نوشته شده توسط : غریبه

روتاری جوینت یک مفصل انتقال دهنده سیال(مایعات وگاز) به شکل (سرد و گرم ) می باشد

به گزارش بازار، روتاری جوینت یک مفصل انتقال دهنده سیال(مایعات وگاز) به شکل (سرد و گرم ) می باشد که جهت استفاده در مواردی که قسمتهایی از دستگاه میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار می رود . روتاری جوینت های ساخت این کارخانه در دو گروه با سرعت دورانی پایین با پیش کد RMZ ( کمتر از ۱۵۰ دور بر دقیقه ) و سرعت دورانی بالا با پیش کد RMB ( حداکثر۸۰۰۰rpm) ساخته میشوند . تمامی روتاری جوینت های ساخته شده بصورت ۱۰۰درصد با فشار ۴ بار و سرعت دورانی ۵۶rpm برای گروه روتاری جوینت های RMZو ۴۵۰rpm برای گروه روتاری جوینت های RMB بمدت ۱۰ دقیقه تست میشوند . در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

شرکت خوشنام تولید کننده و ارائه دهنده این محصولات با بالاترین کیفیت میباشد
شرکت خوشنام آبادگران صنعت کویر (مهرگان سابق ) از سال ۱۳۴۷ در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار در ایران فعالیت میکند . این شرکت از سال ۱۳۶۹ با هدف داخلی سازی و قطع نیاز خارجی در زمینه انواع روتاری جوینت مطالعات خود را آغاز و از سال ۱۳۷۳ خط تولید روتاری جوینت استارت خورده و اکنون بزرگترین تولید کننده این محصول در ایران میباشد .

از سال ۱۳۸۴ در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت، بال جوینت، در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل ۳۱۶ ، استیل ۳۰۴ ، کربن استیل از سایز ۱ الی ۱۲ اینچ و بازه فشاری تا ۳۵۰ بار و تحمل حرارتی ۱۸۵ درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند. سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود .

✅ شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند .

محصولات تولیدی به صورت ۱۰۰ درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه ۵ ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس ۱۰۰ برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL در ایران توزیع میشود .

سایت rotaryjoint.ir بیش از ۵۰ نوع روتاری جوینت و سویول جوینت را با مشخصات و دیتیل فنی معرفی کرده و مقالات علمی متعددی در این سایت بارگذاری میشود . امکان ثبت سفارش ، ثبت گارانتی و پیگیری و مشاوره فنی از طریق سایت نیز برقرار میباشد .

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخص اختراع شد ؟
آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند ؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد ؟ و ده ها سوال دیگر ..

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود . روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟
روتاری جوینت در سال ۱۹۰۸ توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال ۲۰۱۲ شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام محصولات Deublin مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت Deublin به احترام آقای Barco نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر ۲۰۱۲ شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا می باشد.

منبع: https://www.tahlilbazaar.com/news/172810/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%B9-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در این مقاله چالش های دورکاری؛ نکاتی برای مدیران و کارکنان، به مبحث دورکاری و بررسی ابعاد مختلف آن، پرداخته شد.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی لازم را دارا می باشد در پایان منبع آن را بررسی نمایید قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

برای فراهم آوردن بستر کارآمد دورکاری، نیازمند استفاده از نرم افزارها و راهکارهای تعاملی با تکیه بر فناوری اطلاعات خواهیم بود. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا با برخی از پُر کاربردترین ابزارهایی که می‌توانند راهگشای مدیران و کارمندان در این زمینه باشند بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

در حوزه گفت‌وگو و چت با همکاران و ارتباط ویدئویی

در مواقعی که به صورت دورکاری مشغول انجام کارها هستیم قاعدتا نیاز به هماهنگی، همفکری و همکاری با دیگر همکارانمان در شرکت را احساس خواهیم کرد. در ادامه چند برنامه مربوط به گفت‌وگو و چت با همکاران و همچنین ارتباطات ویدئویی پیشنهاد می‌شود.

Microsoft Teams

مایکروسافت تیمز امکان کار در محیط کاری مبتنی بر چت را در Office 365 فراهم می‌سازد. Microsoft Teams قابلیت‌هایی چون جلسات اداری از طریق چت، نوت، آفیس، GitHub ،Planner ،PowerBI و افزونه‌ها و نرم‌افزارهای دیگری را با خود به همراه دارد که باعث می‌شوند تیم‌های اداری کارهایشان را به راحتی به انجام برسانند.

همچنین این نرم افزار از یکپارچگی کاملی با آفیس و اسکایپ (Skype) برخوردار بوده و اپلیکیشن‌های ورد، اکسل، پاورپویت و OneNote نیز در Teams وجود دارند.

Slack

اسلک یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان تیمی است. در این نرم افزار محیطی ایجاد شده است تا تیم‌ها را با برنامه‌ها، سرویس‌ها و منابع مورد نیاز آن‌ها برای انجام کار، متصل کند. مکالمات توسط ابزار و سرویس‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید یکپارچه خواهد شد. این نرم افزار با بیش از هزار برنامه در کنار یک API قدرتمند، کار را برای تیم‌های پویا تسهیل می‌نماید (توئیتر، گوگل درایو، Mailchimp و Dropbox برخی از این برنامه‌ها هستند). بسیاری از کارهای ساده به صورت خودکار انجام شده و متن آن در Slack برای شما ارسال خواهد شد. Slack کمک می‌کند که فایل‌های خود را به اشتراک گذاشته و چگونگی انجام کارها را به شیوه راحت و با محیطی کاربرپسند، با همکاران خود انجام دهید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار اسلک عبارتند از: آرشیو با قابلیت جست‌وجو از مکالمات، تصمیمات و کارهای تیم، استفاده از API قدرتمند، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌‌های مختلف، رابط کاربری ساده همراه با گرافیکی زیبا، نمایش و تنظیمات کاربردی و عالی برای Notification، قابلیت ورود به چند کانال مختلف و تیم‌های جداگانه، قابلیت اشتراک‌گذاری فایل، قابلیت گفت‌وگو و محیط کاربرپسند.

Output Messenger

Output Messenger یک نرم افزار پیام رسان کاربرپسند، قدرتمند و در عین حال آسان است که برقراری ارتباط بین کاربران یک شبکه را به سادگی میسر می‌سازد. با این نرم افزار می‌توان به سادگی به انجام اموری نظیر برقراری گفت‌وگوی متنی، صوتی و ویدئویی، به اشتراک گذاری دسکتاپ (Desktop Sharing) و انتقال فایل پرداخت و حتی Text Chat و Video Chat را روی وب سایت هم داشت که قابلیتی مفید برای ویدئو کنفرانس‌هایی مبتنی بر وب است. این نرم افزار به سادگی می‌تواند User‌ها و Active Directory را خوانده و در دیتابیس خود ذخیره کند.

برخی ویژگی‌های این نرم افزار عبارتند از: ارتباط و مسنجر از طریق LAN، چت خصوصی و چت گروهی، امکان تماس تصویری، انتقال فایل‌ها، اشتراک گذاری‌ها فایل‌ها و پشتیبانی از چند دستگاه مختلف.

Skype

این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین لپ تاپ و موبایل و گفت‌وگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد.

برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده‌کنندگان از Skype، قابلیت تماس تصویری، قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 نفر در گروه‌های چت، قابلیت Conference call تا چهار نفر به صورت هم‌زمان، توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی، نمایش لیست دوستان و ... .

Google duo

Google duo سرویس رایگان شرکت گوگل جهت برقراری تماس‌های ویدئویی می‌باشد. از جمله مزایای این سرویس می‌توان به دریافت صدا و تصویر با کیفیت عالی، مشاهده پیش نمایش ویدئو، جابه‌جا کردن تصویر در طول تماس ویدئویی و استفاده از داده کمتر (مناسب جهت سرعت اینترنت پایین) اشاره کرد. برای استفاده از Duo در چند دستگاه و پلتفرم، باید حساب گوگل داشته باشید.

