شروع یادگیری زبان آلمانی و انواع منابع مورد نیاز برای تمرین
نوشته شده توسط : غریبه

لازم نیست تنها نوشتن را تمرین کنید و همه کلاس های مناسب سطح خود را برای متوجه شدن این زبان از دست دهید. یاد بگیرید که چگونه با بازی کردن و خواندن روزنامه ها و نویسندگان آلمانی، آلمانی را یاد بگیرید. یادگیری زبان از ابتدا شروع می شود.

یادگیری سریع صحبت کردن با یک زبان فواید زیادی دارد مانند تحرکی که ایجاد شده و رضایت از توجه به پیشرفت های عظیم در مهارتهای زبانی در فضاهای کوتاه زمان. با این وجود نزدیک شدن به یادگیری زبان با سرعت کمتری و شروع به کار با اصول اولیه مزایای بسیاری نیز دارد.

در حالی که آلمانی شباهت های زیادی با انگلیسی دارد یادآوری این نکته ضروری است که در نهایت این یک زبان خاص با تمام واجی های جدید، قوانین دستور زبان، واژگان و موارد دیگر برای دستیابی به آن است. باید هنگام مطالعه آلمانی ذهن خود را باز نگه داشته و انتظار نداشته باشید که همه کلمات شباهت زیادی با کلمات انگلیسی داشته باشند، زیرا در اغلب موارد اینگونه نیست.

الفبای خود را دوباره بیاموزید. یادگیری یک زبان جدید شامل گام های زیادی در مورد کودک می شود و همه چیزهای مختلفی را که باید یکباره یاد گرفته نشود دچار اضطراب نمی شوید. برخی از اولین قدم های ساده برای دستیابی به زبان دوم، تسلط بر الفبای است که مخصوصا در زبان آلمانی مفید است زیرا الفبای آن کمی متفاوت است.

ممکن است فکر کنید که این الفبای تقریباً در تمام زبانهای جهان اول یکسان است، اما در حقیقت چهار حرف دیگر وجود دارد که الفبای آلمانی را تشکیل می دهند. بنابراین قبل از شروع به لاغر شدن به آلمانی، عاقلانه است که نگاهی به الفبای و نحوه تلفظ هر حرف به صورت آوایی داشته باشید تا مطمئن شوید که از نحوه صدای برخی از حروف جداگانه هنگام صحبت توسط بومیان آگاه هستید.

نمودار را پیدا کنید که مثال هایی از چگونگی ظاهر شدن این اصوات در کلمات آلمانی را نشان می دهد، سپس این کار شما را یک قدم به هدف خود برای تبدیل شدن به یک بلندگو ماهر آلمانی نزدیک می کند. درک اصطلاحات کلیدی را بدست آورید. همانطور که قبلا نیز گفته شد یادگیری کلمات کلیدی می تواند در مراحل اولیه یادگیری زبان بسیار کمک کننده باشد، اما چگونه می دانید کدام کلمات کلیدی هستند و چه زمانی باید به سطح بعدی اصطلاحات بروید؟

برخی وب سایت ها بر اساس منابع مختلف لیستی از پرکاربردترین کلمات را به گویش آلمانی ارائه می دهند. اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید زیرا به اروپا سفر خواهید کرد، می توانید به عنوان مثال لیست هایی متناسب با معمول اصطلاحات مسافرتی پیدا کنید. دسته اول مشترک برای مبتدیان هنگامی که احساس زبان و نحوه ظاهر و به نظر رسیدن آن را احساس کردید، می توانید بر روی جملات آسان حرکت کنید با نگاهی به این که چگونه آنها در کنار هم قرار می گیرند تا عبارات منسجم را با استفاده از اسم افعال و صفت ها تشکیل دهند.

