نوشته شده توسط : غریبه

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم وبسایت های پزشکی را منترش کنم لازم است بدانید مطلب زیر دارای منبع می باشد که لینک های آن در متن موجود است و صحت این مطلب و مسئولیت آن بر عهده مدیر منبعی است که در مطلب درج گردیده.

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع می باشد که در متن لینک دار شده است

تمام روشهای تنگ کردن واژن و سریعترین روش تنگ کردن واژن در این مقاله با جزییات کامل برای شما شرح داده شده است. اگردنبال سریعترین روش تنگ کردن واژن هستید

جواب یک کلمه است"استفاده از کاندوم تنگ کننده واژن"

اما "کاندوم تنگ کننده چیست؟

گشادی واژن یکی از معضلاتی که خانم ها پس از زایمان با آن مواجه می شوند. بررسی عوامل موثر در گشاد شدن واژن و راهکار های آن شاید برای برخی از بانوان یک مسئله دلسرد کننده و ناخوشایند باشد.

 واژن خاصیت ارتجاعي داشته و در زمان نیاز بسته و باز مي شود. برخی بر این باورند که بعد از یکی دو بار زایمان کردن واژن این خاصیت خود را از دست داده و برای همیشه شل و ول می ماند.

 این باور غلط است.

 برای مثال پس از زایمان طبیعی، بافت های سازنده ماهیچه های درون واژن دچار پارگی می شوند. در صورت عدم رعایت نکات بهداتشی و پزشکی، از خاصیت ارتجاعی واژن کاسته می شود؛ اما به طور کامل از بین نمی رود.

گشادی واژن، سبب به وجود آمدن حس ناامنی و سلب اعتماد به نفس می شود. وارفتگی واژن دلایل دیگری به جز زایمان نیز دارد.اگر دنبال"راهکارهای تنگ کردن واژن" هستید، با رعایت مواردی در این مقاله از لاولامارکت بیان می شود. قادر به تنگ کردن واژن خود بوده و یک رابطه زناشویی بسیار دلچسب خواهید داشت.

دلایل شل شدن واژن چیست؟

همانطور که گفتیم گشادی واژن دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ازجمله:

  1.  پارگی و کشیدگی طبيعی کناره های واژن
  2. زایمان
  3. افزایش وزن ناگهانی
  4. جراحی های گوناگون زنانه
  5. بلند کردن وزنه های سنگین در باشگاه بدنسازی
  6. فعالیت شغلی سنگین
  7. انجام تمرین های ورزشی سنگین
  8. ترومای لگن
  9. رسیدن به مرحله یائسگی
  10. کمر دردهای حاد
  11. عسطه و سرفه زیاد
  12. یبوست مزمن

اما نگران نباشید گشادی واژن هر دلیلی هم که داشته باشد خوشبختانه راه چاره دارد. اگر روش های طبیعی تنگ کردن واژن را به درستی و با صبر و حوصله انجام دهید بدون نیاز به عمل واژینال دوباره واژن تنگی خواهید داشت.

اگر هم دنبال سریعترین روش تنگ کردن واژن هستید راهکار را در ابتدای مطلب گفتیم.

روش های طبیعی تنگ کردن واژن

اگر به دلیل افزایش یا کاهش وزن ناگهانی، بالا رفتن سن یا زایمان متعدد، از خاصیت ارتجاعی ماهیچه واژن کاسته شود؛ این موضوع دائمی نبوده و قابل برگشت است.

اکثر بانوان به منظور نتيجه گيری سریع سراغ انجام عمل های جراحی یا واژینوپلاستی می روند، اما توجه کنید که هر نوع عمل جراحی یک یا چند عارضه جانبی در پی خواهد داشت و مانند این است که روی سلامت خود ریسک می کنید.

علاوه بر موضوع عوارض جانبی هزینه تنگ کردن واژن با لیزر یا هزینه عمل تنگی واژن نیز کم نبوده و معمولا ارقام هنگفتی بابت این عمل دریافت می شود.

 پیشنهاد میکنیم که قبل از تصمیم گیری عجولانه ابتدا این مدل روش های طبيعي را تست کرده و بعد تصمیم بگیرید.

 برای تنگ کردن واژن به روش طبیعی و انقباض ماهیچه های واژن و جمع شدن آن، شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید:

  1. برنامه غذایی پر پروتئین داشته باشید
  2. تمرین های ورزشی متناسب با این موضوع را انجام دهید.
  3. پوشیدن لباس زیر با الیاف طبیعی
  4. پرهیز از استفاده اسپری های شیمیایی
  5. رعایت بهداشت فردی
  6. نزدیک نگه داشتن پاها به یکدیگر هنگام رابطه جنسی

این روش ها بدون قرص و دارو در برگرداندن تنگی واژن بسیار تاثیرگذارند و برای بازه زمانی طولانی باعث جمع شدن واژن می شوند و دیگر نیاز نیست زندگی خود را با یک واژن شل و ول بگذارنید.

اما ممکن است نیاز باشد به منظور کسب نتیجه ایده آل، مدتی را صبوری کنید و حوصله به خرج دهید چراکه این راه هاي درمانی به زمان بیشتری برای اثربخشی خود نیاز دارند.

برنامه غذایی پرپروتئین

اگر می خواهید واژن شما سفت و جمع شود به تغذیه خود توجه کنید که سالم و پر از پروتئین باشد تا باعث محکم شدن کف لگن شود.

مواد خوراکی که سرشار از استروژن هستند نیز در این موضع کمک رسان خوبی به شمار می آیند مانند انار، تخم کتان، پسته، گردو، بادام زمینی و زردآلو و... که حجم بالایی از استروژن موردنیاز براي بدن را فراهم مي کنند. همچنين، پیشنهاد می کنیم تا حد امکان غلات مصرفی شما سبوس دار باشد و لبنیات و پروتئین های ارگانیک مصرف کنید.

همچنین استفاده از"کپسول ویتامین ای (E) برای تنگی واژن" بسیار مفید است

از طرفی، مصرف مواد غذایی پرچرب و پرکالری را کاهش دهید که در این زمینه بی تاثیر نیست و میوه و سبزیجات مثل آناناس و هویج را جایگزین کنید.

حرکات ورزشی برای تنگ کردن واژن

تمرین های یوگا

به منظور تقویت ماهیچه های لگن؛ کناره واژن و کلیه بهتر است 40 تا 100 روز، هر روز سه الی چهار بار، هر مرتبه یک ربع، تمرین های آرام یوگا را انجام دهید. حرکت بالا بردن متوالی پاها برای تنگ کردن واژن موثر است اما دقت کنید وقتی که روی زمین خوابیدید و پای خود را بالا یا پائین می برید زانو هایتان خم نشود.

تمرینات کگل

این تمرینات عضلات را محکم کرده و باعث انقباض واژن می شود. شما با منقبض کردن عضلات داخلی لگن مانند زمانی که ادرار خود را نگه می دارید، می توانید این تمرینات را انجام دهید.

پس روزی چند بار (7 الی 8 بار) این حرکت را انجام دهید، کسی هم متوجه انجام این حرکت شما نمی شود. این تمرین با تقویت دیواره واژن واقعا تاثیر می گذارد اما باید چندین ماه صبر کنید. خانم های زیادی هستند که با انجام این تمرین به واژنی تنگ دست یافته اند.

راهنمای کاملتمرین ماهیچه لگنی یا کیگل"

پوشیدن لباس زیر با الیاف طبیعی

اگر می خواهید واژنتان به مرور تنگ شود لباس زیر پلاستیکی نپوشید و ترجیحتان به پوشیدن لباس زیر نخی باشد. این نوع الیاف بسیار سریع خشک می شوند و مرطوب نمی ماند. به همین خاطر هوا در پیرامون واژن به خوبی تبادل پیدا می کند.

پرهیز از استفاده اسپری های شیمیایی

یکی از دلایل وارفتگی واژن استفاده مکرر از اسپری های خوشبو کننده شیمیایی است که علاوه بر این، باکتری های موثر قسمت تناسلی را نیز دفع می کند.

به جای اسپری شیمیایی یک محلول بدست آمده از آب، گلاب و روغن های گیاهی همچون روغن بادام تهیه کنید و به ناحیه تناسلی اسپری نمایید. اگر دنبال راهکار مناسبی برای خوشبو کردن و طعم دار کردن واژن هستید؛ ژل طعم دهنده واژن بهترین راهکار است.

رعایت بهداشت فردی

شاید فکر کنید رعایت بهداشت ارتباطی با تنگی واژن ندارد اما اشتباه می کنید. در حین شستشوی بدن در حمام، قسمت واژن را ترجیحا با صابون های گیاهی به آرامی نظافت کنید.

 صابون های گیاهی بدون هیچ عارضه ای در سفت و جمع کردن واژن، از بین بردن بوی بدن واژن و افزایش قدرت انعطاف پذیری آن بسیار موثرند. رعایت بهداشت در دوره پریودی نیز در تنگی واژن بی تاثیر نیست.

نزدیک نگه داشتن پاها به یکدیگر هنگام رابطه جنسی

در واقع این یکی از مؤثر ترین راهکار هایی است که به منظور تنگ کردن واژن به صورت طبيعي می تواند استفاده شوددر هنگام آمیزش جنسی تا جایی که ممکن است پاهای خود را نزديک به هم قرار دهید.

