نوشته شده توسط : غریبه

 رهبران صنعت شناخته شده ، مورد احترام و افراد خاص یا گروههای تجاری شما هستند و بیشتر مردم آنها را می شناسند. در حالی که کلمات کلیدی مرتبط با رهبران تجارت ممکن است عنوان سایت شما را پیدا نکند ، آنها برای تلاش های بازاریابی و محتوای شما بسیار مفید هستند.

در هر صورت ، با استفاده از این اصطلاحات ، می توانید از نحوه تعامل مخاطبان خود با محل سایت خود به روشی که باعث ترغیب مشتریان به تعامل با سایت می شود ، ایده بهتری داشته باشید.

یکی از مزایای این ابزار سئو این است که کلمات کلیدی مرتبط با نام مورد نظر را نمایش می دهد. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم کلمه کلیدی مورد نیاز "طراحی وب سایت" است ، این ابزار کلمات کلیدی دیگری مانند "طراحی وب سایت" و "SEO" را به عنوان کلمات کلیدی مرتبط با آن نمایش می دهد. این موارد به طور کامل در سایت https://seocell.ir  توضیح داده شده است.

بعضی اوقات مردم احساس می کنند که نباید از جدول استفاده کنند. صفحه گسترده داخلی محتوای خود را با Bootstrap ایجاد می کند. این امر به کاهش تعداد کدها کمک نمی کند. اگر جدول شما دارای تعداد زیادی ردیف و ستون است ، باید یک جدول برای محتوا (جدول محل کار و غیره) داشته باشید.

با بررسی تاریخچه تبلیغات ، متوجه خواهید شد که هیچ راه حلی تاثیری در مصرف کنندگان نداشته است. به طور خلاصه ، انتخاب کلمات کلیدی مربوط به جذب بازدید کننده نیست ، بلکه در مورد جذب افرادی است که به محتوای سایت شما اهمیت می دهند و از همان نوع محتوا می خواهند.

الگوریتم پرواز مرغ را کنترل می کند ، که پیوند مربوط به کلاهبرداران را کنترل می کند. این الگوریتم به دنبال موارد زیر است. به عنوان یک قانون ساده ، هر زیر برنامه باید حداقل سه کلیک در صفحه اصلی سایت داشته باشد. در این ویدیو یاد می گیرید که چگونه هزاران کلمه کلیدی را در تعداد کمی از صفحه سازمان دهید. روش کلاه SC. شکایت را در سایت مسابقه رقابت سئو بلوتوث به گوگل معرفی کنید. اگر سایت رقابت توسط کارشناسان گوگل حساب نشده است ، آن را پوشش دهید.

اگر مخاطب Alexa Toolbar خود را تنظیم کنید ، با افزایش اشباع سایت خود ، موقعیت شما را در وب بهبود می بخشد. توصیه می کنیم به جای تصویر از کلمات کلیدی در متن استفاده کنید. این نه تنها برای کاربر بلکه برای Google نیز مهم است.

برچسب عنوان بهترین برچسب SEO به ویژه برای SEO داخلی است. برای نوشتن عنوان برچسب ، به این نکات توجه کنید. مردم به اطلاعات مرتبط و آگاه نیاز دارند. اگر می خواهید در صفحه اصلی Google خود را پیدا کنید ، باید به چشم Google و بازدید کنندگان سایت خود توجه کنید. این مراحل ساده را دنبال کنید.

بنابراین من 6 ماه است که به دنبال آن هستم ، و این نتایج ممکن است به این سوال منجر شود که چگونه می توان به اولین لینک Google تبدیل شد. شما باید در کمک به دیگران انتخابی تر باشید. ترفند این است که روبات های گوگل فناوری ایجاد کرده اند که باعث می شود افراد مانند انسان فکر کنند. در اینجا چند واقعیت اساسی درباره قفل و نحوه استفاده از آن آورده شده است.

علاوه بر طول متن ، طول موضوع و تاپیک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر مکان واقعی و محلی با مخاطبان هدف خود در ایران دارید ، بهترین انتخاب است. آیا می توانید مقاله ای در مورد نحوه یافتن سایت های نویسنده با hrefs بنویسید؟ بنابراین ، در یک پاسخ کوتاه ، می توانیم با تلاش و کوشش بیشتری به سؤال نحوه ورود در صفحه اصلی گوگل به شرح زیر پاسخ دهیم.



:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایو هم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود



:: برچسب‌ها: نمایندگی سونی وایو ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران گوشی های هوشمند آیفون با آن مواجه هستند ، خراب شدن این گوشی هاست ،طبیعتا در ایران تعمیر گوشی آیفون کار ساده ای نیست و انجام آن نیاز به تخصص و مهارت های لازم دارد که توسط کارشناسان نمایندگی آیفون قابل انجام است ، در این مطلب با شما هستیم تا کمی درباره آیفون با یکدیگر صحبت کنیم و بهترین نمایندگی آیفون در ایران را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است

تعمیرات گوشی آیفون از جمله کارهاییست که باید توسط یک متخصص آیفون انجام شود و اگر به کسانی داده شود که هیچ سررشته ای از این کار ندارند قطعا مشکلات و آسیب هایی برای شما خواهد داشت ، از این رو همیشه سعی کنید که یک تعمیرکار حرفه ای برای گوشی آیفون خود داشته باشید



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

از دیرباز وقتی کالایی یا  دستگاهی ساخته می شد بعد از مدتی استفاده  بر اثر حوادث و….. نقصی پیدا میکرد و نیاز به متخصص و کاردانی بود که بتواند نقص پیش آمده را  رفع کند . امروز گوشی ها و کالا های دیجیتال هم اینگونه هستند به خصوص این روزا که استفاده از اسمارت فون ها شدیدا زیاد شده نیاز به بودن مجموعه هایی که تخصص عیبی یابی گوشی ها را داشته باشند به یکی از نیاز های اصلی کاربران تبدیل شده است .  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی های  پیشرو در تولید  کالاهای دیجیتال مخصوصا موبایل  در دنیا است که در حوزه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

کمپانی  شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با استراتژی کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

برند شیائومی چند ماه پس از تاسیس اش  از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

این رابط کاربری یک قدم بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند

استراتژی فروش محصولات شیائومی متفاوت با برندهای دیگر است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد.

گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از برند های محبوب و خوش نام در زمینه تولید موبایل هست که گوشی های شیائومی به قسمت ارزان اما کیفیت بالا معروف اند . موبایل های شیائومی بدلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ظریف و قیمت بصرفه از ارزش خرید شدیدا بالایی برخوردارند . از دلایلی  که سبب شده برند شیائومی تا این حد موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix از اولین  گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به طوری که که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

تعمیرات گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل ظرافت و متفاوت بودن طراحی عیبی یابی و تعمیرات گوشی شیائومی راحت نیس و کمتر افرادی هستند که توانایی عیب یابی آن هارا داشته باشند یا اگر توانسته اند تعمیر کنند مشاهده شده که کاربران از کیفیت تعمیرات ناراضی بودند . در این راستا ما تیم تعمیرات گوشی های شیائومی را تاسیس کردیم تا حلال مشکلات شما عزیزان باشد .