مدیریت زمان و کنترل ساعات کاری

Toggl

تاگل یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای حضور و غیاب است. اپ موبایل این نرم‌افزار نیز به راحتی قابل استفاده بوده و نیازی به دانش فنی خاصی در مورد نرم‌افزارهای کنترل تردد ندارد. این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. با اپ حضور و غیاب تاگل می‌توانید داده‌های جدید وارد کرده، داده‌های قبلی را دنبال کنید و به گزارش‌ها دسترسی یابید. این اپ جدای از کنترل تردد، دارای قابلیتی برای افزودن دستی داده‌های ورودی نیز هست. همچنین همه داده‌ها به صورت آنلاین با فضای ابری همگام‌سازی می‌شود.

Time Doctor

در واقع با این نرم افزار زمانی که کارکنان صرف امور مختلف می‌کنند را مشاهده می‌کنید و اطمینان حاصل می‌کنید آن‌ها کارامد هستند. در حقیقت طی یک گزارش ساده به شما می‌گوید که کارمندانتان چند ساعت در روز را به پروژه‌ها و وظایف شرکت پرداخته‌اند و چند ساعت از آن را در شبکه‌های اجتماعی به سرگرمی گذرانده‌اند. در صورتی که با سیستم خود به کارهای متفرقه بپردازید این برنامه هشدار می‌دهد و از شما می پرسد آیا این عمل جزو وظایف کاری شما هست یا خیر؟

به‌علاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن می‌توانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژه‌های خاص را دنبال کنید.

Hub Staff

هاب استف یکی دیگر از پرطرفدارترین ابزارهای کنترل تردد است که به وسیله آن می‌توان تردد و حضور و غیاب پرسنل را مدیریت کرد. رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مشابه نسخه دسکتاپ است و کارکردی یکسان نیز دارد. در این اپ موبایلی کنترل تردد، می‌توانید داده‌های جدیدی وارد کرده و وقت خود را مدیریت کنید. همچنین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی زمان‌های حضور برای افرادی که خارج از اداره مشغول به کارند نیز وجود دارد.

مدیریت وظایف پروژه

Microsoft Dynamics 365

استفاده از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن هم از نوع تحت وب، می‌تواند گزینه مناسبی برای این شرایط باشد. با توجه به اینکه ثبت تمامی تعاملات کارمندان با مشتریان و سرنخ‌ها در این سیستم صورت می‌گیرد و به دلیل ماهیت تحت وب بودن آن می‌توان از خانه یا محل‌هایی به جز محل کار از آن استفاده نمود، خود ابزار بسیار مناسبی جهت پیشبرد کارها و جلوگیری از اختلال در انجام امور سازمان‌هاست.

از طرفی با توجه به وظایف محول شده به هر بخش از سازمان و همچنین کارمندان آن بخش، می‌توان با توجه به ساختار شکست کار (WBS) این وظایف را به هر یک از آنان تخصیص داده و زمان تحویل کار را مشخص نمود. در نتیجه مدیران هر بخش از سازمان به گزارشات در لحظه‌ای دسترسی خواهند داشت که نشانگر درصد پیشرفت کارها و پروژه‌ها، میزان زمان‌های تخصیص داده شده، رصد دقیق امور محوله، مقدار ظرفیت قابل تخصیص به هر کارمند، آخرین وضعیتی که پروژه در آن قرار دارد و ... خواهند بود.

Todoist

به کمک Todoist می‌توانید از هر جایی به وسیله کامپیوتر، موبایل یا تبلت کارهای خود را مدیریت کنید و این اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف به کمک سرویس ذخیره‌‌سازی ابری Todoist‌ به سرعت همگام‌سازی و هماهنگ می‌شود. این برنامه طراحی زیبا و واسط گرافیکی قدرتمندی دارد و با وجود داشتن گزینه‌ها و امکانات زیاد به آسانی می‌توانید با آن کار کنید و کارایی خود را افزایش دهید.

هنگامی که وارد محیط برنامه می‌شوید، در نوار کناری سمت چپ برنامه با رفتن به بخش Today کارهایی را که باید امروز انجام شوند، مشاهده می‌کنید. در پایین همین بخش، کارهای مربوط به هفت روز آینده آمده است. در قسمت دیگری پروژه‌ها قابل تعریف و پیگیری هستند.

آسان‌ترین روش برای مدیریت آن کارها این است که با گوشی، تبلت یا کامپیوتر، Todoist را باز کنید و وارد محیط برنامه ‌‌‌شوید. سپس هر کدام از کارهای مورد نظرتان را با کلیک بر رو علامت + در بالای صفحه برنامه اضافه کنید. ابتدا باید عنوان یا توضیحات خودتان را در مورد آن کار بنویسید و اولویت آن را با کلیک کردن بر روی پرچم‌‌های رنگی تعیین ‌کنید.

Trello

با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به راحتی همه چیز را سازماندهی کنید و برای وظایفی که بر عهده شما گذاشته شده است، برنامه‌ریزی کنید. همچنین قادر هستید از این برنامه به عنوان یک دفتر یادداشت دیجیتالی استفاده کنید تا برای انجام دادن کارهای ضروری خود آماده باشید. ترلو یک ابزار قدرتمند مدیریت از راه دور پروژه بوده و متولیان پروژه، توانایی انجام عملیاتی همچون تعیین اعضا، مشخص‌ کردن وظایف و زمان‌بندی هر کار را دارند. برنامه دارای محیط و رابط کاربری بسیار ساده و روانی می‌باشد که کار کردن با آن را راحت کرده است.

برخی از ویژگی‌های Trello: ساخت چک لیست برای پیگیری وظایف اعضای یک پروژه، قرار دادن نظر برای هماهنگی با دیگر همکاران، اضافه کردن عکس و ویدئو، مشاهده افراد مشغول بر قسمتی از کار گروهی، سازماندهی کارهای روزمره و اداری، ثبت کارهای انجام داده شده در گذشته، ثبت کارهای انجام شونده در آینده و پاسخ سریع به نظرات دیگر افراد حاضر در کار گروهی.

به اشتراک گذاری و ذخیره‌سازی فایل‌ها

Droppox

Dropbox نام سرویس‌دهنده فضای مجازی می‌باشد که اجازه می‌دهد عکس‌ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید اسناد و عکس‌های خود را برای سایر افراد به اشتراک بگذارید. قدرت Dropbox در حفظ امنیت فایل‌ها و اسناد بسیار بالاست و می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد.

در ادامه با برخی از ویژگی‌های دراپ باکس آشنا می‌شویم: ارائه 2 گیگابایت فضای رایگان، همگام‌سازی هر نوع فایل با هر حجمی، همگام‌سازی فایل‌های جدید و تغییر یافته، به اشتراک گذاری فایل‌ها، امنیت و سرعت بالا، سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز و دسترسی به فایل‌های ذخیره شده از طریق کامپیوتر و موبایل.

Google Drive

با گوگل درایو، 15 گیگابایت فضای مجازی روی سرورهای گوگل در اختیار دارید و می‌توانید فایل‌ها، اسناد و مدارک خود را در آنجا ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید. شرکت گوگل نرم افزار موبایل دسترسی به این سرویس را نیز در اختیار عموم گذاشته است که بدین ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به گوگل درایو خود دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های Google Drive: ارسال فایل به گوگل درایو به صورت مستقیم، ارسال هرگونه فایل به دوستان خود، دسترسی به فایل‌های اشتراک گذاری شده دیگر، ایجاد و ویرایش اسناد در آن با پشتیبانی از جدول‌ها و غیره، فضای بسیار امن برای فایل‌های شخصی، نمایش فایل‌های PDF و اسناد آفیس، جست‌وجوی کلمات کلیدی در عناوین و محتوا، تنظیم سطح دسترسی دیگران برای مشاهده، نظر دادن یا ویرایش.

همان طور که مشاهده نمودید، برخی از نرم افزارها و ابزارهای مفید جهت دورکاری با قابلیت‌های مختلف، معرفی شدند. اگر تجربه کار با نرم افزار دیگری را دارید با ما در میان بگذارید.

منبع: نرم افزار سی ار ام



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تغییر سایز اندام‌ها و پیکرتراشی از جمله مواردی است که می‌توانید با استفاده از جراحی‌های زیبایی متعدد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به آن برسید. یکی از به روزترین و بهینه‌ترین متدهای مورد استفاده در این زمینه، ویزر لیپو است. شاید برای شما هم سوال باشد که ” لیپو چیه ” یا عمل ویزر لیپو چه کاربردی دارد و برترین ویژگی ویزر لیپو چیست که در این مقاله بصورت کامل به این روش پیکرتراشی به صورت کامل خواهیم پرداخت. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم در مورد در عمل ویزر لیپو صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و به دلیل بار پزشکی و علمی آن نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید(منابع بررسی شود)

عمل ویزر لیپو چیست ؟

عمل ویزر لیپو چیست ؟ ویزر «vaser» را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های پیکرتراشی دانست. در حقیقت محبوب‌ترین و کم عارضه‌ترین دستگاه جراحی لاغری در آمریکا و اروپا است .

