دانلود نسخه های کیفیت عالی فیلم های ایرانی
نوشته شده توسط : غریبه

شش سال پیش ، یک "بیماری مرموز" میلیون ها کودک را از بین برد ، و بازماندگان - که در اختیار داشتن ابرقدرت هایی بودند که از نظر دولت خطرناک بودند - به اسارت درآمدند. در عصر حاضر ، نوجوانی با توانایی هایی فراتر از درک خود (Amandla Stenberg) ، فرار کرده و برای یافتن یک پناهگاه گریزان راه می رود. اما پنهان شدن در این نبرد پیروز نمی شود. دانلود نسخه های کیفیت عالی فیلم های ایرانی

Darkest Minds مهمانی را دیر احساس می کند. فیلمی که بر اساس رمان YA ساخته شده ، سه سال پس از پایان بازی های گرسنگی ، منتشر می شود ، که - با وجود همه شواهد برعکس - هنوز هم روند بانکی در این روند هنوز کامل نشده است.

مجموعه گذشته ، پر پیچ و خم در یک افتتاح نمایش سنگین ، این است که تقریباً همه کودکان درگذشتند. با این حال بازماندگان توانایی های فوق بشری را نشان می دهند و از این رو توسط بزرگسالان ترسناک مجبور به اردوگاه های کار اجباری شده اند. اما این فیلم واقعاً هنگامی آغاز می شود که روبی (استنبرگ) ، 16 ساله قدرتمند ، با استفاده از مهارت های خود در دستکاری ، از امکانات مظلومیت جدا می شود و با سه فرد مشابه به هم می پیوندد تا به دنبال یک پناهگاه امن باشد.

آنچه در زیر آمده است به همان اندازه عجله شده است. جوانترین عضو گروه - Zu (Miya Cech) ، که می تواند برق را کنترل کند - با روبی پیوند برقرار می کند. رهبر telekinetic لیام (هریس دیکینسون ، که در بهترین عملکرد دسته شرکت می کند) در نگاه اول برای او سقوط می کند ، در حالی که چوب های باهوش هوشمند (اسکیلان بروکس) چشمان خود را از حاشیه می چرخند. این چهار سلاح شیمی غیرقابل انکار است ، اما موانعی چون تمایل روبی برای رها کردن دوستان تازه وارد او ، شکارچی پرخاشگر فضل و لیدی جین (گوندولین کریستی) و سرانجام یک چیز بزرگ بزرگ قابل پیش بینی ، همه اینقدر سریع برطرف می شوند ، با ناامیدی قابل پیش بینی می شوند.

مقدار مطالبی که از فیلمهای دیگر وام گرفته است (بدیهی است که بازی های X-Men ، Divergent و The Hunger) به شما کمک نمی کند. و نه امتیاز نرم و احساساتی بنیامین Wallfisch ، که باعث نمی شود هیچ هیجان زده شود.

 





:: برچسب‌ها: دانلود نسخه های کیفیت عالی فیلم های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: