نوشته شده توسط : غریبه

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران گوشی های هوشمند آیفون با آن مواجه هستند ، خراب شدن این گوشی هاست ،طبیعتا در ایران تعمیر گوشی آیفون کار ساده ای نیست و انجام آن نیاز به تخصص و مهارت های لازم دارد که توسط کارشناسان نمایندگی آیفون قابل انجام است ، در این مطلب با شما هستیم تا کمی درباره آیفون با یکدیگر صحبت کنیم و بهترین نمایندگی آیفون در ایران را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است

تعمیرات گوشی آیفون از جمله کارهاییست که باید توسط یک متخصص آیفون انجام شود و اگر به کسانی داده شود که هیچ سررشته ای از این کار ندارند قطعا مشکلات و آسیب هایی برای شما خواهد داشت ، از این رو همیشه سعی کنید که یک تعمیرکار حرفه ای برای گوشی آیفون خود داشته باشید



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایو هم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود



:: برچسب‌ها: نمایندگی سونی وایو ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

از دیرباز وقتی کالایی یا  دستگاهی ساخته می شد بعد از مدتی استفاده  بر اثر حوادث و….. نقصی پیدا میکرد و نیاز به متخصص و کاردانی بود که بتواند نقص پیش آمده را  رفع کند . امروز گوشی ها و کالا های دیجیتال هم اینگونه هستند به خصوص این روزا که استفاده از اسمارت فون ها شدیدا زیاد شده نیاز به بودن مجموعه هایی که تخصص عیبی یابی گوشی ها را داشته باشند به یکی از نیاز های اصلی کاربران تبدیل شده است .  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی های  پیشرو در تولید  کالاهای دیجیتال مخصوصا موبایل  در دنیا است که در حوزه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

کمپانی  شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با استراتژی کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

برند شیائومی چند ماه پس از تاسیس اش  از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

این رابط کاربری یک قدم بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند

استراتژی فروش محصولات شیائومی متفاوت با برندهای دیگر است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد.

گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از برند های محبوب و خوش نام در زمینه تولید موبایل هست که گوشی های شیائومی به قسمت ارزان اما کیفیت بالا معروف اند . موبایل های شیائومی بدلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ظریف و قیمت بصرفه از ارزش خرید شدیدا بالایی برخوردارند . از دلایلی  که سبب شده برند شیائومی تا این حد موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix از اولین  گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به طوری که که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

تعمیرات گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل ظرافت و متفاوت بودن طراحی عیبی یابی و تعمیرات گوشی شیائومی راحت نیس و کمتر افرادی هستند که توانایی عیب یابی آن هارا داشته باشند یا اگر توانسته اند تعمیر کنند مشاهده شده که کاربران از کیفیت تعمیرات ناراضی بودند . در این راستا ما تیم تعمیرات گوشی های شیائومی را تاسیس کردیم تا حلال مشکلات شما عزیزان باشد .

در این مجموعه ابتدا گوشی هایی که نیاز به تعمیرات دارند توسط کارشناسان حرفه ای ما به طور دقیق عیب یابی شده سپس تحویل تیم فنی و تعمیرات داده میشود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی گوشی را به بهترین صورت تعمیر کنند



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی های شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 رهبران صنعت شناخته شده ، مورد احترام و افراد خاص یا گروههای تجاری شما هستند و بیشتر مردم آنها را می شناسند. در حالی که کلمات کلیدی مرتبط با رهبران تجارت ممکن است عنوان سایت شما را پیدا نکند ، آنها برای تلاش های بازاریابی و محتوای شما بسیار مفید هستند.

در هر صورت ، با استفاده از این اصطلاحات ، می توانید از نحوه تعامل مخاطبان خود با محل سایت خود به روشی که باعث ترغیب مشتریان به تعامل با سایت می شود ، ایده بهتری داشته باشید.

یکی از مزایای این ابزار سئو این است که کلمات کلیدی مرتبط با نام مورد نظر را نمایش می دهد. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم کلمه کلیدی مورد نیاز "طراحی وب سایت" است ، این ابزار کلمات کلیدی دیگری مانند "طراحی وب سایت" و "SEO" را به عنوان کلمات کلیدی مرتبط با آن نمایش می دهد. این موارد به طور کامل در سایت https://seocell.ir  توضیح داده شده است.

بعضی اوقات مردم احساس می کنند که نباید از جدول استفاده کنند. صفحه گسترده داخلی محتوای خود را با Bootstrap ایجاد می کند. این امر به کاهش تعداد کدها کمک نمی کند. اگر جدول شما دارای تعداد زیادی ردیف و ستون است ، باید یک جدول برای محتوا (جدول محل کار و غیره) داشته باشید.

با بررسی تاریخچه تبلیغات ، متوجه خواهید شد که هیچ راه حلی تاثیری در مصرف کنندگان نداشته است. به طور خلاصه ، انتخاب کلمات کلیدی مربوط به جذب بازدید کننده نیست ، بلکه در مورد جذب افرادی است که به محتوای سایت شما اهمیت می دهند و از همان نوع محتوا می خواهند.

الگوریتم پرواز مرغ را کنترل می کند ، که پیوند مربوط به کلاهبرداران را کنترل می کند. این الگوریتم به دنبال موارد زیر است. به عنوان یک قانون ساده ، هر زیر برنامه باید حداقل سه کلیک در صفحه اصلی سایت داشته باشد. در این ویدیو یاد می گیرید که چگونه هزاران کلمه کلیدی را در تعداد کمی از صفحه سازمان دهید. روش کلاه SC. شکایت را در سایت مسابقه رقابت سئو بلوتوث به گوگل معرفی کنید. اگر سایت رقابت توسط کارشناسان گوگل حساب نشده است ، آن را پوشش دهید.

اگر مخاطب Alexa Toolbar خود را تنظیم کنید ، با افزایش اشباع سایت خود ، موقعیت شما را در وب بهبود می بخشد. توصیه می کنیم به جای تصویر از کلمات کلیدی در متن استفاده کنید. این نه تنها برای کاربر بلکه برای Google نیز مهم است.

برچسب عنوان بهترین برچسب SEO به ویژه برای SEO داخلی است. برای نوشتن عنوان برچسب ، به این نکات توجه کنید. مردم به اطلاعات مرتبط و آگاه نیاز دارند. اگر می خواهید در صفحه اصلی Google خود را پیدا کنید ، باید به چشم Google و بازدید کنندگان سایت خود توجه کنید. این مراحل ساده را دنبال کنید.

بنابراین من 6 ماه است که به دنبال آن هستم ، و این نتایج ممکن است به این سوال منجر شود که چگونه می توان به اولین لینک Google تبدیل شد. شما باید در کمک به دیگران انتخابی تر باشید. ترفند این است که روبات های گوگل فناوری ایجاد کرده اند که باعث می شود افراد مانند انسان فکر کنند. در اینجا چند واقعیت اساسی درباره قفل و نحوه استفاده از آن آورده شده است.

علاوه بر طول متن ، طول موضوع و تاپیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر مکان واقعی و محلی با مخاطبان هدف خود در ایران دارید ، بهترین انتخاب است. آیا می توانید مقاله ای در مورد نحوه یافتن سایت های نویسنده با hrefs بنویسید؟ بنابراین ، در یک پاسخ کوتاه ، می توانیم با تلاش و کوشش بیشتری به سؤال نحوه ورود در صفحه اصلی گوگل به شرح زیر پاسخ دهیم.



:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()