دستگاه ویزر ، چربی‌های ناحیه تحت درمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کاری با سایر بافت‌ها ندارد. ظرافت این دستگاه در هنگام عمل باعث افزایش محبوبت آن شده است. بسیاری از ورزشکاران از این متد استفاده می‌کنند تا عضلات آن‌ها نمایان شود. همچنین، انتخاب مناسبی برای رفع غبغب و رفع چربی بازو می‌باشد.

لاغری و پیکرتراشی با عمل ویزر لیپو چیست ؟

پیشرفت تکنولوژی و فناوری باعث شده است که چربی اضافی و چاقی که یکی از معضلات همه‌گیر انسان‌ها است، تا حدی برطرف شود. تاکنون روش‌های درمانی متفاوتی برای این مشکلات ارائه شده است. یکی از این روش‌های مدرن و نیمه تهاجمی، عمل جراحی ویزر با تکنولوژی اولتراسونیک است.

در حقیقت ویزر مخفف عبارت « Vibration Amplification of Sound Energy at Resonance» می‌باشد که در آن چربی‌های رسوب کرده در قسمت‌های مختلف بدن، تخلیه می‌شود. با استفاده از این روش، چربی‌های اضافه تغییر حالت می‌دهند و با استفاده از ساکشن از بدن خارج می‌شوند.

تکنولوژی ویزر لیپو چیست ؟
جراحی لیپوویزر «Vaser lipo » توسط دستگاهی به نام ویزر انجام می‌شود. نتیجه ارتعاشات امواج فراصوتی تولید شده توسط این دستگاه، خرد شدن سلول‌های چربی است.

پروب‌های مخصوص این دستگاه در زیر پوست قرار می‌گیرند و با انجام ساکشن، چربی‌های شل شده را از بدن خارج می‌کند. پروب‌های مختلف دستگاه ویزر دارای شیارهای متفاوتی می‌باشد که به طور معمول، تعداد شیارهای آن‌ یک، دو یا سه می‌باشد.

قبل از جراحی ویزر لیپو، یک محلول به عنوان تامیسنت در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. حباب‌های ریز موجود در این محلول در میان سلول‌های سست چربی نفوذ می‌کنند. سپس، امواج اوتراسوند باعث منفجر شدن حباب‌ها می‌شود که نتیجه آن، جداسازی سلول‌های چربی از پایه سلولی و حل شدن آن‌ها در محلول می‌باشد. همانطور که متوجه شدید، در این روش سلول‌های چربی با فشار از بافت جدا نمی‌شوند. به همین خاطر، درد و کبودی ناشی از این تکنیک بسیار ناچیز است.

کاربرد دستگاه ویزر چیست ؟

داشتن اندامی زیبا یکی از خواسته‌های همیشگی ما است. اما متاسفانه رسیدن و حفظ آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. در همین خاطر، بسیاری از ما به سراغ رژیم غذایی و ورزش می‌رویم تا رویای داشتن اندامی زیبا را برآورده سازیم. برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند تا در زمانی کوتاه به اندام ایده آل و رویایی خود برسند، بدون آنکه سختی ورزش و یا رژیم غذایی را تحمل کنند.

خوشبختانه ویزر یک دستگاه و روش جدید برای لاغری و پیکرتراشی است که افراد کمی از جزئیات آن اطلاع دارند. به همین خاطر باعث شده که این سوال برای متقاضیان ایجاد شود که ” ویزر چیست ؟” ، ” لیپو چیست ؟ ” و ” چه تفاوتی میان لیپو و ویزر وجود دارد ؟”

در حقیقت ویزر یک دستگاه برای پیکرتراشی و راهی کم خطر برای رسیدن به اندام ایده آل است که می‌توان از آن در نواحی مختلف بدن مانند بازوها، سینه‌ها گردن، بالای کمر، دور کمر، شکم و دور شکم، باسن و ران استفاده کرد.

معمولا بعد از لیپو ویزر، شاهد نتیجه موفقیت آمیز جراحی و حذف چربی‌ها هستید. اما متاسفانه ورم ناشی از جراحی مانع از قابل مشاهده بودن نتیجه نهایی عمل می‌شود. به همین خاطر لازم است که چند روز صبر کنید تا التهاب و تورم ناشی از جراحی به طور کامل برطرف شود تا نتایج نهایی و دلخواه به طور کامل نمایان شود.

مراحل فرآیند ویزر لیپو چیست ؟
شاید ازخود بپرسید که مراحل ویزر لیپوچیست ؟ باید بگوییم که در فرآیند جراحی ویزر لیپو، ابتدا محلول تامیسنت به بافت مورد نظر تزریق شده و محل برای جراحی آماده می‌شود. سپس، برش‌های کوچک و ظریفی در محل مورد نظر ایجاد شده و پروب‌های دستگاه از آنجا وارد بدن بیمار می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، برش‌های ایجاد شده در این قسمت بسیار ظریف هستند. به همین خاطر، زخم‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهبود می‌یابند و پوستی هموار خواهید داشت.

ظرافت این دستگاه در حین جراحی باعث شده است که بتوانید از این متد برای ایجاد تغییر در قسمت‌های کوچک مانند غبغب یا قسمت‌های بزرگ مانند شکم و ران‌ها با خیال راحت استفاده کنید.

ویزر لیپو برای چه افرادی مناسب نمی‌باشد:
بعد از پاسخ دادن به سوال « ویزر لیپو چیست؟» وقت آشنایی با بایدها و نبایدهای این جراحی می‌رسد. جراحی ویزر لیپو در بیمارستان و تحت نظر پزشک انجام می‌شود. تا زمان مرخص شدن بیمار از بیمارستان، تمام علائم او تحت کنترل تیم پزشکی قرار خواهد گرفت.

در این جراحی، بیمار تحت تاثیر بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد. به همین خاطر، کسانی که به بیهوشی حساسیت دارند، کاندید مناسبی برای ویزر لیپو نمی‌باشند.

در زیر، لیستی از افرادی که ویزر لیپو برای آن‌ها مناسب نیست، آورده شده است:

  • افراد مبتلا به اختلالات نقص ایمنی.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خونی.
  • افراد مبتلا به بیماری ریوی و آمبولی ریوی ( کسانی که خون در ریه آن‌ها لخته شده است.)
  • مادران باردار یا مادرانی که در دوره شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که در حال مصرف داروهای ضدانعقادی و ضد التهابی هستند.
  • افرادی با بی‌ام‌آی بالای 30 ( خطر آمبولی افراد با بی‌ام‌آی بالای 30 زیاد می‌باشد.)
  • بیماران مبتلا به فتخ.
  • بیماران مبتلا به هموفیلی.

چه افرادی مناسب جراحی لیپو ویزر هستند:

قبل از جراحی لیپو ویزر به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید تا تمام مزایا و معایب آن را با شما در میان بگذارد تا بتوانید با دید روشن انتخاب کنید.
اگر بخواهیم به طور کلی کاندیدهای مناسب این عمل را نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افرادی که پوست افتاده اما سالم دارند.
  • افرادی که تمایل دارند که تنها یک الی دو سایز در برخی از قسمت‌های بدن مانند باسن، ران، شکم و پهلو کم کنند.
  • افرادی که از وزن خود راضی هستند اما به علت چاقی در یک قسمت از بدن، تناسب اندام‌شان بهم خورده است.
  • افرادی که علاقه‌مند به تزریق چربی در سینه، صورت، باسن یا دست‌ها هستند.
  • کسانی که ورزش می‌کنند و رژیم غذایی سالم دارند، اما موفق به دستیابی به اندام دلخواهشان نشده‌اند.

ویزر لیپو یک روش امن و کم خطر برای رهایی از چربی‌های مزاحم است که حدود 15 سال است وارد دنیای پزشکی و زیبایی شده و توانسته محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که انتخاب یک جراح ماهر و متخصص کمک می‌کند تا نتیجه جراحی موفقیت آمیز باشد. عمل ویزر لیپو چیست به همین خاطر اگر به لیپو ویزر فک می‌کنید، لازم است یک جراح متخصص و دارای مجوز اتخاب کنید تا احتمال خونریزی و آسیب دیدگی دیگر بافت‌ها به حداقل برسد. 

