نوشته شده توسط : غریبه

پمپ سیرکولاتور نوعی پمپ است و برای به گردش درآوردن آب گرم در سیستم های گرمایشی صنعتی و خانگی استفاده می شود این پمپ ها با پمپاژ کردن مایعات در یک مدار بسته می چرخند. پمپ های سیرکولاتور یک لوله اتصال و یک شیر یک طرفه دارند و بیشترین عملکرد آنها، به چرخش در آوردن آب در سیستم های گرمایشی هیدرولیک و سیستم های سرمایشی می باشد. یکی از معروف ترین برندهای پمپ سیرکولاتور، پمپ لیو است.

وقتی آب به طرف بالا حرکت می کند، در اطراف پمپ سیرکولاتور به چرخش در می آید ولی دوباره به جای قبلی خود بر می گردد. به این ترتیب، پمپ های سیرکولاتور باید قدرت کافی داشته باشند تا بتوانند آب را در لوله ها انتقال دهند. پمپ های سیرکولاتور از دو بخش الکتروموتور و پمپ آب تشکیل شده اند. موتور الکتریکی که در این پمپ وجود دارد، موجب حرکت پروانه ها می شود و بنابراین آب به سمت بالا حرکت می کند. پمپ های سیرکولاتور به خاطر سایز بسیار کوچکی که دارند به راحتی در کنار سیستم لوله کشی قابل نصب هستند.

 پمپ های سیرکولاتور قادر هستند آب سرد وآب گرم را در رادیاتورها حرکت دهند. علاوه بر این، این پمپ ها برای سیستم گرمایش در کف زمین نیز استفاده می شوند. به طور کلی پمپ های سیرکولاتور از سایز خیلی کوچک تا سایز متوسط توسط چرخ های لوله محفاظت می شوند. برای نصب پمپ های سیرکولاتوری که سایز بزرگ تری دارند، از روش لایه ایی استفاده می شود . پمپ هایی که در سیستم های هیدرولیکی بسته مورد استفاده قرار می گیرند، از قطعات چدنی ساخته می شوند زیرا چدن ضد زنگ بوده و به همین دلیل با وجود آب موجود در لوله ها، باعث زنگ زدگی یا اکسید شدن لوله ها نمی شود. پمپ هایی که جریان آب در آنها ثابت است، باید از مواد گران تری مانند برنز تولید شوند زیرا برنز از زنگ زدگی آب در لوله ها جلوگیری کرده و همچنین مانع از اکسید شدن آب می شود.

 

 

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش یکی دیگر از انواع پمپ آب بوده و برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های لجن کش، از نوع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز تولید می شوند.

معمولاً بدنه پمپ های لجن کش از مواد مختفی مانند استیل، چدن و برنز ساخته می شود ولی به طور کلی این پمپ ها با توجه به کارکردی که دارند، از مواد مختلفی تولید می شوند. پمپ های لجن کش بیشتر برای تخلیه آب چاه ها به کار برده می شوند زیرا این پمپ ها این توانایی را دارند که آب باقی مانده در چاه  ها را به طور کامل تخلیه کنند. علاوه بر این پمپ های لجن کش قادر هستند فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین همه سیالاتی که ذرات معلق دارند را پمپاژ کنند. از پمپ های لجن کش همچنین برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که ذرات الیافی دارند نیز استفاده می شود. در حقیقت می توان گفت پمپ های لجن کش یکی از پر کاربرد ترین پمپ ها در حوزه صنعتی بوده و انتقال دادن لجن بدون این پمپ ها امکان پذیر نیست. برای ساخت پمپ های لجن کش از تجهیزات بسیار با کیفیتی استفاده می شود و به این ترتیب حتی اگر به طور دائم از آنها استفاده شود، مشکلی برای آنها پیش نمی آید. در حقیقت می توان گفت تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش استفاده شده، در برابر مواد شیمایی و شرایط خوردنده مقاومت زیادی دارند. از مهمترین کاربردهای پمپ های لجن کش، می توان به انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها اشاره کرد. 

 

تجهیزات استخری

تجهیزات استخری وسایلی هستند که برای تمیز نگه داشتن و نگهداری از استخرها، جکوزی ها مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات استخری از مهمترین ابزارها برای راه اندازی استخرها هستند و بدون به کار بردن آنها راه اندازی یک استخر ممکن نیست.

به طور کلی می توان گفت تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شوند، با توجه به عمق و کاربرد استخرها کاملاً  با یکدیگرمتفاوت می باشند. این تجهیزات برای ساخت انواع استخر و جکوزی استفاده می شوند و در دو نوع تجهیزات اصلی و جانبی موجود می باشند. تجهیزات اصلی استخری از تجهیزات ضروری برای ساخت استخرها بوده و در ساخت استخر حتماً باید مورد استفاده قرار بگیرند ولی تجهیزات جانبی استخر با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند و استفاده از آنها فقط جنبه تزئینی دارد.

فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای تصفیه آب استخر استفاده می شود. این  فیلتر از طریق تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، باکتری ها و پلانگتون ها را از بین می برد. طراحی فیلتر های شنی معمولاً به صورت استوانه ایی بوده و ستون های این فیلترها با شن آنتراسیت پر می شود و درون استخر قرار می گیرد. به منظور جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، در ابتدا یک لایه  شن  درشت بر روی نازل فیلتر ریخته می شود و سپس یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار می گیرد. از آن جایی که آب از بین ذرات شنی می گذرد، مواد موجود در آب در فیلتر شنی گیر کرده و در نتیجه آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. گاهی اوقات، به خاطر جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، فشار آب کم می شود و در این مواقع، صافی فیلتر باید تمیز شود. از فیلتر های شنی در موارد زیادی مانند تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود.

پمپ تصفیه استخر

پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات مهم استخری بوده و استفاده از آن در تمام استخرها واجب است. پمپ تصفیه آب استخر از طریق چرخش در آب استخر، موجب تمیز شدن آب استخر شده و مانع راکد ماندن آب استخر می شود. پمپ تصفیه از مهمترین تجهیزات استخری بوده و موجب به حرکت در آوردن آب می شود. پمپ تصفیه استخر با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و سپس آن را به فیلتر وارد می کند. آب استخر بعد از فیلتر شدن تمیز شده و سپس به درون استخر پمپاژ می شود. پمپ تصفیه استخر در دو نوع تک تاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی می شود.

 



:: برچسب‌ها: پمپ سیرکولاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

دیزل ژنراتور نوعی ژنراتور است و در مواقع اضطراری برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دیزل ژنراتور متشکل از یک ژنراتور و همچنین یک موتور دیزلی می باشد. دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز خود، باید نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور انتقال دهد. به طور کلی دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق بوده و برای به راه انداختن آنها از گازوئیل  استفاده می شود. در حقیقت دیزل ژنراتور همان موتور برق است و در مکان های مختلف برای تولید برق به کار برده می شود.

 دیزل ژنراتورها در اماکن مختلف به ویژه در مکان هایی که برق به طور موقت قطع است، استفاده می شوند. بیشترین مصرف دیزل ژنراتور ها، در زمان قطع برق است ولی با این وجود از بعضی از انواع دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی  استفاده می شود. مبنای تولید دیزل ژنراتورها بر مبنای نیرویی است که برای تولید برق دارند و به این ترتیب در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بعضی از انواع دیزل ژنراتورها می توانند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند و این نوع دیزل ژنراتور ها بیشتر برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژنراتور هایی که سایزشان کوچک است، توانایی تولید برق بیش از 200 ولت آمپر را ندارند. این نوع دیزل ژنراتور بیشتر در مواقع اضطراری به کار برده می شود. علاوه بر این دیزل ژنراتورها برای تامین برق روشنایی و همچنین برای نیروی محرکه وسایل نقلیه بزرگ از جمله کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 دیزل ژنراتورها با توجه سوختی که مصرف می کنند به سه نوع بنزینی، گازوئیلی و دیزلی تقسیم می شوند. به طور کلی دیزل ژنراتور ها مزیت های زیادی دارند و مهمترین مزیت  آنها در ارتباط با میزان سوخت مصرفی شان است و مصرف سوخت موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی خیلی کمتر است. با توجه به این که موتورهای دیزلی، فاقد کاربراتور هستند، استهلاک آنها نسبت به بقیه موتورها کمتر است زیرا این موتورها نیازی به تعویض شمع ندارد. از دیگر مزیت های موتورهای دیزلی ارزان بودن سوخت مصرفی آنها نسبت به سوخت های بنزینی است و به همین دلیل می توان گفت موتورهای دیزلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشند.

 به طور کلی دیزل ژنراتور ها نسبت به موتورهای بنزینی عمر طولانی تر و عملکرد بهتری  دارند و به طور متوسط موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی ماندگاری بیشتری دارند. با توجه به مزیت هایی که دیزل ژنراتورها دارند می توان گفت منبع بسیار مهمی برای تولید برق اضطراری و تولید برق موقت بوده و در صنایع مختلف نقش مهمی ایفا می کنند.

 دیزل ژنراتورهایی که سایز بزرگ تری دارند، در مقایسه با دیزل های کوچک تر، عملکرد بهتری دارند و همانطورکه قبلاً اشاره شد، ارزان بودن سوخت مصرفی آنها بزرگ ترین مزیت آنها است. معمولاً دیزل ژنراتور ها به شکل دو تایی در اتاقک موتور نصب می شوند. هنگام نصب دیزل ژنراتورها باید دقت زیادی شود در غیر این صورت اگر مشکلی در قسمتی از موتور ایجاد شود، ممکن است به طور ناگهانی هر دو دیزل ژنراتور از کار بیفتد. دیزل ژنراتور ها از قطعات مختلفی از جمله موتور، منبع تغذیه، سیستم سوخت، تنظیم کننده ولتاژ، شارژ باطری، صفحه کنترل و قالب مونتاژ اصلی تشکیل می شوند.

گیج دما

گیج دما که به نام های دیگری همچون ترموتر و دما سنج عقربه ایی و آنالوگ نیز معروف است، یکی از ساده ترین ابزارهایی است که تا به حال همه افراد به شکل های مختلف با آن سر و کار داشته اند. به طور کلی گیج دما ابزاری است که با استفاده از آن می توان دمای محیط یا دمای یک جسم را اندازه گیری کرد. این ابزار دارای قالب های متفاوتی بوده و به شکل های مختلف می تواند درجه حرارت را اندازه بگیرد.

گیج دما یا ترمومتر آنالوگ از نظر کاربرد تفاوت هایی با ترانسمیتر دما دارد. ساده ترین نوع دماسنج، دماسنج هایی جیوه ایی هستند و معیار اندازه گیری آنها، تغییر حجم جیوه به خاطر گرما می باشد.

گیج دمای آنالوگ که به عنوان ترمومتر آنالوگ یا دما سنج عقربه ایی نیز معروف است، تا حد زیادی در پتروشیمی استفاده می شود زیرا گیج های دمای آنالوگ بر خلاف گیج های دمای دیجیتال، برای اندازه گیری دما از جریان الکتریسیته استفاده نمی کنند. زیرا این امکان وجود دارد جریان برق در شرکت های پتروشیمی، موجب انفجار شود.

نحوه عملکرد گیج دما با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت است. در حقیقت می توان گفت کارکرد دما سنج جیوه ایی برای تشخیص تغییرات ناشی از حرارت، با نحوه کار کردن آن در دما سنج های لیزری و دیجیتالی تفاوت هایی دارد. ساده ترین مدل های گیج های دما، می توان به دما سنج های جیوه ایی و الکلی اشاره کرد. عملکرد این دو مدل شبیه به هم بوده و مبنای کار آنها به تغییر حجم ماده درون دما سنج بستگی دارد.

گیج دما کاربردهای متنوع و مختلفی دارد. یکی از متداول ترین کاربردهای این ابزار، استفاده در پروژه های پزشکی برای اندازه گیری دمای بدن و تب است. علاوه بر این از گیج دما می توان در پروژه های آزمایشگاهی برای اندازه گیری دمای محیط و همچنین دمای محل انجام واکنش نیز استفاده کرد. گیج دما همچنین در لوازم و تجهیزات خانگی از جمله مایکروفر و تجهیزات آشپزی نیز قابل استفاده است.

 

 

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ابزار دقیق بوده و علاوه بر این از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی به حساب می آید. از ترانسمیتر فشار برای کنترل فرآیندهای صنعتی مثل اندازه گیری فشار گاز یا مایع استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار به روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری نصب می شوند و می توانند به طور دقیق فشار گاز و مایعات را اندازه گیری کنند. برای خواندن مطالب بیشتر در مورد ترانسمیتر فشار به لینک زیر بروید:

https://co-asa.com/pressure-transmitter/

 در حقیقت ترانسمیترها از سه بخش تقویت کننده، مبدل و سنسور تشکیل می شوند. علاوه بر این ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار نیز استفاده می شود. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که سطح مایعات موجود در مخزن را به طور دقیق اندازه گیری کند و این امر یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه محسوب می شود. علاوه بر این ترانسمیترهای فشار می توانند در همه شرایط، تغییرات ناشی از فشار را اندازه گیری کنند. ترانسمیتر فشار بعد از اندازه گیری فشار، تغییرات فشار را به صورت یک عدد دیجیتالی در نمایشگر گزارش می دهد.