در این مجموعه ابتدا گوشی هایی که نیاز به تعمیرات دارند توسط کارشناسان حرفه ای ما به طور دقیق عیب یابی شده سپس تحویل تیم فنی و تعمیرات داده میشود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی گوشی را به بهترین صورت تعمیر کنند



:: برچسب‌ها: تعمیرات گوشی های شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تبلت ها ابزار های دیجیتالی هوشمند امروزی هستند که نمیشود از آنها چشم پوشی کرد این روزها به خصوص کودکان زندگی دیجیتالی خود را با انواع بازی های موبایلی در تبلت خود انجام میدهند ، یکی از بهترین تبلت های ساخته شده تبلت های ساخت شرکت ایسوس است این شرکت با تولید تبلت های هوشمند با جدیدترین فناوری های موجود توانسته است بخش قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد ، در زیر کمی درباره تاریخچه شرکت ایسوس و انواع تبلت های ساخته شده این شرکت با هم صحبت میکنیم ، با ما همراه باشید

شرکت ایسوس

شرکت رایانه اِیسوست ، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ( اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است. ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یک‌سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است

از محصولات موفق ایسوس، رایانه  شخصی «ای می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده‌است. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نِت‌بوک» شهرت یافت. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لِنووُ، توشیبا، دِل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.]

در سال ۲۰۱۰ این شرکت یک خانوادهٔ جدید را با نام «ای‌پَد به سبد تولیدی خود اضافه نمود. همچنین ایسوس، نخستین نوت‌بوک سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی کرد.

  • ایسوس زنفون نام سری از محصولات تلفن همراه بر پایه اندروید با طراحی و فروش شرکت ایسوس می‌باشد. نسل اول زنفون ها در نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس 2014 در لاس وگاس نوادا معرفی شد.علاوه بر پردازنده های اینتل، اسنپ‌دراگون، و پردازنده مدیاتک و سیستم عامل اندروید،همچنین دارای رابط کاربر رابط کاربری مخصوص ایسوس می باشد
    • ایسوس زنفون سی
    • ایسوس زنفون ۲
    • ایسوس زنفون ۲ لیزر
    • ایسوس زنفون ۲ دلوکس
    • ایسوس زنفون زوم
    • ایسوس زنفون ۳
    • ایسوس زنفون 3 مکس
    • ایسوس زنفون ۳ اولترا
    • ایسوس زنفون ۳ دلوکس
    • ایسوس زنفون ای‌آر
    • ایسوس زنفون 4
    • ایسوس زنفون 4 مکس
    • ایسوس زنفون 4 مکس پلاس
    • ایسوس زنفون مکس پلاس(m1)
    • ایسوس زنفون 5
    • ایسوس زنفون 5q
    • ایسوس زنفون 5z

تعمیرات تبلت ایسوس

حقیقتی که وجود دارد و باید آن را بپذیریم این است که کودکان شلخته هستند ، و هر کودک شلخته ای که تبلت ایسوس خریده است ممکن است با کمی شیطنت تبلت خود را خراب کند اما نگران نباشید تعمیرات تبلت ایسوس این روزها هرجای ایران که باشید برای شما انجام میشود فرقی نمیکند شمال هستید یا جنوب مهم این است که به راحتی میتوانید با یک جستجو به یک تعمییرگاه ایسوس در شهرتان مراجعه کنید و تبلت خود را تعمییر کنید

 



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است برای هریک  از قطعات دیجیتال  امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث به وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است . در ادامه با بلاگتن همراه باشید

آشنایی با شرکت لنوو

کمپانی چینی و چند ملیتی لنوو با عنوان بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته شده است و عنوان سومی بزرگ ترین فروشنده موبایل را در جهان دارد . ناگفته نماند این کمپانی در کارنامه خود ساخت ابر کامپیوترها و تجهیزات آنها را نیز دارد .

کمپانی لنوو اگرچه در سال 2004 در کشور چین تاسیس شد اما ریشه آن به سال 1984 برمیگردد . در سال 1984 لیو شوانژی به همراه ده نفر از همکارانش این شرکت را با نام (New Technology Development Company )  معروف به لجند تاسیس کردند . بعد ها در سال 2004 با نام Lenovo  وار عرصع بازارشد . خوب است بدانید که نام شرکت لنوو از ترکیب دو واژه legend  به معنای افسانه  و Novo به معنای جدید ساخته شده است .

اولین موفقیت لنوو در سال 1993 بود که توانست از رقیب های مطرح چینی خود (اس تی و کامپک) پیشی بگیرد .کیفیت بالا و طراحی ظریف و زیبا و استفاده از سخت افزار  مناسب در تجهیزات ساخته شده باعث موفقیت های پی در پی شرکت تازه تاسیس لنوو شد .

موفقیت های لنوو در تولید کامپیوتر های دسکتاپ تا قاره آسیا و استرالیا ادامه یافت و در سال 1999 توانست عنوان بهترین تولید کننده رایانه های شخصی این منطقه را به نام خود ثبت کند.

محصولات لنوو

باتوجه به نیاز بازار و مشتریان شرکت لنوو فقط در زمینه ساخت کامپیوترهای شخصی خود را بسنده نکرده بلکه در زمنیه ساخت گوشی های هوشمند، کامپیوترهای رومیزی، سرور، نوت بوک، تبلت، نت بوک، دستگاه های جانبی کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، اسکنر و دستگاه های ذخیر سازی.

محصولات لنوو به دلیل کیفیت بالا و طراحی خوب در تمام دنیا طرفدارن زیادی دارد و در کشورم ما ایران نیز شرکت لنوو از محبوبیت بالایی برخوردار هست .

گوشی های لنوو

لنوو را به لپ تاپ های مستحکم اش میشناسند اما این شرکت چند ملیتی با عرضه محصولات الکترونیکی با کیفیت و قیمت مناسب در جهان قدرت نمایی میکند . به طوری که بعد از لپ تاپ های لنوو ، گوشی های لنوو در دنیا معروفند .

به طور کلی گوشی های لنوو به دو دسته اصلی (مبتنی بر اندروید و  ویندوز)تقسیم میشود. از آنجایی که سیستم عامل اندروید پرطرفدار ترین سیستم عامل دنیا است ، گوشی های اندرویدی لنوو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند .

تعمیرات گوشی های لنوو

درست است که است که گوشی های لنوو دارای کیفیت خوب و طول عمر بالایی هستند اما این را هر انسانی میداند که همه کالاهای دیجتالی ایده آل نبوده و امکان خراب شدن بر اثر حوادث یا ضعف سخت افزاری وجود دارد . گوشی های لنوو هم براساس تجربیات ما دارای ضعف هایی هست و یا ممکن است بر اثر حوادث خراب شود.

بدیهی است که هر شخص عادی نمیتواند تعمیرات گوشی لنوو یا کالاهای دیجیتال را به نحو احسنت انجام دهد . برای عیب یابی و تعمیرات کالاهای دیجیتال نیازمند تیم باتجربه و کارآزموده و کارشاناسانسی است که بتوانند در کمترین زمان و با کیفیت بالا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

در این راستا مجموعه ای از تیم فنی و کارشناسان باتجربه و کارـآزموده فلان گردهم آمده تا تعمیرات و مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای تبلت های شما را برطرف کنند .

برخی مزایای تیم تعمیرات نماینگی لنوو  :

l      استفاده از قطعات اصلی

l      پشتیباتنی 24 ساعته

l      عیب یابی و تعمیر در حداقل زمان

l      ضمانت نامه رسمی و کتبی

l      استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته

 



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بسیاری از شما شاید دفعه اولتان باشد که کلمه پاپ سوکت را میبینید و نمیدانید چیست ، پاپ سوکت یک ابزار برای تلفن های همراه شما است که سهولت استفاده از آن را برای شما ساده تر میکند ، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره پاپ سوکت به دست آورید  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

پاپ سوکت چیست

پاپ سوکت یک دایره پلاستیکی است که شما آن را با یک برچسب چسبنده به سطح صاف تلفن همراه خود (یا قاب) می‌چسبانید. زمانی که آن را دو بار به سمت بالا بکشید، مانند یک آکاردئون بزرگ شده و به سمت بالا می‌آید. به این ترتیب می‌توانید انگشتان خود را میان تلفن همراه خود و انتهای پاپ سوکت قرار دهید. با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید تلفن همراه خود را راحت تر در دست بگیرید.