منبع: وبسایت رسمی دکتر رجبپور rajabpur.com



:: برچسب‌ها: ویزر لیپو ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی معمولا در مرحله بعد نصب پارکت لمینت انجام میشود. اما به دلیل کوچک بودن بیش از حد این عنصر دکوراسیون داخلی اغلب در زمان بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شوند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

قرنیز ها همان ابزارهای باریکی هستند که در پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند و از دیوارپوش و کفپوش در برابر رطوبت و ضربه محافظت می کند. قرنیزها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و می گوییم که برای خرید قرنیز لازم است چه نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید قرنیز

احتمالاً تصور می کنید که در انتخاب قرنیز همین که رنگ و طرح با کفپوش مطابق باشد کافی ست، اما قضیه پیچیده تر از این حرفاست، در واقع این محصول هم مثل پارکت لمینت در انواع رنگ و جنس های مختلف در بازار موجود است. پس انتخاب بین آنها می تواند چالش برانگیز باشد، در ادامه انواع قرنیز و ویژگی ها و نکات مهم هر یک را مرور می کنیم.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند. که در ادامه بیشتر راجع به آن می آموزیم.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف نوعی خاص از قرنیز هستند که دارای مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی هستند. البته روکش پی وی سی این نوع از قرنیزها بسیار در افزایش کیفیت این محصول مؤثر بوده است. قرنیزهای ام دی افی با دارا بودن روکش پی وی سی هم تنوع رنگی بالاتری دارند و هم در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم ترند. اما با این حال قرنیز پی وی سی یعنی قرنیزی که تمام اجزای آن از پی وی سی ساخته شده باشد مقاومت به مراتب بالاتری خواهد داشت. خرید قرنیز پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای همه خریداران باشد.

قرنیز ام دی اف ضمن اینکه قابل حمل است، نصب آسانی دارند و از همه مهم تر قیمت آنها مناسب است. قرنیز ام دی افی غالباً در ابعاد 7، 9، 10 و 15 سانتی متری ساخته می شود و می تواند سلایق مختلف را پاسخگو باشد.

قرنیز پی وی سی

پی وی سی نوعی زنجیره پلیمری است که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. امروزه پی وی سی ‌ها به دلیل دوام و قیمت ارزان در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند . پی وی سی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوب و دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین شکی نیست که در تولید قرنیز هم مورد استفاده قرار بگیرد. قرنیز pvc همان قرنیزهایی هستند که از این ماده پرکاربرد در ساخت آنها استفاده می شود.

قيمت قرنيز پي وي سي

قیمت قرنیز پی وی سی به دلیل آنکه از ماده فراوان و ارزان پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است بسیار ارزانتر از سایر انواع قرنیزهای چوبی، سنگی و ام دی افی می باشد. خرید قرنیز پی وی سی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تجاری و اداری می باشند. زیرا در مقایسه با سایر قرنیزها قیمت انواع قرنیز پی وی سی مناسب است و از طرفی دیگر مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

قرنیز سنگی

شاید بتوان گفت قرنیزهای سنگی قدیمی تر از سایر مدلها هستند و اغلب در ارتفاع 10 و 15 سانتی متری تولید می شوند، این جنس وزن بالایی دارند و با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند؛ مدل سنگی در سطح خود به طور طبیعی دارای خلل و فرج هستند که باعث می شود سطح آنها ظاهر یکنواختی نداشته باشد. از دیگر معایب قرنیزهای سنگی این است که در طول های کوتاه تر تولید می شوند و طرح و رنگ آن محدودیت دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی همانطور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است و این چوب معمولا در ارتفاع های 8، 10 و 12 سانتی متری موجود میباشد؛ اما استفاده از آن معایبی هم دارد؛ قرنیزهای چوبی گران هستند، در برابر رطوبت ماندگاری کمی دارند و برای ساخت مدل ها در ارتفاع بالاتر مجبور به اتصال چوب ها می شوند که این موضوع بشدت استحکام را کاهش می دهد. قیمت قرنیز چوبی بدلیل ساخته شدن از مواد طبیعی بسیار بالاتر از انواع مصنوعی آن است. از این رو فروش قرنیز چوبی به طور کلی محدود است و در شرایط خاصی از آن استفاده می شود.

ابزار آلات قرنیز

وقتی برای خرید قرنیز به مراکز مربوطه مراجعه می کنید حتماً عناصر مشابهی را می بینید که در کنار قرنیزها به فروش می رسند. این ابزارآلات کاربردهایی مشابه قرنیز داشته و در برخی از بخش های دکوراسیون که امکان استفاده از قرنیز به دلیل شرایط خاص معماری وجود نداشته باشد از آنها استفاده می شود.

کاربرد قرنیز و ابزار آلات

ما می توانیم هر یک از انواع قرنیز و ابزار آلات را به راحتی در هر جا و مکانی از جمله خانه های مسکونی یا ویلایی و یا دفاتر کار و شرکت ها و یا هر جای دیگر که مد نظرتان باشد با در نظر گرفتن موقعیت کاربری آن محل از یکی از انواع دیوارپوش و ابزار آلات لوکس برای کار تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

معمولا از این نوع برای طراحی داخلی خانه های ویلایی استفاده می شود و یا منزلی که قصد داریم طراحی داخلی آن بسیار خاص و متفاوت از هر جا و مکانی به نظر برسد می توان به خوبی بهره برد و در اغلب موارد افراد خاص پسند که به دنبال طرح های خاص هستند به شدت جذب نمونه های لوکس با طرح طلایی می شوند.

انواع ابزار آلات قرنیز

زمانی که برای خرید قرنیز به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه می کنید حتماً با اصطلاحاتی عجیب و غریب روبرو شده اید. ابزار هایی از قبیل گرده، میانه، اسکوتی، نبشی، لب پله از همان ابزارهایی هستند که احتمالاً کاربردهای آن را نمی دانید. در ادامه این ابزار ها را به شکل کامل توضیح می دهیم.

گرده

ابزاری است که برای بستن انتهای کار لمینت استفاده می شود، این ابزار برای مکان هایی که اختلاف سطح می باشد بیشترین استفاده را دارد. به عنوان مثال در جایی که پارکت لمینت به آشپزخانه می رسد و آشپزخانه را نمی خواهیم لمینت کنیم و کف پوش می خواهیم بکنیم گرده وسیله مناسبی است تا این اختلاف سطح را جبران کند.

میانه

ابزار میانه ابزاری است که بین اتاق و حال قرار دارد و در جاهایی که جدایی بین لمینت ها داریم این ابزار مناسب است.

نبشی

این ابزار در قرنیز های ام دی افی با اسم تاشو و در مدل های از جنس پی وی سی تحت عنوان نبشی است، از این ابزار در کنج دیوار ها استفاده می شود.

اسکوتی

اسکوتی یا اسکوتیا ابزاری است که در کنج داخلی دیوار استفاده می شود و در جاهایی که ارتفاع کم می شود و نمی توان از قرنیز استفاده کرد این ابزار مناسب می باشد، همین طور در جاهایی که از قبل قرنیز های سنگی و یا چوبی دارند می توان از اسکوتی استفاده کرد.

انتخاب رنگ انواع قرنیز

قبلا به شکل مفصل در مورد انتخاب رنگ انواع قرنیز توضیح دادیم، در این جا به صورت خلاصه نکاتی را برای خریداران می گوییم:

معمولا در هنگام خرید قرنیز را یک درجه تیره تر نسبت به کف استفاده می کنند

در برخی موارد رنگ قرنیز و کف به شکل کاملا متضاد استفاده می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار زیبا شود. (تجربه ما در دکورچوب می گوید که اگر دکوراتور ندارید سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید.)
در هنگام انتخاب رنگ سعی کنید که بین رنگ دیوار و کابینت و قرنیز یک هارمونی مناسبی داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام انتخاب پارکت لمینت؛ قرنیز را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید همزمان با کنار هم قرار دادن آنها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید. به شما قول می دهم این انتخاب پرهزینه نخواهد بود. قیمت قرنیز پی وی سی به عنوان مثال یکی از به صرفه ترین هاست و با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از دیوارپوش و کفپوش مراقبت کرده اید و هم گامی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود برداشته اید.



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در این مقاله با تعدادی از تجهیزات صنعتی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

پمپ لجن کش

یک پمپ لجن کش جزو تجهیزات صنعتی  است و به راحتی در خانه‌ها نیز قابل استفاده است. پمپ لجن کش برای حذف آبی که در یک حوض جمع آوری آب، (یا گودال) که معمولا در زیرزمین خانه‌ها استفاده می‌شود. اگر سیستم پمپ لجن کش شما در طول یک رویداد بزرگ باران از کار بیفتد، زیرزمین خانه شما می‌تواند در عرض چند دقیقه دچار سیل شود و آسیب زیادی به اشیاء و لوازم شما وارد کند، بدون اینکه به هزینه‌های هنگفت و دردسرهایی که با پاکسازی سیل زیرزمین وارد می‌شود اشاره کنیم.

خرید پمپ لجن کش از پایا گسترش خورشید تابان

برخی از خانه‌های دارای زیرزمین یا فضاهای زیرین توسط شبکه‌ای از لوله‌های زهکشی در اطراف فونداسیون خانه از آسیب آب زیرزمینی محافظت می‌شوند. اینها آب را به یک گودال کم عمق یا چاهک هدایت می کنند، جایی که یک پمپ، آب را از طریق یک لوله تخلیه به بیرون و از خانه دور می‌کند.

هر بار که آب حوضچه را پر می‌کند، پمپ لجن کش به طور خودکار کار می‌کند. یک پمپ آسیب دیده یا خراب می‌تواند به سرعت اجازه دهد که آب از حوضچه سرریز کند و به زیرزمین شما آسیب برساند.

چیلر صنعتی

چیلرها صنعتی آبی در کاربردهای مختلفی استفاده می‌شوند که در آن آب سرد یا مایع از طریق تجهیزات صنعتی به گردش در می‌آید. این تجهیزات صنعتی در کارخانه‌ها برای خنک‌کردن ماشین‌آلات طی فرایند تولید و همچنین برای خنکسازی محصولات استفاده می‌شوند.

عملکرد چیلر صنعتی انتقال گرما از یک مکان (تجهیزات یا محصول) به مکان دیگر (هوای خارج از تاسیسات تولید) است. استفاده از آب یا محلول آب و گلیکول برای انتقال گرما از چیلر بسیار متداول است که این فرایند ممکن است به داشتن مخزن و سیستم پمپاژ چیلر نیاز داشته باشد. صرف نظر از صنعت و فرآیند شما، اطمینان از داشتن خنک کننده کافی برای بهره وری و صرفه جویی در هزینه بسیار مهم است.

قیمت چیلر صنعتی

چرا از چیلر استفاده کنیم؟

هیچ فرآیند صنعتی، ماشین یا موتوری 100% کارآمد نیست و گرما رایج‌ترین محصول جانبی این ناکارآمدی‌ها است. اگر این گرما حذف نشود، به مرور زمان جمع می‌شود و باعث کاهش زمان تولید، خاموش شدن تجهیزات صنعتی و حتی خرابی زودهنگام تجهیزات می‌شود. برای جلوگیری از این مسائل باید سیستم خنک کننده در طراحی سیستم فرآیند صنعتی گنجانده شود.

کاربرد چیلر صنعتی

انواع چیلر صنعتی از خنک کننده برای خارج کردن گرما از تجهیزات شما در طول تولید استفاده می‌کنند. آنها برای انواع صنایع و کاربردها ایده آل هستند، از جمله:

  • دستگاه های قالب گیری تزریقی که توسط چیلرهای صنعتی از گرمای بیش از حد محافظت می‌شوند
  • پلاستیک، مانند قالب گیری تزریقی
  • خوردنیها و آشامیدنیها
  • دارویی و شیمیایی
  • چاپ تجاری
  • تولید حمل و نقل
  • تکمیل فلز
  • ساخت کامپوزیت
  • برش لیزری
  • ماشین سازی و قالب گیری

صرف نظر از صنعت و فرآیند شما، خنک کردن فرآیند کافی برای بهره وری و صرفه‌جویی در هزینه شما بسیار مهم است.

چند نوع کندانسور در چیلر صنعتی وجود دارد: هوا خنک و آب خنک.

چیلرهای هوا خنک درست مثل اسمشان کار می‌کنند. این تجهیزات صنعتی از هوای محیط برای خنک کردن مبرد استفاده می‌کنند تا به عملکرد قوی فرآیندهای صنعتی شما کمک کنند. چیلر صنعتی هوا خنک، واحدهای مستقلی هستند و برای عملکرد به تجهیزات اضافی نیاز ندارند.

چیلر صنعتی آب خنک از آب در فرآیند سرمایش استفاده می‌کند. آنها یک برج خنک‌کننده جداگانه برای حذف گرما از مبرد دارند. واحدهای آب خنک اغلب فضای کمتری را نسبت به واحدهای خنک کننده با هوا حتی با برج اشغال می‌کنند، اما نیاز به دسترسی به منبع آب مداوم دارند.

پمپ سانتریفیوژ

انواع پمپ سانتریفیوژ تجهیزات صنعتی هستند که به صورت هیدرولیکی کار می‌کنند که با توانایی آنها در انتقال انرژی به سیالات مشخص می شود. پمپ‌ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز، سیال را با استفاده از نیروی گریز از مرکز برای تولید سرعت مایع حرکت می‌دهد. سیال از طریق نازل مکش وارد پمپ می‌شود و وارد پروانه می‌شود. پره‌های پروانه سیال را گرفته و آن را به صورت مماسی و شعاعی می‌چرخانند تا زمانی که از پمپ در سمت تخلیه خارج شود. هنگامی که سیال از پمپ خارج می‌شود، تحت فشار بیشتری نسبت به زمانی است که وارد می‌شود.

کارکرد تیوپ منبع تحت فشار، چگونه است؟

در ابتدا آب با فشار زیادی به داخل مخزن تحت فشار وارد و در آن ذخیره می‌شود. تیوپ منبع تحت فشار درمحفظه‌ای که شامل هوا و آب است، قرار دارد. هنگامی که شیر توسط شخصی باز شود، هوای درون منبع، آب درون مخزن، متراکم‌تر می‌شود و همین تراکم سبب منتقل شدن آب به لوله‌ها برای به مصرف رسیدن آن می‌شود.

اگر نیاز افراد به آب، بیشتر از آب ذخیره شده در داخل تیوپ باشد، پمپ روشن می‌شود و آب را انتقال می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت که تیوپ مخزن تحت فشار در موقعیت گفته شده، نقش واسطه‌ای را دارد که سبب می‌شود، فشار وارد شده به پمپ کاهش یافته و طول عمر آن بیشتر شود. با استفاده از تیوپ منبع تحت فشار در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌شود. تیوپ منبع تحت فشار تا وقتی که هشداری برای کاهش سطح آب ذخیره‌ای به پمپ ندهد، پمپ روشن نمی‌شود. بعد از اتمام سطح آب و کم شدن فشار آب، پمپ به صورت خودکار وظیفه آبرسانی خود را انجام داده و تیوپ منبع دیافراگمی را پر از آب می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به صفحه زیر بروید:

https://pumpekhoob.com/%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%BE-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1/

 

تیوپ‌های تحت فشار با ظرفیت‌های گوناگون بین 8 تا 3000 لیتری در بازار ارائه می‌شوند. بهتر است تیوپ‌های تحت فشار با ظرفیت 50 تا 60 لیتری را برای مصارف خانگی تک واحدی استفاده کرد و تیوپ‌های تحت فشار با ظرفیت 150 لیتری را برای ساختمان‌های چند واحدی که از یک پمپ مشترک استفاده می‌کنند، تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که انتخاب یک ظرفیت مناسب برای تیوپ‌های تحت فشار با تعداد واحد و طبقات رابطه مستقیم داشته و با افزایش تعداد واحد و طبقات، باید از تیوپ‌های تحت فشار ظرفیت بالا استفاده کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: انواع پمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قفل شدن ناگهانی در خانه یا ماشین برای هیچ کس اتفاق خوشایندی نیست و احتمالا اکثر ما حداقل یکبار به دلایل مختلف آن را تجربه کرده ایم. برای بسیاری از ما پیش آمده است که با عجله منزل یا ماشین خود را ترک کرده و کلید یا سوئیچ را جا بگذاریم. این اتفاق ممکن است در یک شرایط اضطراری، هنگامی که برای یک قرار مهم عجله داریم و یا حتی در نیمه شب رخ دهد. در چنین حالتی دسترسی به کلید سازی که بتواند قفل بسته را باز کند و یا با یک سوئیچ یدک ماشین را به حرکت درآورد بهترین راه حل است. مجموعه حرفه ای کلید کار با خدمات بیست و چهار ساعته در هر زمان که خواستید در خدمت شماست تا بتوانید تمام قفل های بسته را باز کنید.