بعضی از ترانسمیترهای فشار، وابسته به مواد پیزوالکتریک هستند و به همین دلیل قادر به تشخیص نیروی مکانیکی هستند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی نمایند. به طور کلی می توان گفت بخشی از ترانسمیتر فشار، وظیفه دارد فشار موجود را اندازه گیری کند و بخش دیگر این دستگاه می تواند نتایج به دست آمده را انتقال دهد. ترانسمیتر فشار مزایای زیادی داشته و تقریباً با همه محیط ها سازگاری دارد. مهمترین مزیتی که ترانسمیتر فشار دارد این است که حتی به صورت مستغرق نیز قابل استفاده است. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کند. با توجه به این که مواد پیزوالکتریک برای طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشاربه کار برده می شود این نتیجه حاصل می شود که این مواد مقاوت بالایی در برابر میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی  دارند.



:: برچسب‌ها: دیزل ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

Learn To Using SEO Techniques

Keyword density is having trouble getting a foothold in the competitive spaces online. And many webmasters are not even aware that this should be part of the sites overall SEO strategy. It seems that many webmasters just put the Meta tags in and leave it at that. And it's not enough. It's the job of the site to draw traffic and turn visitors into customers. Another way of getting customers to you sites are social medias such as Instagram and Telegram.

The competition does not stop once you get listed in the search engines. You might be surprised to know that you still have to compete in the arena of search engine ranking. It's not enough to simply get listed. You must get listed amongst the top ten search results. This is what is known as 'search engine optimization'. Get listed and you get more traffic to your site. But for that you need to learn the fundamentals of SEO.

What are the fundamentals of SEO? If you own a website, you may know the answer to these questions:

Once you have answered these questions, you can go ahead and get started in making your website more visible using SEO.

Conducting Keyword Research

The most important aspect of SEO is keyword research. You need to know what keywords are being used by your target audience. You can compile a list of keywords using a keyword research tool like the Google Keyword Tool. Then you need to select keywords that best describe your audience, based on the number of searches made by your target audience for the keywords you have chosen. If you are in a highly competitive niche market such as real estate, then you should select high volume keywords for your anchor text and in the title tags.

In SEO, you do not want to optimize a site that is already ranked. You want to make sure you are up to date on the latest trends and algorithms that the search engines are using. This can make it a lot harder for you to be found. Therefore, it is a good idea to hire a SEO firm if you cannot afford to pay for a service.

Title Tags

The title tags of your website are one of the most effective places to get search engine results. A title tag is the title of the content on your page. This information is displayed in the title bar of the browser window. Each page should have a unique title tag.

Keyword Density

Keyword density is the most critical aspect of SEO. Search engines are using algorithms to rank sites. They measure keyword density by looking at the main content and then divide it by the total amount of text on the page. Keyword density is calculated by dividing the keyword you are optimizing for by the total amount of text on the page. For example, if you have a 300 word article on your site, and your main keyword is "top search engine ranking", and you have 7 words on the page, and the text is about 60%, the keyword density of that page is (5*10/300) which would equal to 5%.

Keyword in Headings

The heading tags are used to indicate the topic of the page. The phrase or keyword you are optimizing for should be contained in these heading tags. Search engines use the heading tags to understand the organization of your page and to determine its relevance to the search engine user. If you want your site to rank higher, then you need to provide a lot of relevant text for the search engine user. The keyword you optimize for should match the theme of the page you are optimizing.

If you want to learn how to do SEO and be as successful as you can possibly be with your business online, there are some simple techniques you can use on your site if you are a small business owner. Utilizing these tips and techniques will get you over the initial stages of SEO and will help you to grow your online presence.

Find a Niche

First you need to do some research. Go to Google and type your industry term in the search query box. A lot of good keywords will come up. Go through these and locate a keyword that is exactly what you are wanting.

Hits

Go to Google Analytics and sign up for an account. Google Analytics is a free service offered by Google that will give you valuable information over time about the traffic coming to your site. One of the things you should do with Google Analytics is to set goals for your website. In other words, what do you want to achieve when you show up to the organic search results? If you have a website then you want it to show up for the term "newsletter". So you write a page on your website the word newsletter and you want it to rank #1 on Google for the term. Next you write another page about wedding Moz cake hire. You optimize for the term wedding Moz cake hire. When you get done with your rewriting you push your rankings for the original page and move on to the 2nd & 3rd.



:: برچسب‌ها: 3 Simple Steps to Getting Traffic to Your Site ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

شرکت بزرگ سامسونگ هرساله محصولاتی را بسته به نیاز مردم و توانایی خرید طرفداران خود تولید می کند که در ایران به پرفروش ترین های تبدیل شده اند که می توان به مدل های 50tu7000 ، 55tu7100 ،55tu8000و در نهایت 55tu8500 البته این مدل ها طبق کارشناسی های انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا جزء بهترین تلویزیون های سامسونگ نیز می باشد ، در ادامه به توضیحات مختصری در مورد این مدل ها خواهیم داشت.

4) تلویزیون سامسونگ 50TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 در سال 2020 توسط کمپانی سامسونگ تولید و عرضه‌ی بازار شد. این محصول از امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برد که باعث شده در سال جدید یکی از محصولات خوش فروش‌ بازار شود. تلویزیون 50 اینچ مناسب نشیمن بزرگ و متوسط می‌باشد که با کیفیت تصویر  4kشما را به دیدن تصاویری خارق‌العاده دعوت می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K و فناوری PurColor به تولید صحنه‌های جذاب کمک می‌کنند و تصاویری زیبا را در معرض دید قرار می‌دهند. نشستن پای تلویزیون با همچین کیفیتی در کنار کیفیت صدای 20 وات یکی از بهانه‌هاییست برای استراحت شما. توسط فناوری Multiroom Link در هر نقطه از خانه شاهد صدا باشید و بدون افت کیفیتی از شنیدن آن در هر نقطه‌ای لذت ببرید. اما مهم‌تر از همه در کنار عصر تکنولوژی می‌رسیم به سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده از قابلیت‌های هوشمند زیادی برخوردار می‌باشد. با قابلیت اشتراک گذاری، تلویزیون‌ و موبایل با هم مچ می‌شوند. تلویزیون tu7000 سازگار با دستگاه‌های اپل نیز می‌باشد و شما دیگر نگران متصل کردن دستگاه‌های اپل خود نباشید. حالت گالری یکی دیگر از امکانات این ال ای دی می‌باشد که توسط آن می‌توانید نمایی روًیایی به خانه‌ خود ببخشید و مانند یک تابلو با منظره‌ه‌ی زیبا استفاده کنید. 

کمپانی سامسونگ در سال 2020 مانند همه‌ی سال‌های قبل از امکانات فراوانی برخوردار است و در جهت رونق محصولات خود قدمی بلندتر برداشت. با اینکه تلویزیون هر ساله با پایه‌های دو شاخه‌ای طرفدارای زیادی دارد اینبار نیز سایر رقبا تصمیم به همین کار را گرفتند. همین که نگاهی به تلویزیون سامسونگ tu7000 می‌فهمید که یک تلویزیون زیبا و جذاب بوده و امکان ساختن لحظات خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند با رنگ نوک مدادی تولید شده و دارای فریم باریکیست که شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. اگر قادر به گذاشتن ال ای دی بر روی میز نباشید می‌توانید توسط براکت‌های مختلف دیواری دستگاه را بر روی دیوار نصب کنید و از دیدن برنامه‌های جذاب آن لذت ببرید. 

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌ عامل‌های موجود بر روی تلویزیون‌ها، سیستم عامل تایزن مختص سامسونگ می‌باشد که با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها به ساخت لحظات خوش و فراموش نشدنی کمک می‌کند. این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر گشت و گزار در دنیای وب، پخش برنامه‌های YouTube ، Netflix و همچنین بسیاری دیگر از برنامه‌ها را برایتان فراهم می‌سازد. دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant، برنامه‌ی Apple AirPlay 2 و قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA و Mirroring از قابلیت‌های بخش هوشمند این ال ای دی 2020 می‌باشند. همانطور که از نحوه‌ی نام بردن این قابلیت‌ها پیداست درمی‌یابیم چه عملکردی دارند. مثلا اتصال به موبایل هر آنچه بر روی موبایل دارید را می‌توانید بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید یا توسط دستیار‌های صوتی آنچه را که سوال دارید از تلویزیون بپرسید و منتظر پاسخ باشید. این سوالات ممکن است در مورد خاموش کردن دستگاه، آب و هوا، اخبار و یا هر سوًال دیگری باشد. پشتیبانی از برنامه‌ی smart things امکان متصل شدن دیگر لوازم هوشمند خانه را فراهم می‌کند تا بتوانید کنترل وسایل‌های دیگر را نیز در اختیار بگیرید. ریموت کنترل چند منظوره این امکان را فراهم می‌کند تا علاوه بر تلویزیون دستگاه‌های دیگر را نیز کنترل کنید.

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100 در سال 2020 با امکانات برجسته‌ای تولید و وارد بازار جهانی شد. امکاناتی نظیر کیفیت  4k، مرورگر وب و همچنین سیستم عامل تایزن این LED را به محصولی خوش‌فروش درست مانند مدل‌های سال قبل خود یعنب RU7100 تبدیل کرده است. صفحه‌نمایش این تلویزیون با سایز بزرگ 55 اینچی خود و به لطف کیفیت  4kتصاویری زیبا و باکیفیت تولید و ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصاتی که کمک می‌کنند تا تصاویر طبیعی‌تر به نظر برسد، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و استاندارد تصویر HDR هستند که با همراهی کردن ما در بخش‌های بعدی جذابیت این ال ای دی بیش از پیش برایتان آشکار می‌شود. بعد از تصویر مهمترین بخش تلویزیون سامسونگ به بخش اسمارت آن مربوط می‌شود که در کنار مرورگر وب، سیستم عامل تایزن، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید به بهترین نحو ممکن از امکانات هوشمند با هیجان بالایی لذت ببرید. به علاوه توان صدای ال ای دی سامسونگ 20 وات است که در کنار تقویت صدا و پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus به بهترین شکل از صدای برنامه‌ها برخوردار می‌شوید. از دیگر مشخصات برجسته LED سامسونگ گیرنده دیجیتال و DVB-S و نیز قابلیت اتصال به موبایل هستند. در ادامه این بخش با بیان اینکه تلویزیون‌ سال قبل این شرکت مانند RU7100 در بین کاربران محبوب و پرطرفدار بود، اما به جرأت می‌توان گفت ال ای دی TU7100 نیز به همین ترتیب می‌تواند به عنوان یکی از بهترین و خوش‌فروش‌ترین تلویزیون‌ها در بازار تبدیل شود.

بدون شک محیطی زیبا لایق بهترین وسایل و دکور است که انتخاب یک LED می‌تواند شما را در رسیدن به یک دکوراسیون رویایی نزدیک کند. شرکت به‌نام سامسونگ در سال 2020 نهایت سلیقه خود را در تلویزیون‌های بالارده‌ی خود به کار گرفت تا از این طریق نیاز کاربران را بدون پاسخ نگذارد. سامسونگ بعد از اینکه در زمینه تولید تلویزیون‌های 2019 خود با موفقیت چشمگیری رو به رو شد، در سال 2020 نیز تصمیم گرفت تا همین روال را ادامه دهد. ال ای دی 55 اینچ سامسونگ TU7100 به عنوان یکی از بهترین مهره‌های این کمپانی با ورود آن به بازار تا حد زیادی با جلب رضایت کاربران مواجه شد. قاب باریک، پایه‌های دو شاخه‌ای و از همه مهمتر وجود صفحه‌نمایش با سایز بزرگ همگی سعی کرده‌اند تا به جذابیت این تلویزیون 55 اینچ بیافزایند. اما در این میان بد نیست اشاره‌ای به قابلیت مهار کردن کابل‌های تلویزیون داشته باشیم. قابلیت مدیریت کردن کابل‌های ال ای دی برخلاف بسیاری از تلویزیون‌ها با جمع کردن کابل‌ها از شلوغی اطراف ال ای دی جلوگیری می‌کند.