روش های سنتی تنگ کردن واژن

تکنیک های سنتی متعددی برای درمان تنگی واژن شما وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم راهکار هایی که کارساز تر هستند را به شما معرفی کنیم تا وقت خود را با روش های ناکارآمد تلف نکنید.

استفاده از ژل و کرم های گیاهی

به منظور برگشت خاصیت ارتجاعی واژن، بعد از حمام و شستشو، ژل یا کرم هاي گیاهی به ناحیه تناسلی بمالید. این محصولات می توانند کمک کنند تا سریع تر به واژنی تنگ دست پیدا کنید و هیچ ضرری هم برای بدن ندارد.

در صورتی که تمایل دارید تنگ شدن واژن تان سریع تر صورت گیرد، سریع ترین روش بعد از کاندوم تنگ کننده واژن استفاده از کرم های سفت کننده واژن است.

حمام با سرکه

تاثیر سرکه سیب بر تنگی واژن تقریبا بر کسی پوسیده نیست. سال های سال است که از سرکه برای منقبض و سفت شدن واژن استفاده می کنند.

دو قاشق غذاخوری سرکه به آب حمام اضافه کنید و در آن بشینید و نیم ساعت با آن حمام کنید. از طرفی سرکه جهت درمان عفونت مخمر در بانوان نیز بسیار پرطرفدار است.

 لازم به ذکر است که این شیوه برای همیشه تاثیر ندارد و موقتی می باشد.

 نکته: حتما سرکه را با آب حل کنید چراکه سرکه به تنهایی ممکن است بافت واژن را تحریک کند.

قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها - استفاده مرتب از ویتامین E

قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها و استفاده از ویتامین ای هماهنند خرید ژل لوبریکانت می تواند واژن را مرطوب نگه دارد و از خشکی واژن جلوگیری کند و یک شیوه موثر برای تنگ کردن واژن باشد که با تقویت دیواره ها، وارفتگی واژن را درمان مي کند.

 کپسول ویتامین ای را بدون اینکه بشکنید درون واژن قرار دهید چراکه PH واژن به صورت طبيعي روغن را جذب می کند.

 نکته: فراموش نکنید که با محروم کردن خود از لذت رابطه جنسی در حل این مشکل قدمی برنداشته اید پس کم کردن رابطه جنسی بی فایده است.

داروهای گیاهی تنگ کردن واژن

  1. گیاه پیوریا میریفیکا که باعث تنگی دیواره واژن می شود.
  2. کورکوما کوموسا که باعث انقباض توده ماهیچه ای واژن خواهد شد.
  3. بوته فندق جادویی که دارای تانین و فیتواستروژن است و دیواره واژن را تنگ می کند.
  4. مارچوبه برای تنگی واژن نیز استفاده می شود.
  5. گیاه مازو برای تنگ شدن واژن نیز استفاده می شود.
  6. پودر گیاهی ماریانا

شیاف تنگ کننده واژینال گیاهی - گياه ماريانا چيست؟

شیاف تنگ کننده واژینال گیاهی ماریانا يک گياه دارويي با خواص بسيار زياد بوده که مي توان اين گياه را يک گياه زنانه هم گفتقیمت پودر ماریانا تنگ کننده واژن حدود 30 تا 40 هزار تومان است. مهم ترين خاصيت اين گياه تنگ کنندگي فوق العاده موثر واژن مي باشد که باعث افزايش بسيار زياد لذت جنسي در خانم ها و آقايان (همسرانشان) مي باشد. گياه ماريانا يکي از گياهان دارويي با قدمت بسيار بالا مي باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار ميگرفته است.

اصالت اين گياه را اطباء بزرگي همچون ابن سينا ، ملاصدرا و.... تاييد کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتي ، سينوهه و... از آن به عنوان بهترين و قوي ترين داروي تنگ کردن واژن استفاده شده است. استفاده از گياه ماريانا روشي موثر براي تنگ کردن واژن بوده و روشي غير تهاجمي براي دستيابي به اين هدف محسوب مي شود.

در واقع از گیاه ماریانا به عنوان تنگ کننده دائمی واژن شناخته شده و جزو بهترین ورشهای گیاهی جهت تنگ کردن واژن است. برای خرید تنگ کننده دائمی واژن ماریانا کلیک کنید.

عمل تنگی واژن

تنگ نمود واژن در علم پزشکی، تنگ کردن کف لگن می باشد که شامل مفاصل کوکسیگئیس، لواتورانی و سایر بافت های مرتبط است که ناحیه لگن زن را پر کرده است.