بهترین و سریع ترین ماشین، بدون سوئیچ هیچ کاربردی ندارد. اگر مالک خودرویی هستید که به هر دلیلی سوئیچ آن خراب شده و یا آن را گم کرده اید نگران نباشید! تیم متخصص مجموعه کلیدکار خدمات ساخت و تعمیر انواع ریموت خودرو های داخلی و خارجی را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات کلیدکار بهره مند شوید. در ادامه به معرفی برخی از خودروهایی می پردازیم که مجموعه کلیدسازی کلیدکار، تعمیر و فروش سوئیچ آن ها را به صورت تخصصی انجام می دهد. اگر مالک هر یک از مدل های خودرو پژو، سمند، تیبا، پراید و یا هیوندا هستید و امکان باز کردن قفل ماشین خود را ندارید یا به یک سوئیچ یدک نیاز دارید می توانید سوئیچ ماشین خود را از تیم کلیدکار بخواهید.

سوئیچ و ریموت پراید و تیبا در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلیدکار ارائه دهنده خدمات کامل در زمینه ساخت و تعمیر انواع سوئیچ اورجینال و فابریک و سوئیچ ریموت دار ماشین های ایرانی و خارجی از جمله پراید و تیبا می باشد. اگر مالک یک خودرو پراید و یا تیبا هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به سوئیچ یدک نیاز دارید یا ریموت ماشین شما نیاز به تعمیر دارد تماس با متخصصان مجموعه کلیدکار بهترین و سریع ترین راه برای حل مشکل شماست.

سوئیچ خودرو پراید

خودرو پراید نخستین بار با نام مزدا 121 توسط شرکت مزدا در ژاپن تولید و در سال 1372 توسط شرکت سایپا با برند پراید در ایران تولید و عرضه شد. در چند سال اخیر تولید بی کیفیت این ماشین و افزایش چشمگیر و غیرمنطقی قیمت آن موجب کاهش خرید و فروش این تولید داخلی در بازار شده است.

مدل های قدیمی خودرو پراید دارای یکی از قدیمی ترین انواع قفل مرکزی است که از سیستم واحد کنترل Central lock control unit پشتیبانی می کند. این مدل متشکل از یک میکروسوئیچ سه پایه برای درب راننده و سه الکتروموتور برای سایر درب های خودرو می باشد. در این مدل میکروسوئیچ درب راننده یا دریافت سیگنال اقدام به باز کردن سایر درب ها می کند. در مدل های جدید خودرو پراید از جمله پراید 131 از سیستم رله باکس قفل مرکزی برای باز و بسته کردن درب های ماشین استفاده می شود.

سوئیچ خودرو تیبا

خودرو تیبا از سال 1387 با نام اولیه مینیاتور تولید و وارد بازار خودروهای ایرانی شد. موتور تیبا همان موتور پراید است که تحت لیسانس شرکت آلمانی FEV تقویت شده است. در طراحی سوئیچ خودرو تیبا مانند مدل های جدید خودرو پراید از 4 نوع مختلف ECU استفاده می شود. دسته اول نیازی به کد دسترسی ندارد و برای تمام خودروهای هم مدل عملکرد یکسان دارد. فعالیت دسته دوم بر اساس کدیاب مخصوص است. دسته سوم فاقد قابلیت کدیابی است و تنها با استفاده از کارت کد سوئیچ عمل می کند و در دسته چهارم برای تعریف سوئیچ جدید نیاز به یکی از سوئیچ های اصلی خودرو است.

ساخت سوئیچ و ریموت تیبا

سوئیچ و ریموت پژو و سمند در مجموعه کلیدکار

مجموعه کلید سازی کلید کار از جمله معدود مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیر و ساخت ریموت کنترل و سوئیچ انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که خدمات خود را به طور شبانه روزی ارائه می نماید. اگر مالک یکی از خودرو های تولیدات سایپا و ایران خودرو هستید و برای باز کردن قفل ماشین خود به کمک نیاز دارید یا به دنبال یک سوئیچ یدک با کیفیت اصل هستید می توانید از خدمات کلیدکار در اسرع وقت و با بهترین قیمت بهره مند شوید. خودرو پژو 206 و سمند از جمله تولیدات داخلی هستند که سوئیچ و ریموت کنترل آن ها توسط مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت و تعمیر می شود.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو پرشیا و 405

سوئیچ خودرو سمند

خودرو سمند نخستین بار در سال 1383 توسط شرکت ایران خودرو با استفاده از مهندسی معکوس خودروهای کره ای تولید و در بازار عرضه شد. اگرچه این خودرو یک محصول ملی به حساب می آید اما اکثر قطعات آن تولید خارج است بر همین اساس خودرو سمند به دلیل قیمت بالا نتوانست جایگزین خوبی برای سایر خودروهای کم توان داخلی مانند پراید و پیکان باشد. سورن مدل تغییر شکل یافته خودرو سمند معمولی Xy و LX است و با ایجاد تغییر در کیفیت ظاهری و برخی قطعات داخلی از سال 1385 وارد بازار شد. اگر دارنده هر یک از مدل های خودرو سمند هستید می توانید برای خرید سوئیچ و ریموت کنترل خودرو خود به مراکز مجموعه کلیدکار مراجعه نموده و سوئیچ خود را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید.

سوئیچ خودرو پژو 206

خودرو پژو 206 از جمله پرطرفدارترین خودروها در ایران می باشد. پژو 206 را می توان ماشینی زیبا و با امکانات دانست که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. در صورتی که مالک یک خودرو پژو 206 هستید و یک سوئیچ یدک با کیفیت اورجینال می خواهید با متخصصان مجموعه کلیدکار تماس حاصل نمایید و یا به مراکز ان مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که تعمیر و ساخت سوئیچ یدک برای خودرو پژو 206 بسیار سریع تر و کم هزینه تر از سفارش یک سوئیچ فابریک جدید است.

ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو 206  توسط کلیدکار

سوئیچ و ریموت هیوندا در مجموعه کلیدکار

هیوندا از جمله تولیدات صنعت خودروسازی کره جنوبی است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. ریموت و سوئیچ هیوندا یکی از حرفه ای ترین ریموت کنترل های خودرو در سطح جهانی است که چندین مدل مختلف دارد. به یاد داشته باشید که نمیتوان از ریموت یک نوع مدل خودرو هیوندا برای سایر انواع آن استفاده کرد زیرا ساختار داخلی تعریف شده برای هر مدل متفاوت است. از جمله خدمات اصلی مجموعه کلیدسازی کلیدکار ساخت سوئیچ یدک و تعمیر انواع ریموت تمام مدل های خودرو هیوندا مانند هیوندا آوانته، سوییچ هیوندا آزرا، کلید کددار هیوندای 20i، ریموت هیوندا جنسیس، سوییچ هیوندا توسان، ریموت هیوندا النترا، سوییچ سانتافه، سوییچ ریموت دار هیوندا آزرا، ریموت هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا جنسیس، کلید ریموتی هیوندا توسان، سوییچ هیوندا النترا، سوئیچ هیوندا سوناتا، سوییچ هیوندا آوانته و سوییچ هیوندا ورنا می باشد.



:: برچسب‌ها: خدمات شبانه روزی مجموعه کلیدکار ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که قرار است شرکت شیائومی با عرضه ی آن توجه مشتریان را به خود جلب نماید، گوشی تلفن هوشمند شیائومی A3 می باشد

ویژگی های مختلفی که در این محصول قرار داده شده باعث می شود تا کاربران از تک تک امکانات دستگاه نهایت لذت را ببرند.

این امکانات کاربردی در کنار قیمت بسیار مناسب و اقتصادی محصول می توانند باعث افزایش فروش و استقبال مشتریان شود.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی A3 را برای شما شرح دهیم .