از برنامه‌های متنوع اینترنت گرفته تا جستجوی صوتی و از همه مهمتر برنامه سازگار با دستگاه‌های اپل بهترین کارهایی بودند که سامسونگ هر کدام یک را به ال ای دی بالارده TU7100 راه داد. اگر بخواهیم مروی کلی بر سایر بخش‌های هوشمند تلویزیون سامسونگ داشته باشیم باید گفت به کمک ریموت کنترل چند منظوره‌ی آن در اسرع وقت هر قسمت از برنامه‌های آن جلوی چشم برایتان نمایان می‌شوند. از منوی راحت و کاربر پسند آن گرفته تا برنامه‌های متنوع و کاربردی این تلویزیون اسمارت همه و همه تنها از طریق ریموت کنترل زندگی لذت‌بخشی را برایتان فراهم می‌آورند. همچنین سیستم عامل تایزن و صفحه Smart Hub تمامی برنامه‌های LED را یک جا در خود جمع کرده که در صورت نیاز می‌توانید به هر کدام یک دسترسی داشته باشید. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های زنده، برنامه Apple TV و برنامه Netflix هستند. علاوه براین جستجوی صوتی راحت‌ترین و سریع‌ترین راه جهت دسترسی به محتوا است. این فرمان به صورت کاملاً هوشمند و بدون دخالت ریموت کنترل تنها از طریق یک دکمه و صدای شخص هر چیزی را در اختیار می‌گذارد.

2) تلویزیون سامسونگ 55TU8000

تلویزیون سامسونگ 55TU8000 از محصولات برتر سال 2020 با امکانات به روز تولید شده که عرضه آن به بازار فرصتی بود تا کاربران با انتخاب آن بار دیگر خوش سلیقه بودن خود را نشان دهند. موفقیت سامسونگ در ارائه و تولید تلویزیون‌های بالارده کاری کرده تا راحت در دل اقشار جامعه جا باز کنند. ال ای دی سامسونگ با سایز 55 اینچ تولید شده که با قاب باریک و از همه مهمتر کیفیت تصویر  4kنظرها را به سمت خود می‌کشاند. موتور پردازنده Crystal Processor 4K با عملکرد فوق‌العاده سریع هر تصویر را به صورت کاملاً خیره‌کننده به معرض نمایش قرار می‌دهد. خصوصیات تصویری LED سامسونگ متنوع هستند لذا در اینجا تنها اشاره‌ای مختصر به آن خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به توضیح آنها می‌پردازیم. فرمت تصویری HDR هم کار پردازش رنگ‌ها را بر عهده دارد و هم اینکه از فرمت +10 HDR پشتیبانی می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز نیز کار از بین بردن تاری لحظات سریع فیلم را بر عهده گرفته است. صدا به عنوان بخش هیجان‌انگیز این LED با توان بالای 20 وات هر آهنگی را گوش نواز اجرا می‌کند. بخش اسمارت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تلویزیون سامسونگ عرضه شده که از برجسته‌ترینِ این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم عامل تایزن، مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل و جستجوی صوتی اشاره کرد. بخش بستر نرم‌افزاری LED سامسونگ تنها به وجود خصوصیات ذکر شده در بالا اکتفا نمی‌کند بلکه با همراهی ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این تلویزیون 2020 پی می‌برید. حال اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، پس از مطالعه بررسی تخصصی این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8000 این ال ای دی می‌تواند گزینه خوبی برای هدفتان می‌باشد، چراکه هم طراحی خوش‌طرح آن کاربر را مجذوب‌ زیبایی‌های خود می‌کند و هم اینکه از امکانات به روز آن به نحو احسن برخوردار می‌شوید. 

کمپانی سامسونگ در سال 2020 با دست پر به سراغ تلویزیون‌های بالارده و محبوب خود آمده به صورتیکه با عرضه ال ای دی 55 اینچ TU8000 بیشتر از قبل بر روی صفحه‌نمایش آن کار کرده است. بهتر است بگوییم این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K که به عنوان یکی از بهترین کیفیت تصویرها شناخته شده؛ بلکه در عین حال نیز از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K  سود می‌برد. هر چند صفحه‌نمایش ال ای دی سامسونگ تنها به وسیله کیفیت تصویر  4kو پنل VA خیرگی تصاویر را به رخ می‌کشد؛ اما سامسونگ با جای دادن موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K کاری کرد تا حقایق پشت پرده برنامه‌ها برایتان آشکار شوند. به زبان ساده‌تر بهتر است بگوییم موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K به صورت کاملاً قدرتمند اقدام به پردازش تصویر می‌کند و در نهایت با بهترین کیفیت تصویر پا به دنیای جذاب و پر از رنگ‌های هیجان‌انگیز قدم می‌گذارید.

بستر نرم‌افزاری رنگ و لعاب خاصی به تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 داده است. همانطورکه از شواهد پیداست تلویزیون‌هایی همچون RU8000، RU7100 و RU7300 در سال‌های 2020-2019 محبوبیت بالایی کسب کردند، لذا کمپانی سامسونگ در سال 2020 با در پیش گرفتن راه مدل‌های سال گذشته بار دیگر محبوبیت محصولات خود را چند برابر کرد. ال ای دی 55 اینچ سامسونگ TU8000 کاملاً هوشمند طراحی شده که از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم عامل تایزن اشاره کرد. ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل این تمام چیزهایی هستند که اگر در ادامه همین مطلب ما را همراهی کنید به عالی بودن این تلویزیون بالارده پی می‌برید. در ابتدا می‌خواهیم از سیستم عامل شروع کنیم. منوی سیستم عامل تایزن لیستی از برنامه‌ها را بر روی صفحه‌نمایش می‌آورد و با صرف زمان کم می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید. از جذابیت‌های این تلویزیون اسمارت می‌توان به قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل اشاره نمود. نام این قابلیت Apple AirPlay است و نگرانی شما از متصل نشدن دستگاه‌های کمپانی اپل را از بین می‌برد. برای دسترسی سریع و راحت به محتوا می‌توانید بر روی ریموت کنترل چند منظوره LED سامسونگ TU8000 حساب کنید.

1) تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ 55TU8500 در سال 2020 جزو محصولات بالارده‌ی این کمپانی قرار گرفت و با امکانات هوشمند چیزی کم‌تر از سایر مدل‌ها ندارد. این تلویزیون دارای بیش‌ترین کیفیت میان تمام کیفیت‌ تصویرهای موجود در بازار بوده و تصاویر را به صورت خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این کیفیت  4kمی‌باشد که با رزولشن 3840×2160 یکی از بهترین کیفیت‌ها برای نمایش تصاویر و برنامه‌های تلویزیون به حساب می‌آید. موتور پردازنده‌ی به کمک کیفیت تصویر آمده و نمایش تصاویر واقعی‌تری را بر روی پرده نمایش می‌دهد. فرمت استاندارد تصویر +HDR10  به همراه سرعت رفرش 120 هرتز به نمایش هرچه بهتر این تصاویر کمک می‌کنند و در کنار هم به ایجاد صحنه‌هایی زنده می‌پردازند. کیفیت صدا بعد از کیفیت تلویزیون جزو امکاناتیست که ارزش تلویزیون را بالا می‌برد. حال اگر این کیفیت صدا 20 وات باشد افراد بیش‌تری را جذب خود می‌کند. توزیع صدا در همه‌ی محیط به صورت یکسان سبب می‌شود این صدا بلندتر به نظر برسد و کمبود صدایی احساس نکنید. اگر بخواهیم به بخش هوشمند این ال ای دی بپردازیم باید بگوییم سیستم عامل تایزن باعث ایجاد همه‌ی امکانات هوشمند شده و قابلیت‌های هوشمند را ایجاد می‌کند. مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث و جستجوی صوتی جزو این قابلیت‌های هوشمند می‌باشند و سرگرمی‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب تلویزیون سامسونگ tu8500 در سایز 55 اینچ می‌توانید به بررسی تخصصی این تلویزیون 55 اینچ بپردازید تا بتوانید به صورت حداکثر از تصمیم خود نهایت رضایت را کسب کنید. پنل VA، طراحی پایه‌های V شکل، حالت گالری و Ambient Mode کاربر را مجذوب خود می‌کند.

همانگونه که می‌دانید در سال 2019 تلویزیون‌های بالارده از کیفیت بی نظیر  4kبهره می‌بردند و به دلیل استقبال زیادی که توسط مردم داشت اکثر کمپانی‌های دیگر تصمیم به ساخت کیفیت  4kبرای محصولات 2020 نیز گرفتند. تلویزیون سامسونگ 55TU8500 به کیفیت تصویر  4kمجهز شد و توانست در سال 2020 با این قابلیت تماشای تلویزیون را بیش از پیش لذت بخش کند. کیفیت تصویر 4K با داشتن بیش‌ترین پیکسل‌های موجود توانست بر روی ال ای دی های بزرگ‌تر از 75 اینچ نیز اثر گذاری خود را داشته باشد. پردازنده‌ی جدید Crystal Processor 4K کمک کرد تا کیفیت بالاتری از برنامه‌ها داشته باشید و آنچه هست و نیست را با وضوح بالا در اختیار بگیرید. فرمت استاندارد تصویر  +HDR10 با کنتراست بالا نحوه‌ی نمایش تصاویر را به صورت کلی روشن و با دقت بالا تاثیر گذاری رنگ‌ها را بر روی صحنه‌ها بالا می‌برد. هنگام بازی با بازی‌های سریع و پر سرعت یا هنگام دیدن برنامه‌هایی مانند فوتبال حتما دیدید که کشیدگی و یا تاری نمایان می‌شود، این تاری توسط سرعت رفرش 120 هرتز کاملاً از بین می‌رود و شاهد صحنه‌هایی جذاب می‌شوید.

توان صدای 20 وات در تلویزیون‌های 2020 ثابت کرد که مناسب هر سالی می‌باشد و در هر سایزی می‌تواند پاسخگوی خوبی باشد. از نظر کیفیت صدا، توان 20 وات هیچ مشکلی ندارد اما اگر نیاز به صدایی بلندتر و مناسب مراسم‌های شلوغ داشتید می‌توانید با متصل کردن سیستم صوتی‌های دیگر صدا را تقویت کنید و با توان بیش‌تری قادر به پخش آهنگ‌های خود شوید. تلویزیون اسمارت RU7100 و RU8000 هر کدام خود از بهترین محصولات 2019 می‌باشند که به راحتی توان صدای 20 وات توانسته پاسخگوی خوبی باشد. پس چه بسا تلویزیون سامسونگ TU8500 بتواند از این سیستم بهره ببرد اما پاسخگو نباشد. نتیجه می‌گیریم سیستم صوتی با داشتن دو بلندگوی 10 وات که روی هم رفته 20 وات صدا توزیع می‌کنند می‌توانند کامل و شفاف صدا را به گوش شنونده برسانند. البته از یاد نبریم سامسونگ برای خانه‌هایی با متراژ بزرگ از قابلیت Multiroom Link بهره می‌برد تا اینبار در هر نقطه از خانه، صدا با همان کیفیت پخش شود و هرجایی که می‌روید مانند مکان تلویزیون همان قدرت صدا را احساس کنید.

بخش مهم و اصلی که امروزه تنها سوال مشتریان خوش سلیقه‌ی ما می‌باشد قابلیت اسمارت و دسترسی به اینترنت می‌‌باشد. خوشبختانه سیستم عامل‌های پیشرفته امروزه این مشکلات را برطرف کردند و هر محصولی را طبق نیاز مردم تولید می‌کنند. سیستم عامل تایزن با برترین امکانات به قابلیت‌های هوشمند مجهز است و اوقات فراغت آرامی را فراهم می‌کند. سیسم عامل تایزن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8500 راه مدل‌های دیگر را در پیش گرفت و به تولید امکانات بیش‌تر کمک کرد. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند SmartThings فوق‌العاده بودن این تلویزیون را نشان می‌دهند و تصمیم شما را نسبت به خرید مطمئن می‌سازد. توسط برنامه‌ی هوشمند SmartThings کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر خانه مانند یخچال، لباسشویی و هر محصول هوشمند دیگری را فراهم می‌کند. توسط قابلیت Apple AirPlay محصولات اپل را به تلویزیون متصل کنید و مانند سایر دستگاه‌های دیگر کنترل موبایل، آیپد و لپ تاپ آیفون را در دست بگیرید. لیستی از برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش توسط سیستم عامل تایزن ایجاد می‌شود و هدف آن دسترسی راحت به محتوا و و صرف زمان کم برای نشتن پای علاقه‌مندی‌ هایتان می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

طلاق به چه معناست ؟

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد. طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با آن‌ها سر و کار دارد. طلاق روانی، موقعیتی است که از طریق آن فرد پیوندهای وابستگی عاطفی به همسرش را قطع کند و به تنها زیستن تن دردهد.

 

طلاق در عقد موقت به چه صورت است ؟

در عقد موقت یا همان که در عرف صیغه نامیده می شود حق طلاق برای زوجه وجود ندارد.

به عبارتی بانوانی که میخواهند عقد موقت را قبول کنند بدانند که در عقد دائم قانونگزار برای زن مواردی را ذکر نموده که با تحقق آن وکالت در حق طلاق  برای زوجه بوجود می آید لیکن در عقد موقت اینگونه نیست و حتی برای مثال در صورت معتاد شدن یا ترک منزل توسط مرد و.... هم امکان طلاق برای زن وجود ندارد و مجبور است وضع موجود را تحمل کند تا زمانیکه مدت عقد پایان یابد یا شوهر مدت باقی مانده را ببخشد یا به علتی فسخ گردد.