اگر ایده وجود یک شی بزرگ در پشت تلفن همراهتان شما را اذیت می‌کند و کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، نگران نباشید. پاپ سوکت در هر زمان به راحتی برداشته، نصب و جابجا می‌شود.

توجه داشته باشید که پاپ سوکت‌ها دارای دو بخش هستند: پایه (صفحه چسبی) و پاپ تاپ (PopTop) که قسمت طرح ظاهری است. زمانی که از طرح ظاهری پاپ سوکت خود خسته می‌شوید، بخش تاپ پاپ به راحتی جدا می‌شود و شما حتی می‌توانید طرح دلخواه خود را برای سطح ظاهری آن سفارش دهید؛ در حالی که برداشتن پایه اصلی پاپ سوکت کمی دشوار است.

برای برداشتن کامل پایه اصلی، از متصل بودن پاپ سوکت به گوشی خود اطمینان حاصل کنید و سپس آن را به آرامی از محل مورد نظر جدا کنید. اگر در برداشتن پاپ سوکت با مشکل مواجه شدید، یک نخ دندان یا یک کارت اعتباری را در زیر پلت فرم بکشید تا چسب موجود در زیر آن از سطح جدا شود. هیچ وقت به یک باره آن را نکشید؛ چراکه باعث می‌شود دستگاه آسیب ببیند. پاپ سوکت برای انواع مختلف گوشی‌های همراه موجود است و به طور کلی پاپ سوکت کاربردهای فراوانی دارد و کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

به خاطر داشته باشید که ژل چسب پاپ سوکت ممکن است با گذشت زمان، خشک شود. اگر احساس کردید که چسب آن خشک شده است، کافی است آن را با آب گرم بشویید و بگذارید خشک شود. نگذارید این چسب بیشتر از ده دقیقه در هوای آزاد خشک شود.

یک پاپ سوکت عمدتا به عنوان یک گیره اضافی عمل می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر کارایی دارد. اگر گوشیتان مرتبا از دستتان به زمین می‌افتد و با در دست گرفتن یک گوشی بزرگ مشکل دارید، پاپ سوکت این مشکلات را حل می‌کند.

اگر گوشی بزرگی دارید، با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید گوشی خود را در یک دست بگیرید و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. علاوه بر این، استفاده از پاپ سوکت بسیار راحت‌تر است و گوشی کمتر از دست شما به زمین می‌افتد

اگر در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن، نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما در یک جا نگه داشته شود، پاپ سوکت این امکان را برای شما فراهم می‌کند. هنگامی که از دو پاپ سوکت برای نگه داشتن گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، کارایی بهتری را مشاهده می‌کنید؛ البته استفاده از یک پاپ سوکت نیز این کار را انجام خواهد داد.

همانطور که در بالا خواندید خرید پاپ سوکت فانتزی کار را برای شما راحت میکند ، با خرید یک پاپ سوکت آسان فیلم ببینید ، آسان تر سلفی بگیرید و زندگی دیجیتالی آسان تری داشته باشید

 



:: برچسب‌ها: خرید پاپ سوکت فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1•تبلیغات اینترنتی بسیار ارزان است:

تعرفه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود. لذا به شما توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهی و تبلیغات خود را در سایتهای اینترنتی اقدام کنید.

2•تبلیغات اینترنتی محدوه زمانی و جغرافیایی ندارد:

تبلیغات در اینترنت به صورت مداوم و بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در سر تا سر دنیا دیده می شود. بطور مثال هنگامی که شما در یک سایت نیازمندی اینترنتی تبلیغات انجام می دهید، اَگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس کلیه کاربران اینترنتی خواهد بود.

3•تبلیغات اینترنتی و مخاطبین بیشمار:

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

4•تبلیغات اینترنتی، فضای سبز بیشتر و زندگی سالم تر:

با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت،پوستر و کاتالوگ،می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری نمود.

5•ارسال تبلیغات و به روز رسانی اَسان:

امکان ثبت تبلیغات اینترنتی، ویرایش سریع و اَسان و به روز رسانی مداوم از دیگر ویژگی های این نوع تبلیغات می باشد.

6•تبلیغات اینترنتی و ارائه اطلاعات بیشتر:

یکی از دلایل توجه به تبلیغات اینترنتی امکان نمایش اطلاعات مختصر و کوتاه بدون توضیحات کافی در سایر روش های تبلیغی است، که این عوامل ساده می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در فروشندگان اینترنتی تقویت میکند. تبلیغات اینترنتی می تواند با رعایت اصول لازم، اطلاعات کافی و جامعی را در اختیار مشتری بگذارد.

7•تبلیغات اینترنتی و فروش اَنلاین:

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

روش های موثر تبلیغات اینترنتی:

1- تبليغات در سایت های نیازمندی معتبر :

امروزه بیشتر نیاز افراد از طریق اینترنت و سرچ در گوگل برطرف میشود . مهم ترین بخش تبلیغات  تبلیغ در سایت های نیازمندی است که امروزه شمار آنها رو به افزایش است .سایت های نیازمندی با درج آگهی شما در قسمت مرتبط با کسب کار شما باعث افزایش بازدید کسب کار شما میشود .
سایت هایی که اقدام به تبلیغات برای کالا یا هر گونه خدماتی می کنند، فرصتی مناسب برای ارائه و دیده شدن بیشتر شما هستند. یکی از مهم ترین مزیت های  سایت های درج آگهی رایگان و ویژه این است که مستقیماً با مخاطبان واقعی خدماتتان روبرو می شوید. در این محیط ها می توانید به راحتی کالای خود را معرفی کنید و انتظار داشته باشید در سریعترین زمان ممکن دیده شوید.با درج آگهی انبوه خود بصورت رایگان در سایتهای نیازمندی میتوان بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم . برخی از سایتهای آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای سئو و بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند . آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند.

-درج آگهی در سایت های نیازمندی به دو روش انجام میشود:

-درج آگهی رایگان : که امکان درج لینک به سایت شما نیست.
-آگهی ویژه : که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون در آگهی درج کنید و ضمنا‌ آگهی شما به صورت ثابت در صفحه اول سایت می باشد.

مزایای آگهی های ویژه :

1 - آگهی های ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود و نیازی به بروز رسانی ندارد.
2 -در آگهی های ویژه لینک سایت آگهی دهنده به صورت فالو درج می شود که باعث بالا رفتن رتبه سایت آگهی دهنده می شود.
3 - با کلیک هر بازدیدکننده بر روی یک آگهی رایگان ،آگهی های ویژه مرتبط در سمت چپ سایت برای بازدید کننده نمایش داده می شود.
4 - برای گوگل صفحه اول هر سایت رتبه بالاتری نسبت به صفحه های داخلی دارد. در نتیجه وجود لینک سایت یا وبلاگ در آگهی ویژه باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

2-تبليغات و انتشار لینک آگهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند. کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نکند. همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم. همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی محصولات، برگذاری کمپین ها، ارائه پیشنهادات ویژه و .... در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند. فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند. پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید. وبه همین دلیل شبکه های اجتماعی مورد توجه موتورهای جستجو وگوگل می باشد. درج لینک آگهی شما در فيسبوک ، توييتر و لينکدين و ... تاثیر زیادی در افزایش رتبه آگهی و ایندکس آگهی شما در گوگل دارد .