شیائومی A3
هدف اصلی شرکت شیائومی برای تولید شیائومی A3 این است ک بتواند در زمینه های مختلف با مدل ها و برند های مطرح جهانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند، رقابت داشته باشد.

بررسی ویژگی های ساختاری شیائومی A3 نشان می دهد که اگر مشتریان اهمیت بسیار زیادی برای ساختار و کیفیت نمایشگر دستگاه قائل هستند حتما باید برای خرید این محصول اقدام نمایند.

ترکیب رنگ بسیار جذابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تا از این طریق باعث جذب مشتریان شود.

در ساختار فیزیکی شیائومی A3 از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است که علاوه بر زیبایی می تواند باعث بالا رفتن کارایی و کیفیت دستگاه نیز شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی ساختاری این محصول را می توان طراحی بسیار بی حاشیه قاب جلویی دستگاه دانست.

عدم وجود نوار های ضخیم در اطراف صفحه نمایش باعث می شود تا کیفیت بسیار بی نظیری برای کاربران در هنگام بازی کردن یا استفاده در محیط هایی وب تجربه شود.

علاوه بر این موارد، وزن ۱۷۰ گرمی دستگاه می تواند احساس خوش آیندی به کاربران در هنگام استفاده از دستگاه بدهد.

این وزن در کنار ابعاد مناسبی که شیائومی A3 دارد می تواند ترکیب جذابی برای مشتریان باشد.

ویژگی های صفحه نمایش
با توجه به اینکه شیائومی A3 هنوز به طور رسمی وارد بازار های مصرف نداشته است و در اختیار کاربران قرار داده نشده است نمی تواند به طور قطع در مورد تمامی ویژگی های آن اظهار نظر نمود.

اما شواهد و تیزر های تبلیغاتی مختلف نشان می دهند که این مدل تقریباً تمامی ویژگی های گوشی هوشمند Mi CC9e را داراست.

صفحه نمایش لمسی خازنی و دارای اندازه ی ۶.۱ اینچی شیائومی A3 نسبت به مدل های قبلی A کوچکتر شده است و البته رزولوشن پایین تری نیز دارد.

رزولوشن این دستگاه ۱۵۶۰*۷۲۰ مگاپیکسل می باشد.

دوربین شیائومی A3
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قدرت دوربین گوشی تلفن همراه برایتان بسیار اهمیت دارد حتما برای خرید شیائومی A3 اقدام نمایید.

این گوشی با قدرت های مختلف لنز دوربین اصلی و دوربین سلفی می توان تمامی نیاز های دوستداران عکاسی را برطرف نماید.

به همین دلیل است که در معرفی این محصول ذکر شده است که می توانید تمامی خاطرات خود را با قاب های بسیار با کیفیت ثبت نمایید.

دوربین اصلی دستگاه دارای سه لنز مختلف است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

۴۸ مگاپیکسل, f/1.8, (wide), 1/2″, 0.8µm, PDAF

۸ مگاپیکسل, (ultrawide), f/2.2, 1.12µm

۲ مگاپیکسل, f/2.4, حسگر عمق

این لنز های مختلف دوربین جلو همراه با قابلیت های مناسبی مانند فلش LED, تصویربرداری HDR, پانوراما می توانند تصاویر با کیفیتی را ثبت نمایند.

دوربین جلو شیائومی A3 نیز دارای قدرت ۳۲ مگاپیکسلی است که می تواند از این لحاظ با گوشی های هوشمند برند های مطرح جهانی قابل مقایسه باشد.

فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های دوربین سلفی و اصلی شیائومی A3 می باشد.

ویژگی های عمومی
شیائومی A3 از سیستم عامل اندروید وان نسخه ی ۹.۰ (پای) پشتیبانی می کند.

وجود پردازنده ی قوی که دارای مشخصات هشت هسته ای (۲×۲.۰ GHz کریو ۲۶۰ گلد & 6×1.8 GHz کریو ۲۶۰ سیلور) می باشد باعث شده است تا عمر مفید دستگاه بالاتر رفته و بتوان برنامه ها مختلف را به طور همزمان روی دستگاه اجرا نمود.

از دیگر ویژگی ها و امکانات ارتباطی شیائومی A3 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

دو سیم کارت همزمان فعال
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت همراه
حافظه ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی
توانایی ارتقاء حافظه از طریق نصب میکرو اس دی و قرار دادن آن در اسلات سیم کارت
بلندگوی با کیفیت و دیجیتال
جک ۳.۵ میلی متری
وای فای، هات اسپات
بلوتوث
پورت ۰

منبع: تعمیر گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی A3 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

لپ تاپ اچ پی probook 4530 یکی از مدل های با کاربری خاص و مهندسی است که البته به خوبی این در ظاهر لپ تاپ اچ پی نمود پیدا کرده است.

از نظر کارایی سخت افزاری و نرم افزاری نیز می توان این لپ تاپ با به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص کسب و کار معرفی نمود.

تعمیر لپ تاپ اچ پی probook 4530

یکی از مهم ترین مسائل در مورد لپ تاپ اچ پی probook 4530 این است که از لیست تولیدات شرکت اچ پی خارج شده است و به همین دلیل مشتریانی که قصد خرید این لپ تاپ را دارند و یا حتی آن ها که از این محصول خوش دست استفاده می کنند با مشکلاتی در این زمینه رو به رو هستند.

تیم فنی و تخصصی مرکز ما در نمایندگی اچ پی با استفاده از بهترین تجهیزات و همچنین دانش فنی بهترین تیم تعمیرکاران داخلی اقدام به تعمیر لپ تاپ های قدیمی برند اچ پی نموده و به همین دلیل قصد دارد پوشش کاملی در مورد این لپ تاپ نیز ارائه نماید.

در صورتی که لپ تاپ شما از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل خاصی شده بود می توانید با استفاده از خدمات ویژه تیم ما به راحتی آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

علاوه بر این سعی شده است تا با توجه به نوسانات اقتصادی که وجود دارد کمترین هزینه ها برای این کار در نظر گرفته شود.

لپ تاپ اچ پی probook 4530 از نظر ظاهری کاملاً با فلز ساخته شده است و همین امر می تواند باعث دوام آن شود.

تنها مشکل می تواند به قاب دور نمایشگر و زیر آن برگردد که از جنس پلاستیک است و می تواند دچار خرابی یا شکستگی شود.

تعمیر این قسمت و تعویض آن و دیگر قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه از خدمات ویژه تیم نمایندگی اچ پی در ایران می باشد.

علاوه بر این اگر قصد تهیه و استفاده از لوازم جانبی اصل را داشته باشید، می توانید از طریق مرکز نمایندگی اچ پی اقدام نمایید تا شاهد کارایی و حفظ کیفیت و دوام لپ تاپ خود باشید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ اچ پی probook 4530

همانطور که گفته شد تمامی قسمت های دستگاه از نظر ظاهری با فلز پوشیده شده اند و تنها قاب دور نمایشگر و زیر آن از پلاستیک تهیه شده اند که البته دوام و مقاومت بالایی نیز دارند.

برای نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook 4530 از یک صفحه نمایش مات که توانایی استفاده در هنگام تابش مستقیم نور خورشید را دارد استفاده شده است.

این نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از وضوح و کیفیت FULL HD بهره مند است که کیفیت بالای در میان لپ تاپ های هم رده ای می باشد و برای کاربری بیزینسی می تواند بسیار کاربردی باشد.

علاوه بر این برای این لپ تاپ از یک کیبورد جزیره ای بسیار مناسب و با جانمایی درست صفحه کلید استفاده شده است.

این کیبورد در ساختار خود از کلید های اعداد به صورت جداگانه استفاده نموده که برای کار های مهندسی می تواند بسیار مفید باشد.

تاچ پد دستگاه نیز در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است و البته حسگر قوی آن به سرعت دستورات را بر روی محصول اجرا می کند.

در بالای نمایشگر نیز یک دوربین وب کم قرار گفته است که می تواند تصاویر و فیلم ها را با کیفیت ۷۲۰P ذخیره نماید.

از جمله پورت های ارتباطی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا از طریق آن بتوان با دیگر وسایل و تجهیزات جانبی ارتباط برقرار نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت شبکه

پورت VGA

پورت HDMI

پورت USB3.0

۳ عدد پورت USB2.0

علاوه بر این لپ تاپ اچ پی probook 4530 به بلوتوث و شبکه بی سیم وای فای نیز مجهز شده است.