وظیفه وکیل طلاق چیست ؟

وکیل طلاق بیشتر به امور مربوط به پرونده های خانوادگی و طلاق می پردازد . مراجعه به وکیل طلاق برای رفع مشکلات حقوقی صرفا به جهت طلاگ گرفتنن نیست و بعضی اوقات مربوط به اختلاف مالی و حقوقی میان زوجین موجب میشود که به وکیل طلاق مراجعه کنند که مشکل آن هارا حل کند بیشتر این مشکلات برروی موارد مندرج در عقد نامه میباشد.

بیشترین عامل طلاق در ایران

  ۱- آیا اعتیاد باعث بوجود آمدن حق طلاق برای زن می گردد؟

 

پاسخ: بر خلاف تصور عامه، مطابق قانون مدنی هر نوع اعتیادی نسبت به هرکسی باعث حق طلاق زوجه نمی گردد بلکه اعتیاد باید به  گونه ای باشد که که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد آورد و معتاد از ترک اعتیاد امتناع نماید یا الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است، امکان پذیر نباشد. در این صورت است که وکالت در طلاق برای زوجه بوجود می آید.

 

۲- آیا مواد مخدری همچون ترامادول باعث طلاق می شوند؟

 

پاسخ وکیل: بله، نه تنها ترامادول بلکه اعتیاد به هر گونه مواد مخدری باعث با رعایت شرایط فوق باعث حق طلاق برای زوجه می گردد. البته به شرطی که جنبه درمانی نداشته باشد

۳- استعمال چه موادی و به چه میزان باعث حق طلاق می گردند؟

پاسخ: در این خصوص قانونگزار به صراحت ذکر نموده: اعتیاد باید به گونه ای باشد که که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد… در نتیجه استعمال مقدار مشخصی از مواد مخدر یا روانگردان توسط فردی می تواند باعث بوجود آمدن حق طلاق برای همسر ایشان گردد اما استعمال همان مقدار و از همان نوع مواد مخدر توسط شخصی دیگر باعث بوجود آمدن حق طلاق نگردد. دلیل آن هم اینست که با توجه به تشخیص دادگاه بررسی و احراز می گردد که آیا اعتیاد زوج به اساس زندگی خلل وارد می آورد یا خیر.

 

پس معیار نسبت به افراد مختلف با توجه به شرایط ایشان متفاوت می باشد.

۴- آیا استعمال مشروبات الکی باعث بوجود آمدن حق طلاق برای زوجه می گردد؟

 

پاسخ: بله، در صورت ابتلاء زوج به مشروبات الکی نیز در صورت خلل به زندگی مشترک و امتناع وی از ترک آن یا امکان پذیر نبودن ترک نمودن آن، باعث بوجود آمدن وکالت در طلاق برای زوجه می گردد.

۵- در صورت اعتیاد زوج حضانت فرزندان با چه کسی می باشد؟

 

پاسخ: به طور کلی حضانت فرزند (چه دختر یا پسر) تا هفت سالگی با مادر است و پس از آن به تشخیض دادگاه با پدر است ولیکن اثبات اعتیاد زیان آور زوج به مواد مخدر یا مشروبات الکلی باعث سلب حضانت ایشان می شود و پس از آن مادرطفل می تواند حضانت فرزند را به عهده گیرد.

۶- آیا پبدا کردن وسایل استعمال مواد  مخدر مانند پایپ، بافور… باعث اثبات اعتیاد می شود؟

 

پاسخ: در رابطه با احراز اعتیاد زوج، رویه قضایی معرفی زوج به پزشکی قانون و آزمایش عدم اعتیاد در پزشکی قانونی می باشد.

 

اگر دعوی طلاق به دلیل اعتیاد همسر خود اقامه کرده اید و همسر شما به شیشه اعتیاد دارد ولیکن در آزمایشهای معمولی که گرفته میشود با حیله های متفاوت جواب آزمایش را منفی می کند، بهترین راه درخواست آزمایش مو از مرجع قضایی است.

.

نکته جالب اینکه این نوع آزمایش مصرف فرد را تا سه ماه قبل نشان می دهد و دیگر راه فراری برای معتاد باقی نمیگذارد

و خوردن بعضی نوشیدنی ها که روی آزمایش ادرار اثر میگذارند در آن بی تاثیر است

متاسفانه خیلی عظیمی از مردم از این موضوع (آزمایش مو سر)  بی اطلاع هستند و فریب برخی اقدامات را می خورند

بدیهیست قبول انجام این آزمایش در دعوی طلاق با تصمیم مقام قضایی مربوطه است

.

عده ای می گویند رویه قضایی در طلاق بر ارجاع امر به پزشکی قانونی است و پزشکی قانونی صرفا در این موارد آزمایش ادرار می‌گیرد که در پاسخ باید گفت در هیچ یک از قوانین موضوعه مقام قضایی مکلف نیست برای احراز اعتیاد در پرونده طلاق صرفا از طریق ارجاع امر به پزشکی قانونی موضوع را بررسی کند، و لذا شما می‌توانند چنین تقاضایی کنید و مقام قضایی نیز دارای اختیار برای قبول این تقاضا یا کشف موضوع از طرق دیگر می باشد.

عسر و حجر چگونه عمال طلاق می شود ؟

۱- ترک زندگی توسط شوهر حداقل به مدت شش ماه متوالی یا 9ماه متناوب بدون عذر موجه.

 

۲- اعتیاد شوهر به مواد مخدر یا ابتلای او به مشروبات الکلی و امتناع زوج از ترک آنها یا عدم امکان الزام شوهر به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است. (در صورتی که زوج به تعهداتش عمل نکند و یا پس از ترک دوباره به مصرف مشروبات الکلی یا موادمخدر روی آورد با درخواست زوجه طلاق انجام خواهد )

 

۳-محکومیت قطعی شوهر به حبس پنج سال یا بیشتر

 

۴-  ضرب و جرح یا فحاشی یا هرگونه سوء‌رفتار مستمر زوج که عرفا با توجه به وضعیت زن قابل تحمل نباشد

 

5-ابتلاء شوهر به بیماری های صعب‌العلاج روانی یا مسری یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگر که زندگی مشترک را مختل کند مثل بیماری سارس یا ایدز

 

نکته ۱:

علاوه بر مواردی که گفته شد در هر موردی که دادگاه تشخیص دهد زن در عسر و حرج قرار گرفته با درخواست زوجه حکم طلاق صادر می‌کند.

 

نکته ۲:  (معنی عسرو حرج)

عسر در لغت به معنای تنگی، سختی و دشواری است و از حرج نیز به تنگی و فشار تعبیر شده است و در واقع هر عملی که شخص را به تنگنا و سختی بیاندازد و انجام یا تحملش برای وی سخت و دشوار باشد ، می‌گویند دچار عسر و حرج شده است که نمونه بارز آن عسر و حرج ( مشقت و سختی) زن در زندگی مشترک است

 

 

10 نکته بسیار کاربردی  از حقوق خانوده

  • چنانچه مهریه زن معادل یا بیشتر از اموال متوفی باشد،کلیه سهم الارث به زن اختصاص داده شده و وارث سهمی نمیبرند.

 

  • زن برای دریافت مهریه خود میتواند به دفتر ازدواجی که در آن عقد ازدواج به ثبت رسیده یا دایره اجرای ثبت مستقل در اداره ثبت محل وقوع ازدواج مراجعه و تقاضای صدور اجراییه نماید.

 

  • عسروحرج؛وضعیتی است که در آن ادامه زندگی برای زوجه با مشقت همراه بوده و عادتاً قابل تحمل نباشد.

 

  • اعتیادی که به موجب آن زن میتواند به عنوان عسروحرج از شوهر طلاق بگیرد،اعتیادی است که مضر به حال خانواده باشد.

 

  • هرگاه زوجه باکره نبوده باشد و زوج قصد طلاق داشته باشد باید تمام مهریه،اجرت المثل ایام زندگی مشترک،با دارا بودن شرایط نصف دارایی ونفقه دوران عده را نیز پرداخت نماید.

 

  • نازایی زن از موجبات فسخِ نکاح و طلاق محسوب نمیشود.

 

  • ازدواج دختر باکره با اجازه پدر یا جد پدری میباشد.

 

  • زن زمانی میتواند اجرت المثل ایام زوجیت را مطالبه کند که طلاق به درخواست زوج بوده و ناشی از تخلفات زوجه از ایفای وظایف همسری و سوءرفتار وی نباشد.

 

  • با فوت همسر،مطالبه اجرت المثل از سوی زوجه پذیرفته نیست.

 

  • در صورتی که هر یک از زوجین برای نکاح،دیگری را به خصوصیاتی فریب دهد،علاوه بر رسیدگی کیفری؛تقاضای فسخ نکاح و مطالبه خسارت نیز امکان پذیر است.

 

رسیدگی به امور و دعاوی زیر در صلاحیت دادگاه خانواده است:

۱ـ نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن

۲ـ نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح

۳ـ شروط ضمن عقد نکاح

۴ـ ازدواج مجدد

۵ ـ جهیزیه

۶ ـ مهریه

۷ـ نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت

۸ ـ تمکین و نشوز

۹ـ طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن

۱۰ـ حضانت و ملاقات طفل

۱۱ـ نسب

۱۲ـ رشد، حجر و رفع آن

۱۳ـ ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان

۱۴ـ نفقه اقارب

۱۵ـ امور راجع به غایب مفقود الاثر

۱۶ـ سرپرستی کودکان بی سرپرست

۱۷ـ اهدای جنین

۱۸ـ تغییر جنسیت



:: برچسب‌ها: طلاق به چه معناست ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ایا شما نیز به دنبال تهیه محصولات تهویه مطبوع هستید و قصد دارید مناسب ترین آن را تهیه و استفاده کنید؟ در این قسمت قصد داریم شما را با یکی از محصولات فوق حرفه ای شرکت گری آشنا کنیم، کولر گازی 24000 گری از آن دسته از محصولات تهویه مطبوع می باشد که به دلیل عملکرد بسیار بالای خود، توانسته است نبض بازار را در این خانواده به دست به گیرد اما این محصول دارای چه مشخصه ای با چه ویژگی ای است؟ در ادامه به صورت مفصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد. با تاپ فروش همراه باشید. در تقویم محتوایی ما در این قسمت، در ابتدا قصد داریم به صورت مختصر برند گری را برای شما عزیزان به صورت کامل شفاف سازی کنیم تا بتوانید اطلاعات پایه ای از این برند به دست آورید.

کولر گازی 24000 گری

شرکت گری و نحوه تاسیس آن به چه صورت بود؟

بی شک شرکت گری را می توان به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های حاضر در بازار محصولات تهویه مطبوع دانست، اما چرا؟ این شرکت در سال 1991 در چین و در منطقه ای به نام زوها تاسیس شد. در همان سال های اولیهف به قدری فعالیت این مرکز بزرگ و حرفه ای بود که توانست حرف و حدیث های بسیار زیادی را در بازار به نفع خود پر کند و طولی نکشید که در ستال 2013 طبق آمار به دست آمده از فروش انواع محصولات تهویه مطبوع، نام برند گری به عنوان یکی از پرفروش ترین ها بیان شد. مدیران این شرکت در سال 2013 شعار این شرکت را گری در همه جا نامیدند تا صحه بر فعالیت تاریخی خود بگذارند.

در نهایت تا به امروز برند گری به عنوان یکی از برند های حرفه ای در جهان در حال فعالیت است که در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی تخصصی محصولات این شرکت بیاندازیم.

در هنگام خرید کولرگازی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به نکات قبل از خرید محصول می تواند به یکی از مهم ترین مواردی تبدیل شود که شما باید به آن توجه کافی ای داشته باشید. به این منظور لطفا سعی کنید در هنگام خرید کولرگازی در تمامی مدل های متنوع شرایط زیر را با دفقت مورد ارزیابی قرار دهید و یا به صورت مستقیم از فروشنده اطلاعات کافی ای به دست آورید.

1- از کولرهای کم مصرف اینورتر موجود در بازار استفاده کنید. در نهایت به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

2- به ظاهر محصول خود بسیار اهمیت دهید، این مورد را حتما جدی بگیرید و محصول زیبا و متناسب با محیط داخلی دکوراسیون خود را تهیه و خریداری کنید.

3- دستگاه شما باید بتواند در کمترین زمان ممکن سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهد.

4- اگر در مناطق گرم سیر زندگی می کنید توجه داشته باشید که محصول شما باید بتواند در شرایط حاره ای به خوبی عمل کند.

توجه به 4 اصل فوق می تواند به عنوان یکی از حیاتی ترین موارد در خرید شما تبدیل شود. چنانچه به این موارد کوتاهی داشته باشید عملا در آینده نیز مشکلات جدی و تاسف باری برای شما به وجود خواهد آمد که برطرف کردن آن ها مستلزم هزینه و گذراندن وقت می باشد، از این رو در همین ابتدا سعی کنید محصولی متناسب با محیط خود تهیه و خریداری کنید تا بتوانید از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری کند. همچنین شما قرار است به صورت سالیان سال از این محصول استفاده کنید، پس توجه به این موارد بسیار موثر است.