متداول ترین زمینه های گفتاری که احتمالا در ابتدا آنها را انتخاب خواهید کرد نحوه درخواست راهنما هستند و زبان مورد نیاز برای کارهای اصلی و کارهایی مانند گفتن زمان. گوتن تگ هیچ زبانی آسان نیست ، اما اگر واقعاً می خواهید آلمانی یاد بگیرید می توانید. آلمانی یک زبان منطقی است با نحوی منظم و معدود کلمات خارجی که در واژگان آن تصویب شده است. آلمانی متعلق به خانواده زبان های آلمانی غربی و همچنین انگلیسی، آفریقایی و هلندی است. آلمانی و انگلیسی به هم نزدیک هستند و با کمی تلاش و وقت می توانید زبان آلمانی را نیز یاد بگیرید. برای یادگیری زبان چند دستورالعمل مفید را در زیر بخوانید.

با یادگیری واکه ها و صامت ها شروع کنید و صدای واکه ها و همخوان ها در آلمان متفاوت از آنچه در زبان انگلیسی است متفاوت است. ابتدا این صداها را بیاموزید تا شما در یادگیری کلمات راحت تر و تلفظ صحیح آن ها را داشته باشید. توجه داشته باشید که چگونه صدای واکه ها به تنهایی صدا می شود در مقابل چگونه در هنگام استفاده از هم صدا صدایی می کنند. تقریباً مانند انگلیسی دو صدادار با هم بسیار متفاوت از هر یک از آن ها به تنهایی به نظر می رسند.

به طور مشابه اگر در مکان هایی که به طور قطع در یک کلمه استفاده می شوند یا در یک اتصال استفاده می شود صامت ها می توانند بسیار متفاوت باشند. این تغییرات را بیاموزید تا بتوانید کلمات را به درستی تلفظ کنید. فراموش نکنید که آلمانی چند حرف اضافی دارد که به زبان انگلیسی موجود نیست. اگر می خواهید این موارد را بفهمید و درک کنید، باید اینها را یاد بگیرید و نحوه تلفظ آن ها را نیز بیاموزید.

ابتدایی ترین کلمات را بیاموزید. ابتدایی ترین کلمات را بیاموزید به این ترتیب که یک چارچوب شروع برای قرار دادن اسم، افعال و صفت ها داشته باشید که بعداً یاد خواهید گرفت. یادگیری برخی از کلمات اساسی قبل از سفر به آلمان یا تلاش برای گفتگو با هر آلمانی نیز مهم است. ساخت جملات اساسی را بیاموزید. در مورد چگونگی ساختن جملات یک ایده اساسی بدست آورید. این کار چندان دشوار نخواهد بود، زیرا آلمانی از این طریق بسیار شبیه به انگلیسی است اما می توانید بعضی از موارد را یاد بگیرید و پیچیده تر با زمان را یاد خواهید گرفت.

آلمانی ها به طور کلی قادر خواهند بود آنچه را که می خواهید بگویید بفهمند، حتی اگر کلمه سفارش را اشتباه نگیرید. تلفظ بیشتر به سمت درک بیشتر پیش می رود، بنابراین در ابتدا از این موضوع بیشتر نگران باشید. یادگیری اسامی هنگامی که یک چارچوب اساسی برای یادگیری و استفاده از زبان دارید می خواهید یادگیری کلمات را شروع کنید. اسم ها مکان خوبی برای شروع هستند. سعی کنید با ابتدایی ترین و ضروری ترین اسامی، انواع چیزها و افرادی که هر روز می دیدید و استفاده می کنید شروع کنید.

اسم ها مشمول سیستم موردی، جنسیت هستند و همچنین بر اساس تعداد بسیاری از موارد موجود در آن تغییر خواهند کرد. بیاموزید که در حالی که واژگان خود را افزایش می دهید چگونه همه این موارد بر اسم تأثیر می گذارد. نمونه هایی از اسمهای خوب برای شروع عبارتند از کلمات غذایی، اشیاء پیدا شده در اطراف خانه، مکان های مهم در اطراف شهر و افراد مهمی که ممکن است لازم باشد با آن ها صحبت کنید یا پیدا کنید.

 افعال را بیاموزید همچنین می خواهید افعال کلیدی را یاد بگیرید. این به تمام آن اسامی شما می آموزید که کاری انجام دهید. افعال آلمانی به هم گره خورده است در حالی که واژگان خود را گسترش می دهید باید سیستم های اصلی ترکیب را یاد بگیرید.





:: برچسب‌ها: شروع یادگیری زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: