمانی را نیز یاد بگیرید. برای یادگیری زبان چند دستورالعمل مفید را در زیر بخوانید.

با یادگیری واکه ها و صامت ها شروع کنید و صدای واکه ها و همخوان ها در آلمان متفاوت از آنچه در زبان انگلیسی است متفاوت است. ابتدا این صداها را بیاموزید تا شما در یادگیری کلمات راحت تر و تلفظ صحیح آن ها را داشته باشید. توجه داشته باشید که چگونه صدای واکه ها به تنهایی صدا می شود در مقابل چگونه در هنگام استفاده از هم صدا صدایی می کنند. تقریباً مانند انگلیسی دو صدادار با هم بسیار متفاوت از هر یک از آن ها به تنهایی به نظر می رسند.

به طور مشابه اگر در مکان هایی که به طور قطع در یک کلمه استفاده می شوند یا در یک اتصال استفاده می شود صامت ها می توانند بسیار متفاوت باشند. این تغییرات را بیاموزید تا بتوانید کلمات را به درستی تلفظ کنید. فراموش نکنید که آلمانی چند حرف اضافی دارد که به زبان انگلیسی موجود نیست. اگر می خواهید این موارد را بفهمید و درک کنید، باید اینها را یاد بگیرید و نحوه تلفظ آن ها را نیز بیاموزید.

ابتدایی ترین کلمات را بیاموزید. ابتدایی ترین کلمات را بیاموزید به این ترتیب که یک چارچوب شروع برای قرار دادن اسم، افعال و صفت ها داشته باشید که بعداً یاد خواهید گرفت. یادگیری برخی از کلمات اساسی قبل از سفر به آلمان یا تلاش برای گفتگو با هر آلمانی نیز مهم است. ساخت جملات اساسی را بیاموزید. در مورد چگونگی ساختن جملات یک ایده اساسی بدست آورید. این کار چندان دشوار نخواهد بود، زیرا آلمانی از این طریق بسیار شبیه به انگلیسی است اما می توانید بعضی از موارد را یاد بگیرید و پیچیده تر با زمان را یاد خواهید گرفت.

آلمانی ها به طور کلی قادر خواهند بود آنچه را که می خواهید بگویید بفهمند، حتی اگر کلمه سفارش را اشتباه نگیرید. تلفظ بیشتر به سمت درک بیشتر پیش می رود، بنابراین در ابتدا از این موضوع بیشتر نگران باشید. یادگیری اسامی هنگامی که یک چارچوب اساسی برای یادگیری و استفاده از زبان دارید می خواهید یادگیری کلمات را شروع کنید. اسم ها مکان خوبی برای شروع هستند. سعی کنید با ابتدایی ترین و ضروری ترین اسامی، انواع چیزها و افرادی که هر روز می دیدید و استفاده می کنید شروع کنید.

اسم ها مشمول سیستم موردی، جنسیت هستند و همچنین بر اساس تعداد بسیاری از موارد موجود در آن تغییر خواهند کرد. بیاموزید که در حالی که واژگان خود را افزایش می دهید چگونه همه این موارد بر اسم تأثیر می گذارد. نمونه هایی از اسمهای خوب برای شروع عبارتند از کلمات غذایی، اشیاء پیدا شده در اطراف خانه، مکان های مهم در اطراف شهر و افراد مهمی که ممکن است لازم باشد با آن ها صحبت کنید یا پیدا کنید.

 افعال را بیاموزید همچنین می خواهید افعال کلیدی را یاد بگیرید. این به تمام آن اسامی شما می آموزید که کاری انجام دهید. افعال آلمانی به هم گره خورده است در حالی که واژگان خود را گسترش می دهید باید سیستم های اصلی ترکیب را یاد بگیرید.



:: برچسب‌ها: شروع یادگیری زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

شش سال پیش ، یک "بیماری مرموز" میلیون ها کودک را از بین برد ، و بازماندگان - که در اختیار داشتن ابرقدرت هایی بودند که از نظر دولت خطرناک بودند - به اسارت درآمدند. در عصر حاضر ، نوجوانی با توانایی هایی فراتر از درک خود (Amandla Stenberg) ، فرار کرده و برای یافتن یک پناهگاه گریزان راه می رود. اما پنهان شدن در این نبرد پیروز نمی شود. دانلود نسخه های کیفیت عالی فیلم های ایرانی

Darkest Minds مهمانی را دیر احساس می کند. فیلمی که بر اساس رمان YA ساخته شده ، سه سال پس از پایان بازی های گرسنگی ، منتشر می شود ، که - با وجود همه شواهد برعکس - هنوز هم روند بانکی در این روند هنوز کامل نشده است.

مجموعه گذشته ، پر پیچ و خم در یک افتتاح نمایش سنگین ، این است که تقریباً همه کودکان درگذشتند. با این حال بازماندگان توانایی های فوق بشری را نشان می دهند و از این رو توسط بزرگسالان ترسناک مجبور به اردوگاه های کار اجباری شده اند. اما این فیلم واقعاً هنگامی آغاز می شود که روبی (استنبرگ) ، 16 ساله قدرتمند ، با استفاده از مهارت های خود در دستکاری ، از امکانات مظلومیت جدا می شود و با سه فرد مشابه به هم می پیوندد تا به دنبال یک پناهگاه امن باشد.

آنچه در زیر آمده است به همان اندازه عجله شده است. جوانترین عضو گروه - Zu (Miya Cech) ، که می تواند برق را کنترل کند - با روبی پیوند برقرار می کند. رهبر telekinetic لیام (هریس دیکینسون ، که در بهترین عملکرد دسته شرکت می کند) در نگاه اول برای او سقوط می کند ، در حالی که چوب های باهوش هوشمند (اسکیلان بروکس) چشمان خود را از حاشیه می چرخند. این چهار سلاح شیمی غیرقابل انکار است ، اما موانعی چون تمایل روبی برای رها کردن دوستان تازه وارد او ، شکارچی پرخاشگر فضل و لیدی جین (گوندولین کریستی) و سرانجام یک چیز بزرگ بزرگ قابل پیش بینی ، همه اینقدر سریع برطرف می شوند ، با ناامیدی قابل پیش بینی می شوند.

مقدار مطالبی که از فیلمهای دیگر وام گرفته است (بدیهی است که بازی های X-Men ، Divergent و The Hunger) به شما کمک نمی کند. و نه امتیاز نرم و احساساتی بنیامین Wallfisch ، که باعث نمی شود هیچ هیجان زده شود.

 



:: برچسب‌ها: دانلود نسخه های کیفیت عالی فیلم های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()