3-رپورتاژ خبری:

 خرید رپورتاژ‌ به علت متن مرتبط با کسب کار و کلمه کلیدی شما اهمیت زیادی از نظر گوگل دارد. در واقع، اکثر کسب و کارها بیشتر برای گرفتن بک لینک‌های قوی دائمی اقدام به خریدن رپورتاژ‌های خبری می کنند.

اشاره ای کوتاه به فواید رپورتاژ :

۱- مقاله ای کامل و جامع برای معرفی شما:
همانطور که گفتیم، رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانه‌های معتبر اینترنتی منتشر می‌کنید، یک مقاله و نه یک بنر تبلیغاتی!
چه حرف‌ها که نمی‌توان در طول یک مقاله به مخاطب زد. شما فرصت دارید تا به او آموزش بدهید، احساس نیاز در او ایجاد کنید و به خوبی خودتان را معرفی کنید. اصلاً می‌توانید یک داستان طولانی برای او بگویید. داستانی که اگر جذاب باشد، حتماً می‌تواند او را تا پایان با خود همراه کند.
مخاطب دیگر فقط یک جمله تبلیغاتی از شما نخواهد شنید، بلکه محتوایی از شما دریافت می‌کند که می‌تواند در عین مفید بودن، او را به خرید از شما هم ترغیب نماید. فقط کافی است هنرمندانه نوشته شده باشد.
۲- احتمال خوانده شدن زیاد:
آیا رپورتاژ آگهی در جایگاه‌های تبلیغاتی یک سایت نمایش داده می‌شود؟ نه! در بین محتواهای اصلی آن‌ها خواهد بود. در واقع، همچون یکی دیگر از مقالات سایتی است که خواننده‌ها همیشه به سراغ آن می‌آیند.
این یعنی حتماً رپورتاژ آگهی شما به چشم خوانندگان خواهد خورد و کافی است که یک عنوان جذاب انتخاب کرده باشید تا آنها نتوانند جلوی کلیک کردن خود را بگیرند.
در حقیقت، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک رسانه برای جذب خواننده‌ها به محتوای خود استفاده می‌کنید. اعتبار دقیقاً همان ویژگی بعدی است که به آن خواهیم پرداخت.
۳- افزایش اعتبار و برندینگ شما:
اعتبار، اعتبار، اعتبار! این چیزی است که به کسب و کار شما در مسیر رشد بیشتر کمک خواهد کرد. اینکه شما را به عنوان یک عضو معتبر از صنعت خودتان بشناسند. حضور در رسانه‌های بزرگ قطعاً برای چنین هدفی موثر است.
اینکه شما در بین اخبار و مقالات رسانه‌های بزرگ اینترنتی، قطعاً باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد. حتی می‌توانید در وب‌سایت اصلی خود نیز لینک این مقالات را قرار دهید و به کاربران اطلاع دهید که در این رسانه‌ها حضور داشته‌اید. (البته، شاید چندان با این موضوع موافق نباشید. چون حضور شما به صورت تبلیغاتی بوده است. اما حتی همین موضوع هم نشانی از اعتبار در خود دارد.)
4-هزینه به صرفه تر:
چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از قیمت رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست. اجازه بدهید توضیح دهم.
رپورتاژ آگهی در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه بسیار معقولانه‌تری دارد. برای مثال، اگر قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، حداقل باید چند میلیون تومان هزینه کنید. اما رپورتاژ دادن در همین رسانه، بسیار بسیار کمتر برای شما هزینه دارد. شاید حتی بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا کنید. این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب می‌شود.
5-موثر در سئو وب سایت:
تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ می‌تواند در فروش و برندینگ کسب و کار شما تاثیر داشته باشد. اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای اکثر کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نیست. بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت است.
زمانی که شما در سایت‌های بزرگ اینترنتی حضور داشته باشید و از آنها لینک دریافت کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: «من وب‌سایت مطرحی دارم. وب‌سایتی که توسط رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده است.» و گوگل عاشق این پیام است و وقتی آن را دریافت می‌کند، عاشق شما هم خواهد شد.
به لطف انتشار رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد شناخت و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خود به شما اختصاص می‌دهد. و این بزرگترین مزیت انتشار رپورتاژ خبری است.
6-محتوایی همیشگی و غیرقابل حذف
رپورتاژ شما همیشه در سایت هدف قرار میگیرد و هرگز حذف نمیشود این یک امتیاز مثبت برای شما است تا همیشه مورد توجه مخاطبین آن سایت قرار بگیرین.

4-بک لینک:

گوگل به خرید بک لینک  بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که خرید بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

منبع : گروه تبلیغات بک لینک وب



:: برچسب‌ها: روش های تبلیغات در اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بیایید به خودتان لطف کنید و نوروز امسال را بهتر از هر سال جشن بگیرید و بیخیال سفرهای جاده ای پرترافیک داخل ایران شوید. البته که ایران سرشار از دیدنی هاییست که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند و هر کدام می توانند شما را حیرت زده کنند. اما چرا ایام نوروز را برای ایرانگردی انتخاب کنید؟ ایام نوروز به واقع بدترین زمان برای سفرهای جاده ای در داخل کشور محسوب می شود و علت آن هم ترافیک و شلوغی وحشتناکی است که بر اثر حجم زیاد سفرهای نوروزی اتفاق می افتد، در چنین شرایطی سفر به کشورهای خارجی بهترین گزینه است. اما اگر قصد داشته باشید در ایام نوروز به یک کشور خارجی سفر کنید کدام کشور را برای سفر بهاری خود انتخاب می کنید؟ ما به شما کمک می کنیم بهترین سفر خارجی در عید نوروز را تجربه کنید.

وقتی صحبت از سفرهای خارجی می شود اولین چیزی که به ذهن همه می رسد هزینه های زیاد خرید بلیط هواپیما خارجی و دردسر های اخذ ویزاست! ولی داستان به این گرانی و سختی هم که شما فکر می کنید نیست! کشورهای بسیاری در دنیا وجود دارند که با هزینه ای مناسب می توانید در نوروز به آنها سفر کنید و تجربه خاطره انگیزی داشته باشید.
پس پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی سفر نوروزی عید امسال، تجربه یک سفر خارجی و گردشی متفاوت را هم قرار بدهید. در ادامه با معرفی تعدادی از ارزان ترین کشورهای دنیا برای سفر در عید نوروز با وبلاگ ما همراه باشید.

تور برزیل :

سفر به برزیل را هر کسی باید حداقل یک بار در طول زندگیش تجربه کند. . به طور کلی با وجود سواحل فراوان، مردم زیبا و قیمت‌های ارزان، نیازی به دعوت از گردشگران برای بازدید از این کشور نیست. برزیل بهترین‌ها را برای شما حاضر کرده است؛ در برزیل می‌توانید از گشت‌و‌گذار در مناطق مختلف با اقلیم و حیات وحش متفاوت لذت ببرید و در جنگل‌های بارانی آمازون لذت رویایی با منحصربه‌فردترین ومتنوع‌ترین حیات وحش را تجربه کنید. اگر شهرها و بناهای تاریخی و آثار معماری را دوست دارید، در برزیل ناامید نمی‌شوید. قدم زدن در ساحل، فوتبال، مردم دوست‌داشتنی و قیمت‌های معقول، همگی دست به دست هم می‌دهند تا برای سفر به برزیل مشتاق شوید.
بازدید از مجسمه مسیح (پنجمین مجسمه بزرگ دنیا) و آبشار شگفت‌انگیز و باشکوه ایگواسو در مرز برزیل و آرژانتین از مهم ترین جاذبه های گردشگری برزیل است.
مهمترین شهر های کشور برزیل:

 شهر سائوپائولو:

این شهر با داشتن 12 میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهر های این کشور بوده و به عنوان اصلی ترین شهرهای صنعتی در آمریکای جنوبی شناخته شده است.