مزایای خرید کولرگازی 24000 گری چیست؟

اگر کولرگازی 24 هزار شرکت گری یکی از انتخاب های شما برای خرید محصولات تهویه مطبوع است باید در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما با ویژگی های این محصول آشنا شوید. برای این منظور حتما لازم است به طور دقیق به میزان مزایای خرید این محصول توجه کنید. چنانچه با ما همراه باشید می توانید در ادامه به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

وجود فیلتر های نانو تصفیه کننده به عنوان حافظ سلامتی شما!

شرکت گری به دلیل قرار گیری در کشور چین، و وجود آلودگی های محیطی و ظاهری ای که در کشور چین وجود دارد تصمیم به تولید انواع فیلترهای نانو با پاک کنندگی هوای بسیار بالا گرفت. از این رو مدیران این شرکت به خوبی توانستند فیلتر هایی را تهیه و تولید کنند که با استاندارد های روز آشنا بوده و همچنین قدرت بسیار بالایی نیز دارند.

این بود که در نهایت در تمامی محصولات شرکت گری میلیون ها فیلتر نانوی تصفیه کننده قرار گرفت که می توانستند به خوبی هوای محیط را جذب و پس از تصفیه، هوایی سالم و بدون میکروب را به محیط برگردانند. جالب است بدانید این فیلتر ها از خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا برخوردار هستند.

برخورداری از کمپرسوری بسیار کم صدا و پرتوان

از مزایای بسیار جالب و موثر کولرگازی 24 هزار گری می توان به وجود یک کمپرسور فعال و کم صدا در این محصول اشاره نمود. وجود این کمپرسور می تواند به خوبی باعث افزایش کیفیت و توان دستگاه شود، همچنین به دلیل کم صدا بودن می توان از آن در محیط های اپارتمانی نیز بدون مشکل استفاده نمود.

استفاده از گاز R410 در محصولات شرکت گری

در کولر های گازی دو گاز بسیار مهم به نام های گاز R22 و R410 وجود دارد که یکی از شایع ترین گاز های موجود در دستگاه های تهویه مطبوع است. گازی که در کولرگازی 12 هزار شرکت گری مورد استفاده قرار گرفته است از نوع R22 می باشد که متاسفانه این گاز یک گاز گلخانه ای بوده و در تخریب لایه اوزون و همچنین گرم شدن زمین تاثیر بسیار موثری دارد. به همین دلیل تولید آن از سال 2010 به بعد ممنوع شده و گاز مبرد R410 جایگزین این دسته گردیده است. . البته استفاده از گاز R22 در تجهیزات خنک کننده تا زمانی که ذخیره آن به اتمام نرسیده است مجاز می ‌باشد.

قیمت کولرگازی 24000 شرکت گری چقدر است؟

از آن جایی که محصولات شرکت گری و تمامی محصولات این صنف به دلیل تغییر ارز، مدام در حال تغییر هستند، لذا نمی شود قیمت مناسبی را برای آن ها در نظر گرفت. از این رو شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با مشاوران ما در تماس بوده تا بتوانید از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید.

همه چیز درباره سیستم دی سی اینورتر

آیا تا به حال نام سیستم دی سی اینورتر را شنیده اید؟ آیا می دانید این سیستم به چه میزان می تواند محیط بسیار مناسبی را برای شما در کنار کاهش مصرف برق و انرژی فراهم آورد؟ بله، درست شنیدید! کاهش مصرف برق و انرژی و آن هم به میزان 60 درصد!!! اما چطور؟

سیستم دی سی اینورتر یکی از سیستم های بسیار جذاب و منحصر به فرد در کولرهای گازی نسل جدید می باشد که کولرگازی 18 هزار شرکت گری از این قاعده مستثنی نبوده و چنین قابلیتی در تمامی محصولات این خانواده قرار گرفته است اما با استفاده زا سیستم دی سی اینورتر چگونه می توان به این میزان در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی را انجام داد؟

می خواهیم این مورد با مثال برای شما عزیزان شفاف و واضح کنم، به عنوان مثال توجه داشته باشید که در طول روز و در یک فصل گرم تابستانی یا زمستانی شما در حال استفاده از محصول خود هستید، حال پس از روشن نمودن اولیه و پس از استفاده چند ساعته از این محصول احساس می کنید اتاق و یا محیط شما به اندازه کافی خنک و یا گرم شده است. (خنک برای فصل تابستان و گرم برای فصل زمستان)

برای این منظور شما کنترل دستگاه را برداشته و کولر را برای مدت 1 الی دو ساعت خاموش می کنید تا دمای محیط به دمای اولیه برسد. حال شما محیطی را در دسترس خود دارید که در ابتدا بسیار گرم و یا بسیار سرد شده بود اما حالا به دمای محیط بازگشته و شما نیاز دارید برای افزایش دما مجدد دستگاه را روشن کنید، کنترل را برداشته و دستگاه را روشن می کنید.

نکته: آیا می دانید روشن و خاموش نمودن پیاپی کولرگازی یکی از موارد بسیار مهم در افزایش مصرف برق می باشد؟ به این نکته توجه کنید که چنانچه در طول روز به مدت 5 الی 10 بار این عمل را انجام دهید عملا هزینه های بسیار سنگینی را در انتهای ماه بر روی فاکتور خود مشاهده خواهید کرد اما راهکار چیست؟

سیستم دی سی اینورتر در این اوضاع به کمک شما می اید اما چطور؟ این سیستم به صورت هوشمندانه دمای محیط را در ابتدا و پس از فعال نمودن دستگاه اندازه گیری می کند و با شناسایی آن که دمای محیط بسیار سرد و یا بسیار گرم شده است با کم نمودن دور موتور می تواند عملا میزان گرما یا سرما را در کنترل خود بگیرد، اینگونه دیگر شما به هیچ عنوان نیازی به روشن و خاموش نمودن مجدد دستگاه نخواهید داشت و می توانید به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشید اما این پایان کار نیست!!! بلکه در این محصول با استفاده از سیستم اسمارت هوشمند شرایطی فراهم شده است تا بتوانید به میزان 15 درصد دیگر نیز در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشید! یعنی در نهایت شما با تهیه و خرید کولرگازی نسل جدید می توانید به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی کنید و این یک امتیاز ویژه و مثبت برای شما است.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

سیستم اسمارت هوشمند نیز یکی از سیستم های بسیار موثر و مهم در ساخت انواع کولرهای گازی نسل جدید است که می تواند به میزان 15 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشد. اما نحوه کار این دستگاه به چه صورت است؟

سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از اشعه مادون قرمز می تواند تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی تخمین بزند و با افزایش و یا کاهش افراد همچنین تعادل دمایی را در محیط برقرار می کند. یعنی در یک سالن 5 نفره، در صورتی که 10 نفر دیگر به این محیط اضافه شود دستگاه به خوبی می تواند با افزایش میزان دور موتور دستگاه، باد بیشتری را از لحاظ گرما و یا سرما به محیط منتقل کند و برعکس.

بررسی میزان رابطه میان ظرفیت و متراژ در کولر گازی

یکی از روابط بسیار مهمی که باید شما عزیزان به آن توجه داشته باشید ارتباط میان ظرفیت و متراژ در کولرگازی است. این نکته به حدی مهم است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش میزان انرژی و هزینه های ناشی از آن یعنی کاهش و یا افزایش مصرف برق داشته باشد.

در ثانی شما چنانچه اگر از کولری با ظرفیت و متراژ نامناسب استفاده کنید محصول شما نمی تواند آن بازدهی مناسب را به محیط منتقل کند که در نهایت این موضوع باعث افزایش میزان مصرف برق خواهد شد. در حالت کلی شما می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید در حین خرید کولرگازی محصولی مناسب با متراژ خود تهیه کنید.

کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

چگونه بتوانیم از کولرگازی خود برای سالیان سال استفاده کنیم؟

قطعا شما می دانید که برای آن که بتوانید از یک محصول به صورت مداوم استفاده کنید باید شرایط استفاده از آن را نیز در نظر بگیرید. در همین خصوص به شما عزیزان توصیه می کنم مواردی را که در ادامه مطلب برای شما قرار می گیرد را به خوبی مطالعه و بررسی کنید تا بتوانید شرایطی برای خود فراهم سازید که در فصول سرد و گرم سال در هنگام استفاده از این محصول دچار مشکل و یا آسیب نشوید . اما این موارد کدام ها هستند؟

1.برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.

2.به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.

3.فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.

4.هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.

5.به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.

در نهایت شما با رعایت موارد فوق به خوبی می توانید از محصول خود برای سالیان سال محافظت کنید.

آشنایی با سایر محصولات موجود در فروشگاه تاپ فروش در توان 24000

چنانچه بخواهید سایر محصولات موجود رد فروشگاه تاپ فروش را با این محصول مقایسه کنید باید بدانید که این امکان برای شما قابل قفراهم است. برای این کار می توانید به قسمت زیر مراجعه کنید.

کولر گازی ال جی 24000

کولر گازی بوش 24000

کولر گازی اجنرال 24000

خرید از بانه دارای چه مزایایی است؟

همان طور که می دانید مختصات جغرافیایی شهر بانه آن را به یک شهر مرزی در کشور تبدیل نموده است که به دلیلی نزدیکی آن با مرز، تمامی اجناس آن با قیمت و کیفیت مناسب تری در دسترس عموم قرار می گیرند. این موضوع بانه را به یک شهر توریستی و گردشگرپذیر نیز تبدیل ساخته است و همواره افراد بسیار زیادی برای خرید محصولات مناسب و نسبتا ارزان قیمت، به این منطقه سفر می کنند.

حال بانه در حال حاظر به عنوان یکی از اصلی ترین رقیب برای بازار های بزرگ کشور نظیر تهران، اصفهان، مشهد و... می باشد. برای خرید از بانه شما دو راه در پیش روی خود دارید:

  1. به این شهر سفر کنید.
  2. خرید اینترنتی انجام دهید.

گزینه اول که سفر به شهر بانه است، عموما دارای مزایا و معایبی نیز می باشد اما گزینه دوم که خرید اینترنتی از بانه می باشد گزینه مناسب تری است چراکه در تاپ فروش خرید به صورت پرداخت درب منزل + گارانتی و ضمانت خواهد بود و خیال شما از خرید محصولی باکیفیت و مناسب برای همیشه جمع خواهد بود.

چطور می توانم کولرگازی 24000 گری را تهیه کنم؟

برای این منظور می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اقدام به برقراری تماس با ما کرده و سفارش خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید. برای آن که بتوانید محصولی را از تاپ فروش تهیه و خریداری کنید می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و مبلغ را درب منزل پرداخت کنید.

جمع بندی قسمت معرفی کولرگازی 24000 گری

همان طور که با ما در این قسمت همراه بودید به خوبی در خصوص کولرگازی 24 هزار شرکت گری اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همینطور به بررسی مزایا و معایب استفاده و نصب آن نیز در محیط های کوچک و بزرگ اشاره ای داشتیم، برای ان که بتوانید کامل ترین اطلاعات این محصول را دریافت کنید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید تا سوالات خاص خود را از ما بپرسید.

 

 



:: برچسب‌ها: معرفی کولر گازی 24000 گری اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

داکت اسپلیت سامسونگ Samsung's split Duct یکی از به روز ترین و با کیفیت ترین نمونه از داکت اسپلیت های موجود در بازار به شمار می رود. محصولاتی که شرکت سامسونگ تولید و روانه بازار می کند، دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده و این موضوع باعث شده تا محصولات شرکت سامسونگ در کشور های مختلفی از جمله ایران دارای مشتریان بسیار زیادی هستند.

داکت اسپلیت سامسونگ تولید شده توسط شرکت سامسونگ به خاطر داشتن کمپرسور های جدید و پر قدرت این امکان را فراهم می کنند که بتوان بدون صرف کردن انرژی زیاد، بهره وری بسیار خوبی را شاهد بود. از این رو مصرف کنندگان محصولات شرکت سامسونگ اغلب از داکت اسپلیت های مورد استفاده رضایت کامل دارند.

ظرفیت داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung با ظرفیت های بسیار مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. همین موضوع باعث شده تا افراد مختلف با توجه به متراژ فضایی که در اختیار دارند، بتوانند از داکت اسپلیت های ساخت شرکت سامسونگ بهره مند شوند. استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت باعث شده تا داکت اسپلیت samsung با هر ظرفیتی، عمر بسیار خوبی داشته باشد و کمتر دچار نقص شوند . همین موضوع باعث می شود تا افرادی که از داکت اسپلیت های تولید شده در شرکت سامسونگ استفاده می کنند، هزینه های بسیار کمتری را جهت تعمیر و نگهداری این محصول صرف نمایند. معمولا داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ در کشور های مختلف از جمله ایران دارای گارانتی یا ضمانت هستند.

این موضوع نیز از طرفی دیگر باعث شده تا اطمینان مصرف کننده به داکت اسپلیت samsung بیشتر شود. بدین ترتیب اغلب افرادی که به دنبال داکت اسپلیت با کیفیت و مطمئن هستند، پس از گشت و گذار طولانی در بازار و یا سایت های اینترنتی، داکت اسپلیت های samsung را انتخاب می کنند.