سرعت و قدرت برای اجرای نرم افزارهای مهندسی

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی برای این لپ تاپ از یک پردازنده core i5 شرکت اینتل استفاده شده است که مدل آن ۲۴۵۰M می باشد و از جمله پردازنده های سریع و پرقدرت است که در کنار یک رم ۴ گیگابایتی می تواند دستورات را برای اجرای نرم افزار ها به سرعت روی سیستم اجرا نماید.

پردازنده گرافیکی که برای لپ تاپ اچ پی probook 4530 در نظر گرفته شده است نیز از پردازنده های با کیفیت و پرقدرت شرکت AMD مدل Radeon HD 6490M می باشد که یک گیگابایت حافظه اختصاصی نیز دارد.

این پردازنده می تواند اجرای بازی های نیمه سنگین و طراحی های حرفه ای را برای کاربران امکان پذیر نماید.

برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات بر روی این محصول نیز از حافظه داخلی ۶۴۰ گیگابایتی استفاده شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه همه فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره نمایند.

نمایندگی hp



:: برچسب‌ها: مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گروه هولدینگ چینی «جیلی» در سال 1986 تاسیس و در سال 1997 با نام تجاری «Geely Auto» وارد صنعت خودروسازی شد. این گروه موفق به فروش  بیش از 1.5 میلیون خودرو در سال 2018 شد. مدل‌های امگرند۷ (EC7)، GC6 و EC7 RV (امگرند 7 RV) در بازار ایران موجود و محبوب هستند در ادامه به بررسی لوازم یدکی جیلی این مدل‌ها در بازار ایران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

لوازم یدکی جیلی امگرند۷

امگرند۷ در ابتدا با موتورهای متعدد منبع میتسوبیشی شامل موتور 1/5 لیتری و موتور 1/8 لیتری به بازار عرضه شد. در ایران، امگرند۷ و امگرند 7 RV توسط شرکت Geelran (جیران)، نمایندگی رسمی فروش جیلی، به فروش می‌رسد. امگرند7 با دو نسخه جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک در کشور عرضه شد.

چراغ جلو

چراغ جلو امگرند 7 قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این قطعه به شکل وارداتی و معمولا شرکتی است. قطعات چراغ جلو موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو چپ
  • چراغ جلو راست

خرید چراغ جلو جیلی از تیکوما

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب  EC7امگرند 7 شکل وارداتی از چین به ایران وارد می‌شود و بازه قیمتی مشخصی دارد که نوع شرکتی آن نیز در بازار موجود است. قطعات موجود در ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب راست
  • چراغ خطر عقب چپ

آینه بغل

آینه بغل این خودرو دارای چراغ راهنما و گرمکن است و به طور دستی جمع می‌شود. قطعات مربوط به لوازم یدکی جیلی امگرند 7 شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • راهنما آينه بغل راست
  • راهنما آينه بغل چپ

قیمت آینه بغل امگرند 7

سپر جلو

قطعات جیلی امگراند 7 مربوط به سپر جلو خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • دیاق سپر جلو
  • فوم سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی جیلی این مدل مربوط به سپر عقب موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • پيچ نگهدارنده گوشه سپر عقب
  • فوم سپر عقب
  • دیاق سپر عقب
  • سنسور دنده عقب

لوازم یدکی جیلی GC6

خودرو جیلی GC6 ابتدا در نسخه ساده و الیت و بعدا در نسخه فیس لیفت شده به بازار عرضه شد. این خودرو سدان با حجم موتور 5/1 لیتر و گیربکس ۴ دنده اتومات در بازار موجود است. در ادامه به بررسی قطعات این خودرو در بازار ایران می‌پردازیم.

چراغ جلو

چراغ جلو جیلی GC6 به صورت وارداتی از چین در بازار ایران موجود است و نوع شرکتی و اصل آن به راحتی پیدا می‌شود. این قطعه شامل دو نوع زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

فروش چراغ جلو جیلی GC6 تیکوما

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب خودرو جیلی GC6 برای دو مدل الیت و اکسلنت در بازار موجود است. این قطعات شامل:

  • چراغ خطر عقب راست
  • چراغ خطر عقب چپ

آینه بغل

آینه بغل GC6 دارای تنظیم برقی و دارای گرمکن است. همچنین هر دو مدل این خودرو دارای راهنما روی آینه هستند. لوازم یدکی جیلی GC6 مربوط به آینه بغل در بازار شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • راهنما آینه

سپر جلو

قطعات مربوط به سپر جلو این خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • نوار سپر جلو وسط اکسلنت
  • توری زیر سپر جلو اکسلنت
  • قاب تزیینی سپر جلو راست اکسلنت
  • قاب تزیینی سپر جلو چپ اکسلنت
  • قاب مه شکن سپر جلو اکسلنت

سپر عقب

قطعات مربوط به سپر عقب جیلی CG6 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • قاب زیر سپر عقب الیت

لوازم یدکی جیلی امگرند 7 RV

خودرو جیلی امگرند 7 RV در دو مدل سدان اتوماتیک و هاچ‌بک دنده‌ای در بازار موجود است. مدل هاچ‌بک آن با دارا بودن ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای در بین رقیبانش جایگاه خوبی داشت. این خودرو تجهیزات قابل قبول و مشکلات فنی خوبی نسبت به دیگر خودروهای چینی داشت اما چندان در بازار ایران فروش نداشت. در ادامه لوازم یدکی جیلی امگرند RV 7 موجود در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

چراغ جلو

چراغ‌های جلو این مدل دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و روشن شدن اتوماتیک است. قطعات آن شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب این مدل بازار موجود است که شامل این موارد است:

  • چراغ عقب راست
  • چراغ عقب چپ

آینه بغل

آینه‌های بغل جیلی امگرند 7 RV برقي و با گرمكن و قابليت جمع شوندگي دستي هستند. قطعات یدکی این مدل در بازار شامل این موارد است:

  • آینه بغل سمت راست
  • آینه بغل سمت چپ
  • چراغ راهنما آینه بغل راست
  • چراغ راهنما آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات یدکی سپر جلو جیلی امگرند 7 RV در بازار شامل این موارد است:

  • سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • درپوش سپر جلو چپ
  • براکت سپر جلو چپ
  • درپوش سپر جلو راست

سپر عقب

لوازم یدکی جیلی امگرند 7 RV در بازار شامل این موارد است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب

لوازم یدکی جیلی امگرند X7

خودرو جیلی امگرند X7  که واردات محدودی در ایران داشت مدل کراس‌اور و شاسی‌بلند امگرند است. این خودرو کیفیت ساخت و مشخصات فنی خوبی دارد. گیربکس 6 سرعته خودکار، سیستم نشان‌دهنده میزان باد تایرها و استاندارد آلایندگی یورو 5 از تجهیزات این خودرو است. در ادامه به بررسی لوازم یدکی جیلی امگرند X7 در بازار ایران می‌پردازیم:

چراغ جلو

قطعات چراغ جلو جیلی امگرند X7 در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

قطعات چراغ خطر عقب خودرو جیلی امگرند X7  در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ عقب راست
  • چراغ مه شکن عقب
  • چراغ مه شکن جلو
  • چراغ عقب چپ

چراغ مه شکن

آینه بغل

آینه بغل این خودرو دارای گرمکن و چراغ راهنما است و قطعات موجود در بازار آن شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات موجود سپر جلو جیلی امگرند X7  در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • دیاق سپر جلو

سپر عقب

قطعات یدکی جیلی امگرند X7 در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب
  • خار سپر

قطعات بدنه

برخی از قطعات بدنه مربوط به این مدل در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سنسور دنده عقب
  • سینی زیر رادیاتور
  • سینی بالای رادیاتور
  • سینی زیر موتور
  • گلگیر عقب راست
  • گلگیر عقب چپ
  • شلگیر جلو

کلام آخر

لوازم یدکی خودروهای جیلی در بازار ایران بدون مشکل قابل دسترسی هستند و مشکل قطعات ندارند. لوازم یدکی جیلی به شکل وارداتی و شرکتی در بازار موجود است که شما می‌توانید با خرید کردن از فروشگاه معتبر از اصل بودن این قطعات اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی جیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()