شهر ریودوژانیرو:

این شهر با داشتن 450 سال قدمت خود دومین شهر بزرگ کشور برزیل می باشد که در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است و یکی از دیدنی ترین و گردشگرپذیرترین شهر های کشور برزیل می باشد.

شهر برازیلیا:

در سال 1960 به شکل رسمی پایتخت این کشور شناخته شد و از مهمترین شهرهای سیاسی در آمریکای جنوبی به شمار می رود.
جاذبه های دیدنی ریودوژانیرو:

کوه شوگِرلوف (Sugar Loaf Mountain):

یکی از زیباترین جاذبه های شهر ریو و هم چنین از معروف ترین جاذبه های کشور برزیل، همین کوه زیباست که بازدیدکنندگان را به دنیایی از سحر و جادو و سفری آمیخته با تفریح و سرگرمی دعوت می کند و خاطراتی ناب و فراموش نشدنی برایشان رقم می زند. این جاذبه با داشتن چشم اندازی  فرهنگی، طبیعی، تاریخی و توریستی، نقطه ی مهمی از شهر ریو محسوب می شود. این کوه به عنوان عنصری طبیعی، ما را به دوره ی دریانوردانی می برد که به خلیج Guanabara آمدند و در قالب یک پدیده ی جغرافیایی، تاریخ قاره ی آمریکا را نمایش می دهد.

مجسمه ی مسیح منجی (Statue of Christ the Redeemer):

تصویری که خیلی ها از شهر ریو در ذهن دارند، تصویر مجسمه ی مسیح منجی است که در بالای کوه "کورکووادو" (Corcovado) قرار گرفته و با آغوشی باز به بازدیدکنندگان این شهر خوش آمد می گوید. این مجسمه که یکی از عجایب هفتگانه ی جدید در دنیاست و در ارتفاع 710 متری از زمین قرار گرفته، کل شهر را در سیطره ی خود دارد. ساخت این مجسمه در سال 1931 به پایان رسید. ارتفاع آن 30 متر است و عرض مجسمه به دلیل دست های باز حضرت مسیح در طراحی آن، به 28 متر می رسد.

ساحل کوپاکابانا (Copacabana Beach):

یک تلاقی شگفت انگیز میان دریا و خشکی و محبوب ترین خط ساحلی شهر ریو!
این ساحل بلند و پرپیچ و خم که روزگاری فقط یک زمین هلالی شکل شنی و ساکت و سوت و کور بود، امروز با دنیایی از تفریح و سرگرمی و سرشار از حس فعالیت و سرزندگی به طول 4 متر گسترده شده است.

جزیره ی پاکوئتا (Ilha de Paqueta):

جزیره ی پاکوئتا که در خلیج گوئانابارا (Guanabara) قرار گرفته، یک جاذبه ی توریستی و مکانی آرام و دنج برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر است.این جزیره نزدیک به 20 درخت بائوباب (baobab) (یک گونه درخت آفریقایی) دارد. یکی از این درختان Maria Gorda نام دارد که ساکنین ریو برای خوش شانسی آن را می بوسند

کلیسای جامع سنت سباستین (St. Sebastian Cathedral):

به این کلیسا، کلیسای جامع ریو دو ژانیرو نیز می گویند. معمار این بنا، ادگار فونسکا (Edgar Fonseca) است که با الهام گرفتن از اهرام مخروطی شکل مایاها، شکل مخروطی این کلیسا را با سبک معماری مدرن تلفیق کرد و بنایی باشکوه و استثنائی را خلق کرد که 8000 متر فضای داخلی و 75 متر ارتفاع دارد

موزه هنر سائو پائولو ( Museu de Arte de Sao Paulo ، MASP ):

موزه هنر سائوپائولو که محلی ها آن را به Masp می شناسند . هر چند که در سال 1968 افتتاح شده و قدمت چندانی ندارد، با این حال جامع ترین و معروف ترین کلکسیون هنر غرب آمریکای جنوبی را در خود جای می دهد. شما در این موزه می توانید آثار هنری متعلق به امپرسیونیست ها و اعجوبه های هنر مدرن مثل رینور، ون گوک ، ماتیس، مانت ، دبرت، پیکاسو و میرو را مشاهده کنید.در کنار این مجموعه 73 مجسمه برنزی قرار دارد که فقط توسط دگاس معروف ساخته شده ه اند

جاذبه دیدنی ایگواسو:

آبشار ایگواسو (Iguazu Falls)
مرکز حیات وحش گورا اوگا (Guira Oga Wildlife Center)
آبشار سالتوس دل ماندی (Saltos del Monday)

تور برزیل

تور آفریقای جنوبی:

آفریقای جنوبی بسیار متنوع و منحصربه‌فرد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانی هاست. تور آفریقای جنوبی مملوء از جاذبه های ناب است؛ هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ ویژگی‌های طبیعی از جمله پوشش گیاهی و حیات وحش،گویی جهان کوچکی را در دل خود جای داده است.
شهر های پر طرفدار در آفریقای جنوبی کیپ تاون و ژوهانسبورگ است. کیپ‌تاون پایتخت آفریقای جنوبی، دومین شهر بزرگ و مهم آن است. کیپ تاون را می توان محبوب‌ترین مقصد جهانگردی در آفریقای جنوبی دانست که تنها تعداد کوچکی از نقاط برجسته این کشور مثل پارک ملی کروگر، کوه تیبل و دماغه امید نیک، آکواریوم دو اقیانوس ، غواصی با کوسه‌ها و سواحل خارق‌العاده را نام برد که سالانه میلیون‌ها گردشگر برای بازدید از جاذبه‌های این شهر و گذراندن تعطیلاتی مهیج به این شهر سفر می‌کنند.
ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است.ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است.

پايتخت های آفريقای جنوبی:

1-ژوهانسبورگ

ژوهانْسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگترین شهر کشور آفریقای جنوبی و مرکز استان گائوتنگ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است.
بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر آفریقای جنوبی است. این شهر دارای موزه ها و پارکها و گالری های نقاشی و دیدنی های بسیار زیاد و همچنین معادن عظیم طلا میباشد. ژوهانسبورگ از قدیم شهری ثروتمند و پر جمعیت بود. وجود معادن طلا از قدیم در این منطقه، خاک آن را بسیار با ارزش کرده است. به همین دلیل امروزه این شهر قوی ترین اقتصاد را در آفریقای جنوبی دارد.

پارک شیرها (Lion Park) در ژوهانسبورگ

باغ وحش ژوهانسبورگ بیش از دو هزار حیوان در خود دارد و در مکانی سرسبز واقع شده است. باغ وحش ژوهانسبورگ در سال 2003 یکصدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت، ولی اهمیت این باغ وحش تنها قدمت و دیرینگی آن نیست، بلکه خدمات جانبی این باغ‌وحش آن را در رده هشتم بهترین باغ وحش‌های دنیا قرار داده است.
باغ وحش ژوهانسبورگ جزو معدود باغ وحش های دنیاست که برای گردشگران و مراجعه کنندگان خود تورهای بازدید شبانه برگزار می کند. باغ وحش ژوهانسبورگ اولین باغ وحش دنیاست که در قفس حیوانات خود دوربین هایی قرار داده که به صورت شبانه روزی می توان از طریق اینترنت آنها را دید. این باغ وحش بخش های مختلفی همچون Spice Route (حیوانات آسیایی)، قلب آفریقا (گوریل، شامپانزه و دیگر حیوانات آفریقای مرکزی)، سافاری جنوبی (حیوانات محلی)، زیستگاه های دیگر (شتر، خرس قطبی و پنگوئن) و آمازونیا است که شامل حیوانات آمریکای جنوبی است.