آشنایی با مشخصات فنی کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ

کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزای داکت اسپلیت سامسونگ به شمار می رود. معمولا شرکت سامسونگ بر روی استفاده از کمپرسور های با کیفیت تاکید زیادی داشته و این موضوع باعث شده تا بهترین عملکرد را داشته باشند. هر چه کمپرسور قدرت بیشتری داشته باشد، سرمایش و گرمایش کمپرسور بیشتر می شود. بدین ترتیب در صورتی که یک کمپرسور قدرت بالایی در تولید هوای سرد برای فصول گرم و تولید هوای گرم برای فصول سرد سال را داشته باشد، می تواند به میزان رضایت مصرف کننده بیافزاید. کمپرسور هایی که شرکت سامسونگ بر روی داکت اسپلیت با ظرفیت های مختلف نصب می کند، از نوع روتاری می باشد. این نوع از موتور ها برای آب هو هوای اغلب شهرهای ایران مناسب بوده و مشکل خاصی را در استفاده طولانی مدت به وجود نمی آورند.

کمپرسور های روتاری دارای وزن کمتری نسبت به ظرفیتی که دارند، هستند، این موضوع باعث شده تا در هنگام جابجایی جهت نصب، تعمیر و یا نگهداری داکت اسپلیت سامسونگ مشکل خاصی به وجود نیاید.

کمپرسور روتاری دارای لرزش ناچیزی بوده و این امر باعث می شود تا سر و صدای کمتری نیز در هنگام روشن بودن کمپرسور ایجاد نماید. بدین ترتیب در هنگام استفاده از داکت اسپلیت سامسونگ، مشکل خاصی از نظر لرزش و ایجاد سر و صدا به وجود نخواهد آمد. برخی از کمپرسور های داکت اسپلیت های سامسونگ، دارای کیت اینورتر می باشند. این نوع از کمپرسور ها بسیار کم مصرف هستند و در هزینه ها می توان صرفه جویی کرد. بدین ترتیب شرکت سامسونگ در سال های اخیر دو نوع داکت اسپلیت را تولید و روانه بازار می کند. داکت اسپلیت معمولی و داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ دو نمونه تولیدی شرکت سامسونگ به شمار می روند. خرید داکت اسپلیت سامسونگ

مشخصات CAC
دارای ظرفیت 48000Btu/hr تا 18000
صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60%
قابلیت نصب کویل آب گرم جهت تامین هوای گرم در زمستان
قابلیت اتصال انواع ریموت کنترل ها
قابلیت تزریق هوای تازه
متراژ لوله کشی طولانی
دارای پمپ تخلیه آب(اختیاری)
نظافت آسان فیلتر
سطح صدای پایینی

ظرفیت 18000 داکت اسپلیت سامسونگ

ابعـاد پانل داخلی WxHxD : 900x260x480 mm
ابعاد پـانل خارجی WxHxD : 790x548x285 mm
وزن پانـل داخـلی: 29.5kg
وزن پانل خـارجی: 38.5kg
سایز لولـه گاز: 12.7mm
سایز لـوله مـایع: 6.35mm
نوع مـصرف بـرق: 1Phase
مـحدوده دمای کارکرد سرمایش: 15- تا50 درجه
محدوده دمای کارکرد گـرمایش: 20- تا24 درجه
مــبـرد: R410A

مشخصات فنی داکت اسپلیت 24000 سامسونگ

ابعـاد پانل داخـلی WxHxD : 1,150x260x480 mm
ابعاد پـانل خـارجی WxHxD : 880x798x310 mm
وزن پانـل داخلی: 33kg
وزن پانـل خارجی: 55kg
سایز لوله گـاز: 15.88mm
سایز لولـه مایع: 6.35mm
نــوع مصرف برق: 1Phase
محدوده دمای کــارکرد سرمایش: 15- تا50 درجه
مـحدوده دمای کارکرد گرمایش: 20- تا24 درجه

مشخصات دیگر محصولات در صفحه محصول در قسمت مشخصات فنی درج شده است

بخش های مختلف داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت یرند سامسونگ به طور کلی از دو بخش تشکیل شده است. این دو بخش را می توان مانند کولر گازی به پانل یا یونیت داخلی و پانل یا یونیت خارجی تقسیم بندی کرد. پانل داخلی معمولا به نحوی طراحی شده است که می توان آن را درون سقف کاذب قرار داده و کانال های مربوطه را به بخش های مختلف ساختمان انتقال داد.

بخش داخلی داکت اسپلیت دارای بدنه ای بسیار مقاوم از جنس ورق گالوانیزه است. این موضوع باعث می شود تا هیچ گونه خوردگی و یا زنگ زدگی را بر روی بدنه داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ مشاهده نکنیم.

این موضوع کمک می کند تا بتوان برای مدت زمان طولانی تری از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ استفاده کرد. بدین ترتیب با استفاده از این محصول می توان گفت داکت اسپلیت های تولید شده در شرکت سامسونگ دارای صرفه اقتصادی بسیار خوبی نسبت به محصولات مشابه از برند های مختلف می باشند.

یونیت یا پانل بیرونی داکت اسپلیت سامسونگ

محل نصب کمپرسور می باشد. با توجه به وجود کمپرسور و احتمال وجود سر و صدای زیاد یا لرزش، نیاز است که این بخش از داکت اسپلیت سامسونگ را بیرون از ساختمان و در فضای باز قرار داد. معمولا اگر بتوانیم محلی سایه برای قرار دادن پانل بیرونی داکت اسپلیت شرکت سامسونگ فراهم کنیم، بهتر است. بدین ترتیب کمپرسور گرمای کمتری را متحمل شده و در نتیجه فشار کمتری به آن وارد می شود. این موضوع در طولانی مدت باعث می شود تا طول عمر کمپرسور داکت اسپلیت بیشتر شود. از این رو معمولا همه افرادی که داکت اسپلیت برند سامسونگ استفاده می کنند، با استفاده از هر مواد و متریالی، سایبانی مناسب برای پانل بیرونی داکت اسپلیت برند سامسونگ تهیه می کنند. داکت اسپلیت سامسونگ

آشنایی با ظرفیت های مختلف داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung همانند کولرهای گازی با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. ظرفیت داکت اسپلیت ها نیز بر اساس BUT شناخته می شود. بدین ترتیب هر چه ظرفیت و میزان BUT در یک داکت اسپلیت بیشتر شود، توانایی دستگاه در تولید سرما و گرما نیز بیشتر می شود. اولین و در واقع کمترین میزانی که یک داکت اسپلیت از نظر ظرفیت تولید سرما و گرما می تواند داشته باشد، 18000 است. این نوع داکت اسپلیت samsung برای مکان هایی با 35 الی 48 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرند. دومین نمونه از داکت اسپلیت های samsung که تولید و روانه بازار می شوند، 24000 بوده و از این محصول نیز برای واحدهایی با متراژ بین 45 الی 65 متر مربع می توان استفاده کرد. هر چه ظرفیت داکت اسپلیت ها بیشتر می شود، وزن پانل های داخلی و خارجی نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب در هنگام جابجایی باید به این موضوع توجه شود. سومین نمونه از داکت اسپلیت های سامسونگ دارای ظرفیت 30000 است. معمولا چنین داکت اسپلیت هایی برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که متراژ آنها حداقل 55 و حداکثر 80 متر مربع باشد. چهارمین نمونه از داکت اسپلیت های سامسونگ از نظر ظرفیت دارای 36000 بی یو تی هستند. این نوع از داکت اسپلیت ها برای مکان هایی با حداقل متراژ 65 و حداکثر 100 متر مربع مناسب هستند. پنجمین نمونه از داکت اسپلیت های تولیدی شرکت سامسونگ 48000 هستند. این نمونه از داکت اسپلیت ها را شرکت سامسونگ برای مکان هایی با متراژ حداقلی 100 و حداکثری 140 متر مربع تولید کرده است. ششمین و آخرین گروه از داکت اسپلیت های تولیدی شرکت سامسونگ دارای ظرفیتی برابر با 60000 بی یو تی هستند. این نوع از داکت اسپلیت ها را شرکت سازنده برای مکان هایی با متراژ بین 125 الی 170 متر مربع تولید کرده است. باید توجه شود که هر چه ظرفیت داکت اسپلیت بیشتر شود، قطر لوله ها نیز بیشتر می شود.

نوع برق مصرفی داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از مواردی که باید در هنگام نصب داکت اسپلیت samsung به آن توجه شود، نوع برق مصرفی تعیین شده از سوی شرکت سازنده می باشد. معمولا شرکت های سازنده بر اساس قطعات و متریالی که برای ساخت داکت اسپلیت استفاده کرده اند، نوع برق مصرفی را انتخاب می کنند. معمولا داکت اسپلیت هایی که دارای ظرفیت کمی بوده، مانند 18000، 24000 و 30000 نیاز به برق ضعیف تری نسبت به داکت اسپلیت های بزرگ دارند. چنانچه نتوان برق مورد نیاز برای داکت اسپلیت ها را به خوبی تامین نمود، امکان قطع و وصل شدن و به وجود آمدن مشکلاتی برای همه لوازم برقی وجود دارد. بدین ترتیب بهتر است بر اساس نیاز دستگاه و پیشنهاد شرکت سازنده، نوع برق مصرفی داکت اسپلیت ها نیز مشخص شود. معمولا برق سه فاز و برق تک فاز برای انواع داکت اسپلیت مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که ظرفیت داکت اسپلیت بالا نباشد، مانند داکت اسپلیت های 18 الی 30 هزار، نیازی به برق سه فاز نبوده و برق تکفاز نیز جوابگوی داکت اسپلیت خواهد بود. زمانی که از داکت اسپلیت 36 هزار استفاده می شود، می توان هم از برق تکفاز و هم از برق سه فاز استفاده کرد. این در حالی است که برای داکت اسپلیت های با ظرفیت بین 48 الی 60 هزار تنها برق سه فاز جوابگو بوده و به هیچ عنوان نباید از برق تکفاز استفاده شود. برق تکفاز باعث معیوب شدن چنین داکت اسپلیت ها می شود. معمولا هر چه ظرفیت داکت اسپلیت بیشتر می شود، میزان مصرف برق آن نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب بهتر است بر اساس نیاز سنجی های دقیق، داکت اسپلیت مورد نیاز از نظر ظرفیت انتخاب شود. بدین ترتیب مصرف کننده هزینه های اضافی انرژی را متحمل نخواهد شد. داکت اسپلیت سامسونگ

ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ

فراهم کردن دمای ثابت و معتدل با داکت اسپلیت سامسونگ یکی از ویژگی های اصلی داکت اسپلیت samsung ، امکان فراهم کردن دمای ثابت و معتدل هم در سرمایش و هم در گرمایش می باشد. برخی از محصولات خنک کننده و یا حتی گرم کننده این قابلیت را ندارند، یعنی یا دما را بیش از حد گرم و یا بیش از حد سرد می کنند. در چنین شرایطی باید اقدام به خاموش کردن دستگاه و مجددا پس از ساعاتی روشن کردن آن می باشد. داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ تا حدود زیادی به رفع این مشکل کمک می کنند. جریان همرفتی ملایمی که داکت اسپلیت های سامسونگ فراهم می کنند، کمک می کنند تا دما معتدل و ثابت شده و به افزایش رضایت مصرف کننده نیز کمک می کند. یکی از مشکلات مصرف کنندگان با محصولات سرمایشی، داشتن سر و صدا است. داکت اسپلیت برند سامسونگ این قابلیت را دارد که با کمترین لرزش و بدون سر و صدای خاصی هوای محیط داخلی را خنک نماید. معمولا پنل خارجی داکت اسپلیت samsung دارای سر و صدای کمی بوده که با قرار دادن آن در بیرون ساختمان، به هیچ عنوان متوجه آن نخواهیم شد. پنل داخلی داکت اسپلیت های سامسونگ هیچ گونه لرزش و سر و صدایی ایجاد نمی کنند.

تمیز و پاکیزه بودن

یکی دیگر از ویژگی های داکت اسپلیت های تولید شده توسط شرکت معتبر سامسونگ، عدم ایجاد آلودگی در داخل و یا حتی بیرون از ساختمان می باشد. بدین ترتیب می توان با اطمینان خاطر از این نوع وسایل خنک کننده استفاده کرد. زیرا درصورتی که آلودگی خاصی در فضای داخلی خانه یا سایر اماکن ایجاد شود، نیاز به تمیز کاری داشته که هم وقت زیادی را صرف کرده و هم گاهی اوقات نیاز به صرف هزینه برای تمیز کردن محیط داخلی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ، کاربری آسان و راحت آنها است. با توجه به امکان تنظیم اتوماتیک این محصولات، می توان با برنامه ریزی دقیق تری از آنها استفاده کرد. امکان استفاده به صورت کاملا هوشمند این قابلیت را فراهم نموده که از راه دور و از طریق گوشی هوشمند نیز بتوان تنظیمات و یا روشن و خاموش کردن این محصولات را انجام داد. بدین ترتیب بدون داشتن تجربه خاصی می توان به راحتی داکت اسپلیت samsung را راه اندازی کرده و از آن بهره مند شد.