برای تنگ نمودن واژن، این مجموعه های عضلانی باید قادر به فراهم نمودن حالت ریلکسیشن و استحکام خود را برای نوسانات روده، ادرار کردن، رابطه زناشویی و تولد باشند.

ممکن با وجود معرفی انواع روش های طبیعی و سنتی تنگ کردن واژن و معرفی داروهای گیاهی تنگ کردن واژن باز هم براین باور باشید که عمل تنگی واژن نتیجه بهتری خواهید داشت. ما هر آنچه که طی تحقیقاتی از عمل های جراحی تنگی واژن بدست آوردیم برای شما شرح می دهیم.

جراحی واژینوپلاستی

در حال حاضر افراد بسیاری به منظور رسیدن به اوج لذت در رابطه جنسی خود، سراغ عمل جراحی تنگی واژن می روند که به آن واژینوپلاستی می گویند.

 این عمل جراحی پروسه ای است که با قصد تنگ کردن واژن (مهبل) بعد از گشاد یا شل شدن به دلیل زایمان طبیعی و یا افزایش سن صورت می گیرد. این شیوه تنگ کردن غالبا کانال واژینال را تنگ می کند که می ‌تواند رضایت جنسی را افزایش دهد

همانطور که قبلا اشاره شد هزینه عمل جراحی تنگی واژن یکی از عوامل موثر در کاهش استفاده از جراحی واژینوپلاستی می باشد.

بعضی از جراحان که عمل واژینوپلاستی را انجام می دهند می گویند که این عمل علاوه بر تنگ کردن واژن، باعث بهبود حس جنسی شخص نیز می شود. با این وجود این عمل جراحی که همراه بیهوشی است، یک شیوه تهاجمی می باشد که درد، خونریزی و عوارض متعددی دارد. از طرفی این عمل جراحی هزینه بر است.
ازجمله عوارض عمل تنگی واژن واژینوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت زنانگی
  • بروز آلرژی های همیشگی
  • درد همیگشی
  • زخم و جراحت

دوره نقاهت طولانی (یعنی شخص تا مدت ها قادر به برقراری آمیزش زناشویی نیست)

تنگی واژن با لیزر

اگر برای تنگ کردن واژن با لیزر ترغیب شده اید بهتر است بدانید که لیزر ها دارای انرژی سطح هستند و به همین خاطر عملکرد خوب و تاثیر دائمی نخواهند داشت و فقط باعث از بین رفتن بافت ناحیه تناسلی می شوند.
از طرفی بعد از هر جلسه لیزر، تقریبا یک ماه زمان لازم است تا شخص برای لیزر جلسه بعد حاضر شود. از طرفی تا ده روز بعد از انجام لیزر نباید آمیزش جنسی داشته باشد.
یکی از عوارض تنگی واژن با لیزر نیز عفونت است. درضمن لیزر همیشه درد و سوزش دارد که برای کاهش آن باید حتما بی حسی استفاده کنید.

تنگی واژن با هیگز

دستگاه هیگز با تکنولوژی مدرن خود به در تنگی واژن تاثیرگذار است و یک شیوه جدید می باشد. این دستگاه با انرژی ترکیبی (حرارتی و رادیوفرکانسی) خود ماهیچه ها را سفت می کندتا بحال برای این روش تنگ کردن واژن عارضه ای گزارش نشده است اما چون یک روش جدید است نمی توان چندان به آن اعتماد کرد و خود را به دست این دستگاه سپرد.

جمع بندی

واژن تنگ تر چه فایده ای دارد؟ واژن تنگ باعث می شود یک آمیزش زناشویی بهتر و لذت بخش تری داشته باشید. همه آقایان در طول مقاربت جنسی دوست دارند واژن شریک جنسی آن ها جوان و تنگ باشد.

واژن تنگ نقش موثری در جذب دو نفر، هم از نظر جسمی و هم احساسی دارد. دو طرف در رابطه جنسی لذتی را تجربه می کنند که منجر به یک ارگاسم شود.

زمانی که واژن شما تنگ باشد است، آلت تناسلی آقا دیواره واژن خانم را حس کند و زن نیز متوجه می شود که واژن او دور آلت تناسلی آقا منقبض شده است و همین باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت رابطه می شود. پس تنگ شدن واژن را جدی بگیرید تا به اوج لذت جنسی خود برسید. رابطه جنسی لذت بخش باعث زندگی شاد، رابطه پر از اعتماد و ... می شود. حال می توانید سریعترین روش تنگ کردن واژن و روشهای تنگ کردن واژن گفته شده را با هم مورد مقایسه قرار دهید و هر روشی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: تمام روشهای تنگ کردن واژن ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()