2-کیپ تان:

دومین شهر پر جمعیت آفریقا جنوبی بعد از ژوهانسبورگ شهر کیپ تاون است. این شهر محبوب ترین مقصد جهان گردان و گردشگران در قاره آفریقا است و از همین رو برای شانزدهمین بار عنوان برترین شهر آفریقا و خاورمیانه را در سایت TravelLeisure از آن خود کرده است. این شهر مجموعه ای از سواحل، حیات وحش، طبیعت های بکر را در دل کوه های بلند خود جای داده است؛ شهر کیپ تاون به «مادر سیتی» هم مشهور است. در کنار تمامی جاذبه ها و طبیعت های بکر و زیبایی که دارد از آب و هوای فوق العاده ای هم بهره می برد.

جاذبه های کیب تان:

بوک آپ (Bo-Kaap):

این منطقه که بر روی تپه ای در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد، منطقه ای تاریخی است که اصالتا به برده هایی که از جنوب شرق آسیا به این منطقه آورده می شدند اختصاص داشته است. با برچیده شدن نظام برده داری این منطقه تا حدی حالت محله های قدیمی و زندگی سنتی خود را حفظ کرده است. خانه هایی با معماری رنگی چشم اندازی عالی از این شهر را بوجود آورده اند. مساجد متعدد یادآور حضور مسلمانان شرق آسیایی در این قسمت هستند.
باغ طبیعی کریستین بوش (Kirstenbosch):
از جمله مکانهایی است که کلکسیونی از گیاهان و گل های ویژه آفریقای جنوبی و کیپ تاون است. گیاهان نادری از سراسر آفریقای جنوبی در این باغ گردآوری شده اند.
جزیره روبن یا روبن آیلند (Robben Island):
این جزیره که در نزدیکی ساحل کیپ تاون واقع شده زندان آپارتاید برای مخالفان و شورشیان بوده است و مهم ترین زندانی آن، نلسون ماندلا رهبر جنبش ضد تبعیض نژادی آفریقا بوده است.
آکواریوم دو اقیانوسی (Two Oceans Aquarium):
(Two Oceans Aquarium) این آکواریوم که در نزدیکی واتر فرانت (Waterfront) قرار دارد، مکانی جالب برای دیدن جانوران دریایی اقیانوس های آرام و اطلس است. چرا که کیپ تاون در نقطه تلاقی و دیدار این دو اقیانوس قرار دارد.

تور آفریقای جنوبی

تور استرالیا :

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. جمعیت استرالیا ۲۵ میلیون و ۵۱۲ هزار نفر و زبان ملی کشور انگلیسی است در قانون کشور برای آن رسمیتی در نظر گرفته نشده‌است. بیشتر جمعیت استرالیا در حاشیه ساحل جنوبی تمرکز دارد. بومیان استرالیا تا قبل از کشف توسط اروپایی ها از حدود ۶۵۰۰۰ سال پیش در آنجا سکونت داشتند.
استرالیا دین رسمی ندارد و قانون اساسی آن، دولت را از تصویب هر قانونی که بر پایه دین بنا شده باشد منع می‌کند. در سرشماری سال ۲۰۱۶ میلادی ۵۵٫۸ درصد از استرالیایی‌ها خود را مسیحی، ۳۱٫۳ درصد بی‌دین و ۷٫۳ درصد نیز پیرو ادیان غیرمسیحی معرفی کردند.

معرفی شهرهای مهم استرالیا

-ملبورن در استان ویکتوریا
-سیدنی در ایالت ولز جنوبی جدید
-پرت در استرالیای غربی
-وودونگا در ایالت ویکتوریا
 

جاذبه گردشگری استرالیا:

 تالار اپرای سیدنی:

صحبت از سیدنی استرالیا که به میان می آید ناخودآگاه تالار اپرا در ذهن ها تداعی می شود ساختمان جذاب و زیبا در منطقه بنلونگ پوینت که بخاطر طراحی منحصربه فرد و خیره کننده اش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار می گیرد،این مکان یکی از بزرگترین نمادهای معماری در جهان نیز محسوب می شود و بسیار چشم نواز و دلربا است.

2. دیواره بزرگ مرجانی:

دومین جاذبه گردشگری کشور استرالیا دیواره بزرگ مرجانی که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است می باشد و همچنین یکی از بزرگترین ساختارهای زیستی روی کره زمین محسوب می شود.
پارک آبی دیواری بزرگ مرجانی در سال 1957 پدیدار شد تا حفاظت 300 ساحل مرجانی ، 600 جزیره قاره ای ازجمله جزایر زیبای ویتساندی، 3000 آب سنگ مرجانی و جزایر مانگرو داخل ساحل را در بر گیرد.

3. پارک ملی اولورا کاتا جوتا:

پارک ملی اولورا کاتا جوتا که در مرکز سرخ استرالیا واقع شده است از محبوب ترین شگفتی های طبیعی کشور استرالیا و جایگاه مردم بومی آنانگو به شمار می رود،نام این منطقه نیز در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به چشم می خورد.
در گویش محلی بومی اولارو که به معنای مکان سایه دار رایج است نسبت به مکان های اطراف ارتفاعی به اندازه 348 متر را داراست و محل قرارگیری بیشترین توده ان در زیر سطح زمین می باشد.صخره های گنبدی شکل قرمز رنگی به اسم کاتا تیوتا در این پارک وجود دارد که بازدیدکنندگان به هنگام غروب خورشید تغییر رنگ آن را به تماشا می نشینند.

4. پل بندرگاه سیدنی:

پل بندرگاه سیدنی نیز همانند تالار اپرا یکی از مشهورترین نمادهای استرالیا شناخته می شود این بنای جذاب معروف به جالباسی بزرگترین پل قوسی فولادی در جهان است،ساخت این پل 40 سال پیش از تالار سیدنی که به سال 1932 برمیگردد به انجام رسید.
صعود به نوک پل و تماشای منظره چشم نواز بندرگاه و شهر از کارهای با الویت توریست ها در سیدنی می باشد،نکته جالبی که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید این است که بازیگر معروف استرالیایی به نام پل هوگان قبل از اینکه به مشهوریت برسد به عنوان نقاش در این پل کار می کرد.

باغ یخی استرالیا:

باغ یخیباغ Fitzroy پس از سر چارلز آگوستوس فرماندار نیو ساوث ولز و فرماندار کل از مستعمرات استرالیا نامگذاری شد. این باغ قدمتی بالغ بر ۱۵۰ سال دارد و در كمتر شهری میتوان چنین باغی نزدیك به مركز شهر پیدا كرد.این باغ همه ساله در حدود ۲ میلیون توریست خارجی ،توریست محلی دارد.