سرعت و قدرت تهویه هوا

معمولا داشتن سرعت و قدرت در تهویه هوا یکی از مزایای اصلی داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ به شمار می رود. شرکت سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز دنیا این قابلیت را فراهم نموده تا بتوان از فناوری میکروچنل بر روی داکت اسپلیت استفاده کرد. این قابلیت کمک می کند تا بتوان با سرعت بالا و بدون صرف انرژی زیادی تهویه هوا را انجام داد. بدین ترتیب در بسیاری از کشورها داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ دارای مشتری بیشتری نسبت به سایر برند ها می باشند.

صرفه جویی در مصرف انرژی با داکت اسپلیت سامسونگ

صرفه جویی در مصرف انرژی برای محصولاتی که استفاده از آنها زیاد بوده، ضروری است. زیرا اگر چنین محصولاتی کم مصرف نباشند، هزینه های بسیار زیادی را باید برای حامل های انرژی صرف کرد. داکت اسپلیت های برند سامسونگ به خاطر بهره مندی از تکنولوژی میکروچنل این قابلیت را پیدا کرده اند که با صرف کمترین انرژی، بیشترین راندمان را داشته باشند. این موضوع باعث شده تا استفاده از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

وجود فیلتر چند لایه برای تصفیه هوا در داکت اسپلیت سامسونگ

وجود هوای سالم در هر محیطی لازم و ضروری است. به همین خاطر شرکت سامسونگ داکت اسپلیت های تولیدی را مجهز به فیلتر های چند لایه و با کیفیت کرده است. این فیلتر ها می توانند هوا را در هنگام پخش شدن در محیط، به خوبی تصفیه کنند. بدین ترتیب هیچ گونه گرد و غبار و یا آلودگی خاصی در هوا باقی نمی ماند. همین امر باعث می شود تا افرادی که دارای بیماری های مختلف هستند نیز در هنگام استفاده از داکت اسپلیت سامسونگ راحت بوده و با مشکل خاصی مواجه نشوند. این فیلتر ها را می توان در فاصله های زمانی مشخص شستشو داد و یا اگر با مشکل خاصی مواجه شوند، می توان آنها را با فیلتر سالم و نو تعویض کرد.

امکان سرویس و نگهداری آسان داکت اسپلیت سامسونگ

پوشش پانل داخلی داکت اسپلیت samsung از سه جهت قابل باز شدن می باشد. باز شدن پوشش پانل باعث می شود تا دسترسی به قطعات داخلی برای تعمیر و یا سرویس دستگاه بسیار راحت شود. بدین ترتیب با صرف زمان نه چندان زیادی می توان داکت اسپلیت سامسونگ را سرویس کرد. این موضوع باعث می شود تا بتوان بدون اینکه مشکل خاصی به وجود بیاید، اقدام به تعمیر یا سرویس داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ کرد.

امکان استفاده از سیستم گرمایش با کویل آب گرم

معمولا در فصل زمستان از داکت اسپلیت samsung برای تامین هوای گرم استفاده می شود. چنانچه بخواهیم با استفاده از جریان الکتریکی هوای گرم مورد نیاز را تامین نماییم، یاز به صرف انرژی زیادی است. با بهره گیری از کویل آب گرم و اعمال تغییرات بسیار جزئی می توان به افزایش راندمان و همچنین کاهش مصرف برق کمک کرد. این قابلیت باعث شده تا افراد بیشتری در مجموعه های ساختمانی از داکت اسپلیت samsung برای گرمایش نیز استفاده کنند. یکی از مشکلات اصلی که بسیاری از لوازم برقی با آن درگیر هستند، طول عمر نه چندان مناسب است. طول عمر کوتاه قطعات باعث می شود تا نتوان برای مدت زمان طولانی از وسایل برقی مختلف استفاده کرد. داکت اسپلیت samsung با توجه به اینکه از بهترین قطعات بهره مند می باشد، طول عمر نسبتا بالاتری نسبت به سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی مشابه دارد. به همین خاطر با استفاده از داکت اسپلیت های شرکت سامسونگ، نیازی به خرید محصول مشابه در مدت زمانی کوتاه نمی باشد. این موضوع باعث می شود تا بتوان به راحتی در هزینه های یک مجمع مسکونی یا اداری صرفه جویی کرد.

کاربرد داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت samsung با توجه به اینکه با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده، قطعا در موارد مختلفی نیز می توان از آن استفاده کرد. داکت اسپلیت های samsung با ظرفیت های کم، جهت استفاده در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که قدرت سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت های کوچک نیز بالا بوده و می توان از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. داکت اسپلیت های بزرگ معمولا حالت صنعتی داشته و می توان از آنها به جای موتورخانه، چیلر و... استفاده کرد. این موضوع باعث می شود تا بتوان سرمایش و گرمایش یک مجتمع بزرگ را با صرف هزینه های بسیار کمتری نسبت به روش های قدیمی تامین نمود. داکت اسپلیت samsung را می توان برای آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار داد. این موضوع به خاطر قدرت بالا در تامین سرمایش و گرمایش و از طرفی داشتن ظاهری جمع و جور و مناسب می باشد. با قرار گیری پانل داخلی در سقف کاذب هیچ گونه تجهیزاتی قابل مشاهده نبوده و تنها سرما و گرمای تولید شده را می توان از طریق کانال های مربوطه دریافت کرد. از داکت اسپلیت samsung در ادارات، مدارس، بانک ها، شرکت ها، فرودگاه، ترمینال، ایستگاه راه آهن و... نیز می توان استفاده کرد. با توجه به متراژ مکان مورد نظر، می توان اقدام به داکت اسپلیت samsung کرد. بدین ترتیب می توان به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد.

گاز مورد استفاده برای داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از موارد مهمی که می تواند بر روی کیفیت و کارایی داکت اسپلیت samsung تاثیر گذار باشد، نوع گاز مورد استفاده است. گاز مورد استفاده اگر متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب نشود، می تواند راندمان دستگاه را کاهش دهد. بدین ترتیب شرکت های سازنده اطلاعات دقیقی از گاز مورد استفاده در اختیار کاربران قرار می دهند تا از این طریق بتوان در هنگام خرید، داکت اسپلیت مناسب را انتخاب کرد. گاز R22 و R410 دو نوع گازی هستند که از آنها در مدل های مختلف داکت اسپلیت samsung استفاده می شود. این گازها برای شرایط اقلیمی معتدل و یا حاره ای مناسب می باشند.

خرید داکت اسپلیت سامسونگ

روش های بسیار زیادی برای خرید داکت اسپلیت samsung وجود دارد که با توجه به شرایط موجود می توان یکی از آنها را انتخاب کرد. یکی از بهترین روش هایی که در سال های اخیر برای خرید و فروش داکت اسپلیت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته، خرید و فروش آنلاین است. در این روش فروشنده از طریق سایت های اینترنتی اقدام به عرضه محصول خود کرده و خریدار نیز با مراجعه به سایت مد نظرف می تواند سفارش خود برای خرید داکت اسپلیت samsung با ظرفیت دلخواه را ثبت نماید. خرید و فروش اینترنتی داکت اسپلیت samsung کمک می کند تا خریدار و فروشنده هیچ گونه اتلاف وقتی نداشته باشند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه در سال های اخیر به دلیل مشغله های کاری، وقت اهمیت زیادی پیدا کرده، بسیاری از افراد تمایل دارند محصولاتی مانند داکت اسپلیت را به صورت آنلاین و از مراکز مجاز خریداری نمایند.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت سامسونگ روی لینک زیر کلیک کنید:

https://tasisat.com/wp-content/uploads/2020/06/Samsung-split-duct-guide.pdf



:: برچسب‌ها: توضیحات داکت اسپلیت سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم وبسایت های پزشکی را منترش کنم لازم است بدانید مطلب زیر دارای منبع می باشد که لینک های آن در متن موجود است و صحت این مطلب و مسئولیت آن بر عهده مدیر منبعی است که در مطلب درج گردیده.

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع می باشد که در متن لینک دار شده است

تمام روشهای تنگ کردن واژن و سریعترین روش تنگ کردن واژن در این مقاله با جزییات کامل برای شما شرح داده شده است. اگردنبال سریعترین روش تنگ کردن واژن هستید

جواب یک کلمه است"استفاده از کاندوم تنگ کننده واژن"

اما "کاندوم تنگ کننده چیست؟

گشادی واژن یکی از معضلاتی که خانم ها پس از زایمان با آن مواجه می شوند. بررسی عوامل موثر در گشاد شدن واژن و راهکار های آن شاید برای برخی از بانوان یک مسئله دلسرد کننده و ناخوشایند باشد.

 واژن خاصیت ارتجاعي داشته و در زمان نیاز بسته و باز مي شود. برخی بر این باورند که بعد از یکی دو بار زایمان کردن واژن این خاصیت خود را از دست داده و برای همیشه شل و ول می ماند.

 این باور غلط است.

 برای مثال پس از زایمان طبیعی، بافت های سازنده ماهیچه های درون واژن دچار پارگی می شوند. در صورت عدم رعایت نکات بهداتشی و پزشکی، از خاصیت ارتجاعی واژن کاسته می شود؛ اما به طور کامل از بین نمی رود.

گشادی واژن، سبب به وجود آمدن حس ناامنی و سلب اعتماد به نفس می شود. وارفتگی واژن دلایل دیگری به جز زایمان نیز دارد.اگر دنبال"راهکارهای تنگ کردن واژن" هستید، با رعایت مواردی در این مقاله از لاولامارکت بیان می شود. قادر به تنگ کردن واژن خود بوده و یک رابطه زناشویی بسیار دلچسب خواهید داشت.

دلایل شل شدن واژن چیست؟

همانطور که گفتیم گشادی واژن دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ازجمله:

  1.  پارگی و کشیدگی طبيعی کناره های واژن
  2. زایمان
  3. افزایش وزن ناگهانی
  4. جراحی های گوناگون زنانه
  5. بلند کردن وزنه های سنگین در باشگاه بدنسازی
  6. فعالیت شغلی سنگین
  7. انجام تمرین های ورزشی سنگین
  8. ترومای لگن
  9. رسیدن به مرحله یائسگی
  10. کمر دردهای حاد
  11. عسطه و سرفه زیاد
  12. یبوست مزمن

اما نگران نباشید گشادی واژن هر دلیلی هم که داشته باشد خوشبختانه راه چاره دارد. اگر روش های طبیعی تنگ کردن واژن را به درستی و با صبر و حوصله انجام دهید بدون نیاز به عمل واژینال دوباره واژن تنگی خواهید داشت.

اگر هم دنبال سریعترین روش تنگ کردن واژن هستید راهکار را در ابتدای مطلب گفتیم.

روش های طبیعی تنگ کردن واژن

اگر به دلیل افزایش یا کاهش وزن ناگهانی، بالا رفتن سن یا زایمان متعدد، از خاصیت ارتجاعی ماهیچه واژن کاسته شود؛ این موضوع دائمی نبوده و قابل برگشت است.

اکثر بانوان به منظور نتيجه گيری سریع سراغ انجام عمل های جراحی یا واژینوپلاستی می روند، اما توجه کنید که هر نوع عمل جراحی یک یا چند عارضه جانبی در پی خواهد داشت و مانند این است که روی سلامت خود ریسک می کنید.

علاوه بر موضوع عوارض جانبی هزینه تنگ کردن واژن با لیزر یا هزینه عمل تنگی واژن نیز کم نبوده و معمولا ارقام هنگفتی بابت این عمل دریافت می شود.

 پیشنهاد میکنیم که قبل از تصمیم گیری عجولانه ابتدا این مدل روش های طبيعي را تست کرده و بعد تصمیم بگیرید.

 برای تنگ کردن واژن به روش طبیعی و انقباض ماهیچه های واژن و جمع شدن آن، شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید:

  1. برنامه غذایی پر پروتئین داشته باشید
  2. تمرین های ورزشی متناسب با این موضوع را انجام دهید.
  3. پوشیدن لباس زیر با الیاف طبیعی
  4. پرهیز از استفاده اسپری های شیمیایی
  5. رعایت بهداشت فردی
  6. نزدیک نگه داشتن پاها به یکدیگر هنگام رابطه جنسی

این روش ها بدون قرص و دارو در برگرداندن تنگی واژن بسیار تاثیرگذارند و برای بازه زمانی طولانی باعث جمع شدن واژن می شوند و دیگر نیاز نیست زندگی خود را با یک واژن شل و ول بگذارنید.

اما ممکن است نیاز باشد به منظور کسب نتیجه ایده آل، مدتی را صبوری کنید و حوصله به خرج دهید چراکه این راه هاي درمانی به زمان بیشتری برای اثربخشی خود نیاز دارند.

برنامه غذایی پرپروتئین

اگر می خواهید واژن شما سفت و جمع شود به تغذیه خود توجه کنید که سالم و پر از پروتئین باشد تا باعث محکم شدن کف لگن شود.

مواد خوراکی که سرشار از استروژن هستند نیز در این موضع کمک رسان خوبی به شمار می آیند مانند انار، تخم کتان، پسته، گردو، بادام زمینی و زردآلو و... که حجم بالایی از استروژن موردنیاز براي بدن را فراهم مي کنند. همچنين، پیشنهاد می کنیم تا حد امکان غلات مصرفی شما سبوس دار باشد و لبنیات و پروتئین های ارگانیک مصرف کنید.

همچنین استفاده از"کپسول ویتامین ای (E) برای تنگی واژن" بسیار مفید است

از طرفی، مصرف مواد غذایی پرچرب و پرکالری را کاهش دهید که در این زمینه بی تاثیر نیست و میوه و سبزیجات مثل آناناس و هویج را جایگزین کنید.

حرکات ورزشی برای تنگ کردن واژن

تمرین های یوگا

به منظور تقویت ماهیچه های لگن؛ کناره واژن و کلیه بهتر است 40 تا 100 روز، هر روز سه الی چهار بار، هر مرتبه یک ربع، تمرین های آرام یوگا را انجام دهید. حرکت بالا بردن متوالی پاها برای تنگ کردن واژن موثر است اما دقت کنید وقتی که روی زمین خوابیدید و پای خود را بالا یا پائین می برید زانو هایتان خم نشود.

تمرینات کگل

این تمرینات عضلات را محکم کرده و باعث انقباض واژن می شود. شما با منقبض کردن عضلات داخلی لگن مانند زمانی که ادرار خود را نگه می دارید، می توانید این تمرینات را انجام دهید.

پس روزی چند بار (7 الی 8 بار) این حرکت را انجام دهید، کسی هم متوجه انجام این حرکت شما نمی شود. این تمرین با تقویت دیواره واژن واقعا تاثیر می گذارد اما باید چندین ماه صبر کنید. خانم های زیادی هستند که با انجام این تمرین به واژنی تنگ دست یافته اند.

راهنمای کاملتمرین ماهیچه لگنی یا کیگل"

پوشیدن لباس زیر با الیاف طبیعی

اگر می خواهید واژنتان به مرور تنگ شود لباس زیر پلاستیکی نپوشید و ترجیحتان به پوشیدن لباس زیر نخی باشد. این نوع الیاف بسیار سریع خشک می شوند و مرطوب نمی ماند. به همین خاطر هوا در پیرامون واژن به خوبی تبادل پیدا می کند.

پرهیز از استفاده اسپری های شیمیایی

یکی از دلایل وارفتگی واژن استفاده مکرر از اسپری های خوشبو کننده شیمیایی است که علاوه بر این، باکتری های موثر قسمت تناسلی را نیز دفع می کند.

به جای اسپری شیمیایی یک محلول بدست آمده از آب، گلاب و روغن های گیاهی همچون روغن بادام تهیه کنید و به ناحیه تناسلی اسپری نمایید. اگر دنبال راهکار مناسبی برای خوشبو کردن و طعم دار کردن واژن هستید؛ ژل طعم دهنده واژن بهترین راهکار است.

رعایت بهداشت فردی

شاید فکر کنید رعایت بهداشت ارتباطی با تنگی واژن ندارد اما اشتباه می کنید. در حین شستشوی بدن در حمام، قسمت واژن را ترجیحا با صابون های گیاهی به آرامی نظافت کنید.

 صابون های گیاهی بدون هیچ عارضه ای در سفت و جمع کردن واژن، از بین بردن بوی بدن واژن و افزایش قدرت انعطاف پذیری آن بسیار موثرند. رعایت بهداشت در دوره پریودی نیز در تنگی واژن بی تاثیر نیست.

نزدیک نگه داشتن پاها به یکدیگر هنگام رابطه جنسی

در واقع این یکی از مؤثر ترین راهکار هایی است که به منظور تنگ کردن واژن به صورت طبيعي می تواند استفاده شوددر هنگام آمیزش جنسی تا جایی که ممکن است پاهای خود را نزديک به هم قرار دهید.

روش های سنتی تنگ کردن واژن

تکنیک های سنتی متعددی برای درمان تنگی واژن شما وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم راهکار هایی که کارساز تر هستند را به شما معرفی کنیم تا وقت خود را با روش های ناکارآمد تلف نکنید.

استفاده از ژل و کرم های گیاهی

به منظور برگشت خاصیت ارتجاعی واژن، بعد از حمام و شستشو، ژل یا کرم هاي گیاهی به ناحیه تناسلی بمالید. این محصولات می توانند کمک کنند تا سریع تر به واژنی تنگ دست پیدا کنید و هیچ ضرری هم برای بدن ندارد.

در صورتی که تمایل دارید تنگ شدن واژن تان سریع تر صورت گیرد، سریع ترین روش بعد از کاندوم تنگ کننده واژن استفاده از کرم های سفت کننده واژن است.

حمام با سرکه

تاثیر سرکه سیب بر تنگی واژن تقریبا بر کسی پوسیده نیست. سال های سال است که از سرکه برای منقبض و سفت شدن واژن استفاده می کنند.

دو قاشق غذاخوری سرکه به آب حمام اضافه کنید و در آن بشینید و نیم ساعت با آن حمام کنید. از طرفی سرکه جهت درمان عفونت مخمر در بانوان نیز بسیار پرطرفدار است.

 لازم به ذکر است که این شیوه برای همیشه تاثیر ندارد و موقتی می باشد.

 نکته: حتما سرکه را با آب حل کنید چراکه سرکه به تنهایی ممکن است بافت واژن را تحریک کند.

قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها - استفاده مرتب از ویتامین E

قرص تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها و استفاده از ویتامین ای هماهنند خرید ژل لوبریکانت می تواند واژن را مرطوب نگه دارد و از خشکی واژن جلوگیری کند و یک شیوه موثر برای تنگ کردن واژن باشد که با تقویت دیواره ها، وارفتگی واژن را درمان مي کند.

 کپسول ویتامین ای را بدون اینکه بشکنید درون واژن قرار دهید چراکه PH واژن به صورت طبيعي روغن را جذب می کند.

 نکته: فراموش نکنید که با محروم کردن خود از لذت رابطه جنسی در حل این مشکل قدمی برنداشته اید پس کم کردن رابطه جنسی بی فایده است.

داروهای گیاهی تنگ کردن واژن

  1. گیاه پیوریا میریفیکا که باعث تنگی دیواره واژن می شود.
  2. کورکوما کوموسا که باعث انقباض توده ماهیچه ای واژن خواهد شد.
  3. بوته فندق جادویی که دارای تانین و فیتواستروژن است و دیواره واژن را تنگ می کند.
  4. مارچوبه برای تنگی واژن نیز استفاده می شود.
  5. گیاه مازو برای تنگ شدن واژن نیز استفاده می شود.
  6. پودر گیاهی ماریانا

شیاف تنگ کننده واژینال گیاهی - گياه ماريانا چيست؟

شیاف تنگ کننده واژینال گیاهی ماریانا يک گياه دارويي با خواص بسيار زياد بوده که مي توان اين گياه را يک گياه زنانه هم گفتقیمت پودر ماریانا تنگ کننده واژن حدود 30 تا 40 هزار تومان است. مهم ترين خاصيت اين گياه تنگ کنندگي فوق العاده موثر واژن مي باشد که باعث افزايش بسيار زياد لذت جنسي در خانم ها و آقايان (همسرانشان) مي باشد. گياه ماريانا يکي از گياهان دارويي با قدمت بسيار بالا مي باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار ميگرفته است.

اصالت اين گياه را اطباء بزرگي همچون ابن سينا ، ملاصدرا و.... تاييد کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتي ، سينوهه و... از آن به عنوان بهترين و قوي ترين داروي تنگ کردن واژن استفاده شده است. استفاده از گياه ماريانا روشي موثر براي تنگ کردن واژن بوده و روشي غير تهاجمي براي دستيابي به اين هدف محسوب مي شود.

در واقع از گیاه ماریانا به عنوان تنگ کننده دائمی واژن شناخته شده و جزو بهترین ورشهای گیاهی جهت تنگ کردن واژن است. برای خرید تنگ کننده دائمی واژن ماریانا کلیک کنید.

عمل تنگی واژن

تنگ نمود واژن در علم پزشکی، تنگ کردن کف لگن می باشد که شامل مفاصل کوکسیگئیس، لواتورانی و سایر بافت های مرتبط است که ناحیه لگن زن را پر کرده است.

برای تنگ نمودن واژن، این مجموعه های عضلانی باید قادر به فراهم نمودن حالت ریلکسیشن و استحکام خود را برای نوسانات روده، ادرار کردن، رابطه زناشویی و تولد باشند.

ممکن با وجود معرفی انواع روش های طبیعی و سنتی تنگ کردن واژن و معرفی داروهای گیاهی تنگ کردن واژن باز هم براین باور باشید که عمل تنگی واژن نتیجه بهتری خواهید داشت. ما هر آنچه که طی تحقیقاتی از عمل های جراحی تنگی واژن بدست آوردیم برای شما شرح می دهیم.

جراحی واژینوپلاستی

در حال حاضر افراد بسیاری به منظور رسیدن به اوج لذت در رابطه جنسی خود، سراغ عمل جراحی تنگی واژن می روند که به آن واژینوپلاستی می گویند.

 این عمل جراحی پروسه ای است که با قصد تنگ کردن واژن (مهبل) بعد از گشاد یا شل شدن به دلیل زایمان طبیعی و یا افزایش سن صورت می گیرد. این شیوه تنگ کردن غالبا کانال واژینال را تنگ می کند که می ‌تواند رضایت جنسی را افزایش دهد

همانطور که قبلا اشاره شد هزینه عمل جراحی تنگی واژن یکی از عوامل موثر در کاهش استفاده از جراحی واژینوپلاستی می باشد.

بعضی از جراحان که عمل واژینوپلاستی را انجام می دهند می گویند که این عمل علاوه بر تنگ کردن واژن، باعث بهبود حس جنسی شخص نیز می شود. با این وجود این عمل جراحی که همراه بیهوشی است، یک شیوه تهاجمی می باشد که درد، خونریزی و عوارض متعددی دارد. از طرفی این عمل جراحی هزینه بر است.
ازجمله عوارض عمل تنگی واژن واژینوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت زنانگی
  • بروز آلرژی های همیشگی
  • درد همیگشی
  • زخم و جراحت

دوره نقاهت طولانی (یعنی شخص تا مدت ها قادر به برقراری آمیزش زناشویی نیست)

تنگی واژن با لیزر

اگر برای تنگ کردن واژن با لیزر ترغیب شده اید بهتر است بدانید که لیزر ها دارای انرژی سطح هستند و به همین خاطر عملکرد خوب و تاثیر دائمی نخواهند داشت و فقط باعث از بین رفتن بافت ناحیه تناسلی می شوند.
از طرفی بعد از هر جلسه لیزر، تقریبا یک ماه زمان لازم است تا شخص برای لیزر جلسه بعد حاضر شود. از طرفی تا ده روز بعد از انجام لیزر نباید آمیزش جنسی داشته باشد.
یکی از عوارض تنگی واژن با لیزر نیز عفونت است. درضمن لیزر همیشه درد و سوزش دارد که برای کاهش آن باید حتما بی حسی استفاده کنید.

تنگی واژن با هیگز

دستگاه هیگز با تکنولوژی مدرن خود به در تنگی واژن تاثیرگذار است و یک شیوه جدید می باشد. این دستگاه با انرژی ترکیبی (حرارتی و رادیوفرکانسی) خود ماهیچه ها را سفت می کندتا بحال برای این روش تنگ کردن واژن عارضه ای گزارش نشده است اما چون یک روش جدید است نمی توان چندان به آن اعتماد کرد و خود را به دست این دستگاه سپرد.

جمع بندی

واژن تنگ تر چه فایده ای دارد؟ واژن تنگ باعث می شود یک آمیزش زناشویی بهتر و لذت بخش تری داشته باشید. همه آقایان در طول مقاربت جنسی دوست دارند واژن شریک جنسی آن ها جوان و تنگ باشد.

واژن تنگ نقش موثری در جذب دو نفر، هم از نظر جسمی و هم احساسی دارد. دو طرف در رابطه جنسی لذتی را تجربه می کنند که منجر به یک ارگاسم شود.

زمانی که واژن شما تنگ باشد است، آلت تناسلی آقا دیواره واژن خانم را حس کند و زن نیز متوجه می شود که واژن او دور آلت تناسلی آقا منقبض شده است و همین باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت رابطه می شود. پس تنگ شدن واژن را جدی بگیرید تا به اوج لذت جنسی خود برسید. رابطه جنسی لذت بخش باعث زندگی شاد، رابطه پر از اعتماد و ... می شود. حال می توانید سریعترین روش تنگ کردن واژن و روشهای تنگ کردن واژن گفته شده را با هم مورد مقایسه قرار دهید و هر روشی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: تمام روشهای تنگ کردن واژن ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()