تور مکزیک کوبا :

مکزیک کشوری زیبا و متنوع از همه‌ی جهات است همچنین کوبا یک مقصد گردشگری کامل است. در سفر با تور کوبا و مکزیک می توانید بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، آثار معماری شگفت‌انگیز، تاریخ طولانی و پرفرازونشیب و طبیعت فوق‌العاده را تجربه کنید.
کوبا با نام رسمی جمهوری کوبا کشوری است تشکيل شده از مجمع الجزايری در دريای کارائيب و پايتخت آن هاوانا است.
جمعيت اين کشور 11 ميليون و 200 هزار نفر و زبان رسمی آن زبان اسپانيايی است.
64 درصد از مردم کوبا سفيدپوست و26.6 درصد از نژاد آميخته با بوميان هستند.9 درصد نيز سياهپوستند.
65درصد مردم اين کشور مسيحی، 25 درصد بدون دين مشخص و 17درصد پيرو باورهای بومی (مانند سانتريا) هستند.واحد پول اين کشور پزوی کوبا است.

جاذبه های گردشگری کوبا:

1-دريای کارائيب:

دريای کارائيب دريائی است در غرب اقيانوس اطلس، منطقه کارائيب در آمريکای مرکزی. نام اين دريا را در متون قديميی تر دريای غرائب نيز نوشته‌اند.
کارائيب از شرق آسيا کمی دورتر است و در جنوب شرقی آمريکای شمالی، خاور آمريکای مرکزی و در شمال غربی آمريکای جنوبی قرار گرفته‌ است.
جاذبه های ديدنی دريای کارائيب:

جزيره آروبا:

آروبا يکی از جزاير کارائيب به حساب می‌آيد درآروبا اقيانوس و صحرا در کنار هم قرار گرفته‌اند و با گذر از بيابان مي توانيد به اين خط ساحلی برسيد.
آروباجزيره‌ای کوچک در جنوب کارائيب است که به پادشاه هلند تعلق دارد.دارای بادهای غالب مناطق گرمسيری استوايی ميباشد
اين جزيره علاوه بر فضايی آرام دارای تفريحات آبی، اسب سواری، دوچرخه سواری کوهستان و گلف نيز ميباشد.

جزيره سابا:

سابا بهشت زيبای گرمسيری پر از چشم‌اندازهای باشکوه و گنج‌های پنهانی است که آب زلال و شفاف سواحل آن با انعکاس تصاوير زيبای اطراف، طيف گسترده‌ای از رنگ‌های طبيعت را به نمايش می گذارد.

جزيره سنت لوسيا:

يکی از زيباترين جزيره های منطقه کارائيب است که دارای جنگل های موسمی و سواحل آن بسيار زيبا و چشمگير هستند در جزيره سنت لوسيا ميباشد.
با اينکه رنگ شن‌های ساحلِ جزيره سنت لوسيا سياه به نظر می‌رسند، اما گل‌های گرمسيری زيبا و عطر عالی انبه در هوا گردشگر را مدهوش خود می‌کند.سنت لوسيا دارای قله های آتشفشانی فراز اقيانوس اطلس است.

جزيره برمودا:

غارهای شگفت انگيز، آب‌های شفاف و گرم، سواحل شنی زيبا، مسيرهای پياده‌روی با چشم اندازهای بکر همگی در جزيره برمودا قرار دارد.
در اين جزيره زيبا گردشگران می‌توانند فعاليت‌های تفريحی زيادی از جمله غواصی با لوله تنفسی، گشت و گذار در ميان صخره‌های مرجانی، حمام آفتاب، قايق سواری و پياده‌روی در جنگل انبوه تجربه کنند.

جزيره تورکس و کايکوس:

اين جزيره پر از ديدنی است و زيباترين آب‌های زلال کارائيب را پيشکش گردشگران خود ميکند.
ساحل شنی تورکس و کايکوس مملو از صخره‌های مرجانی است

جزيره گوادلوپ:

اگر عاشق تورهای طبيعت گردی و سفر به مناطق کمتر شناخته شده کارائيب هستيد و دوست داريد بهترين جزاير آن را بشناسيد پيشنهاد می کنيم به جزيره گوادلوپ سری بزنيد.
از تفريحات گردشگران در اين مجمع الجزاير می‌توان به شب‌زنده‌داری در کنار سواحل و صرف خوش‌طعم‌ترين غذاهای دريايی و نوشيدنی‌های بومی و رنگارنگ اشاره کرد.
يکی از هيجان‌انگيزترين جاذبه جزيره گوادلوپ غواصی در کنار کوسه‌ها و تماشای کوسه‌‎ها ميباشد.
برای اين کار شما را در قفسی مخصوص ميیگذارند و با لباس غواصی به دل دريا می‌اندازند. در صورتی که بخواهيد میتوانيد در لبه بالايی قفس مخصوص تماشای کوسه‌‌ها بنشينيد و احساس کنيد در کنار آن‌ها غواصی و شنا می‌کنيد.

جزيره گرنادا:

ساحل لا ساگس جزيره گرنادا از مراکز طبيعت گردی باغ گرمسيری است که می‌توانيد قبل از برگشتن از کارائيب در آن قدم بزنيد و در هوای آکنده از عطر ادويه‌جات گوناگون آن هر آنچه را که می‌خواهيد تهيه کنيد؛
چرا که در تپه‌های سرسبز و حاصلخيز گرنادا انواع ادويه‌جات از جمله دارچين، جوز، علف ليمو، زردچوبه و ميخک به وفور رشد می‌کند، پس تعجبی ندارد که چرا اين منطقه را جزيره‌ی ادويه ناميده‌اند.

2-هاوانا:

شهر هاوانا پايتخت کشور کوبا و شهری با ساختمان های دوران استعماری اسپانيا است که اغلب کسانی که به اين شهر سفر می کنند می توانند در خيابان هايی که متعلق به کم کم 50 سال پيش است قدم بزنند و با آن آشنا شوند.
اين شهر بزرگترين و پرشورترين شهر کوبا است، جايی که به يکی از مناطق مهم کارائيب تبديل شده است. از آنجايی که هاوانا به علت موقعيت خاص و استراتژيکی خود براي سال ها تحت استعمار اسپانيايی ها بود، ساختمان ها و بناهای قديمی بسياری را در آن خواهيد ديد.

3-سانتيگو دی کوبا Santiago de Cuba:

سانتيگو دی کوبا دومين شهر مهم بعد از هاوانا و يکی از مکان های ديدنی کوبا است و در جنوب کوبا قرار دارد.
برخی اينجا را يک شهر جذاب پر از فروشنده‌ ها و با فرهنگ‌ های جالب می دانند که نقش بسيار مهمی در تاريخ و فرهنگ کوبا ايفا کرده است.
در هيچ کجای کوبا چنين ترکيب گسترده‌ ای از مردم و تاريخ پيدا نخواهيد کرد. فيدل کاسترو انقلاب خود را از اين شهر شروع کرد.

4-قلعه سه پادشاه مورو (Castillo de los Tres Reyes del Morro)

اين قلعه ،نقش حمايتی در ناحيه ورود به حوزه هاوانا بوده است که در سال 1589 ساخت آن به پايان رسيد. اين قلعه توسط مهندسی ايتاليايی به نام ژوان باتيستا آنتونلی و توسط برده ها ساخته ميشد و سنگ های آن در طول دهه ها و به صورت خشت تهيه می‌شد.
اما به دليل مشکلات اقتصادی دولتمردان کوبا و تناقضات و اختلافات با آنتونلی، ساخت اين قلعه به مدت30 سال طول کشيد. کف آن چند ضلعی است و با سنگ های مرتفع تهيه شده است .
بخش فانوس دريايی اين قلعه به خاطر تخريب ها و آسيب هايی که ديده بود، چندين بار بازسازی شده است و در قرن 19 ميلادی، فانوس ديگری جايگزين آن شده است. تماشای اين منظره از ارتفاعات بالای شهر بسيار چشم نواز است.

5-ساختمان ملی کاپيتال (El Capitolio):

ساختمان ملی کاپيتال در هاوانا ،به عنوان سازمان دولتی تا زمان انقلاب کوبا ،سال 1959، بود و هم اکنون به عنوان آکادمی علوم کوبا شناخته ميشود .
طراحی آن در مشابهت با ساختمان کاپيتال آمريکا ساخته شده است ،گرچه به طور کامل شبيه آن نيست. ساخت آن در سال 1929 تکميل شد و به عنوان بلندترين ساختمان در هاوانا تا دهه1950 شناخته ميشد.
اين بنا را با الهام از معبد خدايان در پاريس ،Panthéon، ساخته است. گنبد اين بنا در ايالت متحده ساخته شد و سپس به کوبا وارد شد

کوبا

تور مکزیک:

سفر با تور مکزیک برای هر سلیقه ای جذاب است. در تور مکزیک جاذبه‌های متنوعی از آثار به‌جامانده از تمدن مایا و جنگل‌های انبوه که هزاران طوطی در آن زندگی می‌کنند تا شهرهای شلوغ و مدرن و جاذبه‌های شهری و امروزی برای دیدن وجود دارد.
مکزیک کشوری زیبا و متنوع از همه‌ی جهات است همچنین کوبا یک مقصد گردشگری کامل استموقعیت مکزیک:
مکزیک (به اسپانیایی: México)، با نام رسمی ایالات متحد مکزیک کشوری در آمریکای شمالی است. این کشور ۱۲۷ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن مکزیکوسیتی است.زبان اداری و کاربردی در مکزیک زبان اسپانیایی است اما این کشور یک زبان رسمی ندارد و از سال ۲۰۰۳، تعداد ۶۲ زبان بومی سرخ‌پوستی نیز به عنوان «زبان‌های ملی» ثبت شده و رسمیت یافته‌است. کشور مکزیک بزرگ‌ترین کشور اسپانیایی‌زبان جهان است و حدود یک‌سوم از کل اسپانیایی‌زبان‌های جهان در مکزیک زندگی می‌کنند.

مکان های دیدنی مکزیک:

تلاکسکالا | Tlaxcala:

تلاکسکالا هم یک ایالت و هم یک شهر محسوب می شود و قطعا یکی از دلایلی سفر به مکزیک محسوب می گردد. تلاکسکالا جایی خوش آب و هوا و دارای کاخ Gobierno و Basilica در Ocotlán است، که همانند سایر ساختمان ها از سبک معماری نئوکلاسیک تبعیت می کند. این شهر دارای جمعیت بالای دانشجویان و رستوران های خوب و موزه های بی نظیر و فرهنگ زندگی پر جنب و جوش هست.

Taxco:

این شهر در جنوب مکزیک واقع است؛ شهری که ساختمان های سبک نئوکلاسیک آن بر روی تپه ها ساخته شده اند. Taxco به علت معادن زیادی که در آن وجود دارد، معروف بوده و محل خرید نقره جات است.

تپوزتلان | Trpoztlan:

با یک ساعت رانندگی به سمت شمال شهر مکزیکو سیتی حرکت کنید به این منطقه خواهید رسید؛ تپوزتلان مقصدی جدید برای مسافران با اماکن باستانی بسیار جذاب است. با کمتر از یک ساعت پیاده روی به بالای کوه می رسید جایی که پر از انرژی مثبت است و اهرام باستانی El Tepozteco در آن قرار دارد. اگر حرکات ورزشی آرامش بخش بلد هستید می توانید با انجام دادن آنها در این منطقه آرامش فوق العاده ای را بدست آورید. اگر هم بلد نیست می توانید با پیاده روی و سکوتی که در این منطقه حکم فرماست بهره ببرید.

کوئیناواکا | Cuernavaca:

یک ساعت که به سمت جنوب شهر مکزیک بروید به این شهر می رسید که مشهور به شهر رایحه بهاری است. این شهر نامش را از هوای ملایم و خوبش می گیرد که این مکان را در تمام فصول ایده آل می سازد. Cuernavaca دارای باغ ها و پارک های عمومی بسیار زیاد و چشمه های آبگرم و رودخانه های طبیعی می باشد. سایت باستان شناسی تئوپانزولک متاثر از سبک آزتک بوده که مربوط به ۷۰۰ سال پیش می شود. از دیگر جاذبه های این شهر کلیسای جامع قرن هفدهم و کاخ Cortes است که مربوط به قرن شانزدهم که با نقاشی های هنرمندانه دیگو ریورا مزین شده است.
این بخش تاریخی امروزه در شهرداری سن خوان در ایالت مکزیک جای گرفته‌است و در حدود ۴۵ کیلومتری شمال خاوری مکزیکو سیتی است.

چلولا | Cholula:

درست بیرون پوئبلا مکان دیگری به نام چلولا وجود دارد. شهری کوچک که جایگاه جاذبه های باستانی بزرگی است. اهرام بزرگی به نام Pirámide Tepanapa که توسط مردم Tlachihualtepetl ساخته شده است. در قرن شانزدهم کلیسای کاتولیک در بالای این اهرام ساخته شده که هنوز هم پا در این منطقه این کلیسا برجاست، نمای داخلی این کلیسا با طلای ۲۴ عیار مزین شده است.

تنگه مس:

این تنگه دارای دره های باریک و پلهای معلق است که آن را به مقصد مناسبی برای صخره نوردی و پیاده روی تندیل کرده است. نام این دره نیز از رنگ مسی مایل به سبز آن برگرفته شده است.

سواحل مکزیک:

مکزیک دارای سواحل زیادی با آب های کریستالی است. از ایم میان می توان به سواحل خلیج مکزیک، دریای کارائیب و اقیانوس آرام اشاره کرد.

اهرام مکزیک:

برخلاف باور عموم بزرگترین اهرام جهان نه در مصر بلکه در مکزیک قرار دارد. این اهرام در فیلم های سینمایی زیادی نیز دیده شده است.

خانه موزه آبی فریدا:

این موزه محل تولد زندگی و مرگ فریدا نقاش پر آوازه مکزیکی است و یکی از مقاصدی است که همواره گردشگران زیادی را به مکزیک جذب می کند.

کنکان در مکزیک:

کنکان (Cancun) شهری است در شرقی ترین نقطه کشور مکزیک. به عبارت دیگر اگر می خواهید اولین اشعه خورشید که هنگام طلوع به مکزیک می تابد را ببینید، کافی است شبی را در کنکان بگذرانید.
کنکان همچنین دارای فروشگاه های بسیار، رستوران های متنوع و مکان هایی ویژه برای حمام آفتاب است. در این شهر برای هر بودجه ای، می توان اقامتگاهی یافت: از هتل های مجلل گرفته تا ویلاهای لوکس و اقامتگاه های تفریحی نسبتاً ارزان.

کلیسای جامع متروپولیتن | Catedral Metropolitana:

کلیسای جامع متروپولیتن از قدیمی ترین و بزرگ ترین کلیساهای منطقه و البته قدیمی ترین در آمریکای لاتین است. محل قرار گرفتن بنا در میدان زاکالو و روی زمینی است که روزگاهی معبد آزتک ها بوده است. ساخت بنا در سال ۱۵۲۵ آغاز شد و بیش از ۲۵۰ سال ادامه داشت. سبک نمای آن باروک است و همه آن را با برج های نئوکلاسیک، ستون های بزرگ و پیچ خورده،‌ برج های ناقوس، مجسمه های ایمان و امید و عشق می شناسند. نماینده اعظم کلیسای کاتولیک روم در این محل اقامت دارد.

مکزیک



:: برچسب‌ها: تورهای نوروز-تور برزیل ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()